Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Temusta kohta enää tilata

Vierailija
21.05.2025 |

Jos tullit tulee niin onko se tilaaminen sen jälkeen enää edullista? 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tullit? Ei EU:n sisällä mitään tulleja voi asettaa ja noilla on varastot meidän sisämarkkinoiden alueella. Vapaa liikkuvuus jne.

Just eilen sain tilaukseni. Kolme kissankantolaukkua nimibrodeerauksella, feikki-Furminator, kymmenen huiskalelua ja kolmemetrinen kapea ulkoilunaru yhteensä 43€. Vaikea keksiä miksi olisin lähtenyt eläinkaupasta ostamaan. Meillä on kissanvessatkin tuolta, kun ei päältäkuljettavia saa mistään eläinkaupasta tarpeeksi isoina, netissäkään.

Temu on ihan paras!

Vierailija
22/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temutilaaminen on noloa. Teitä minä syytän työttömyydestä, en hallitusta.

Ai syytät ? Mistäpä tiedät onko tilaaja työtön vai työssäkäyvä ?

Haha, kun se luetun ymmärrys ei oikein suju. Työttömyys lisääntyy, kun tilataan kaiken maailman paskaa kiinasta eikä osteta Suomen kaupoista. Kauppojen tulos heikkenee, ihmisiä irtisanotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluut siis mieluummin ostaa sen sen saman krääsän, mutta 10x kalliimmalla, suomalaisesta kaupasta, jonka omistaja vetää voittonsa alipalkatuista työntekijöistään? Tämä selvä..

Miksi ostaa turhaa krääsää. Shoppailusta viihdykkeenä pitäisi päästä eroon. Ostaa vain tarpeeseen.

Jos sinä haluat elää tarvepohjaista, perseenhajuista mukaelämää omavaraisesti, ole ihan hyvä vaan. Suurin osa maailman ihmisistä ei halua. Lähes kaikki taistelevat paikastaan auringossa keskellä markkinataloutta ja mahdollistamaa materiaalista hyvinvointia. Jeesustelusi ei tule muuttamaan asiaa suuntaan tahi toiseen.

Vierailija
24/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluut siis mieluummin ostaa sen sen saman krääsän, mutta 10x kalliimmalla, suomalaisesta kaupasta, jonka omistaja vetää voittonsa alipalkatuista työntekijöistään? Tämä selvä..

Miksi kukaan ostaa krääsää? Ei ihme että maailma hukkuu roskaan. Kun ostaa vaan tarpeeseen, kärsii maksella Suomen hintoja ja sitä kautta tukee suomalaista yrittämistä sekä työpaikkoja.

Vierailija
25/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
26/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkyti änkyti, mikä näitä vaivaa?

Oikeasti minulla tilauksia apaut 100, tyytyväisyysprosentti lähes sata, muutama huonompi, kahdesta rahat takaisin, ei tarvinnut edes palauttaa ;-)

Vierailija
27/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta muistitikku ja sitä sitten koneeseen pulttaamaan haittaohjelman toivossa. Onnea ja menestystä.

Vierailija
28/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kieltää lailla.

Sinut pitäisi kriminalisoida ja lähettää pelkällä menolipulla Somaliaan.

Vierailija
29/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tilannut sieltä mitään. Mutta ihmettelen sitä, että ketään ei kiinnosta  muu halpatuotanto jota kaupat pursuaa. Vaatteissa yleensä valmistusmaaksi on merkitty Bangladesh. Siis ne hikipajat, joissa  värjätään mattoja ja joen vesi on vihreää. Katsokaa Yleltä dokkari sarja.

Onko syy se, että länsimaalaiset firmat eivät saa tarpeeksi katetta.

Vierailija
30/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elättäisin "suomalaista" kelmiä joka tilaa kiinasta kontillisen, kertoo hinnan kymmenellä ja rahastaa hyväuskoisia.

Minä en keksi syytä ja tilaan suoraan. Alin ja Temun avulla olen säästänyt tuhansia euroja.

Vierailija
31/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joka viikko joulu kun Temupaketita kolahtelevat postiin ;-)

Vierailija
32/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka dille enää tilaa temusta mitään?

Se joka luulee saavansa halvalla hyvää . Pari pettymyspakettia tuolta olen tuolta saanut ja siihen loppui Temu tilaukset !

On se kumma juttu? Itse tilannut reilut 10 pakettia ja yhtään pettymystä ei ole tullut! Viimeviikollakin kengät ja heti paremmat jalkaan kuin missään suomikaupassa mitä sovitellut olen. Hinta 9 euroa !! Siis yhdeksän! Mistään suomesta en alle 25 euron ole kenkiä löytänyt ja ajelu bensat päälle. Minä tulen tilaamaan jatkossakin kunnes kotimaiset kivijalkakaupat pudottaa hinnat puoleen.

Outoa! Minä olen ostanut suomalaisista verkkokaupoista, alesta, monta paria kenkiä. Halvimmat oli 3-4€ ja kalleimmat talvikengät 30€. Eikä ole tarvinnut ajella etsimässä vain pyörällä 300m automaatille. Postikuluja tuli kahdelle parille noin 3€, suurimmalle osalle 0€.

Vierailija
33/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut kengännauhoja, parsinlankaa, kengänpohjallisia (todella ihanat jalassa) ja shaving stonen. Shaving stone maksaa normalissa n. 10e temussa se maksoi 1e. Temun tuote pesee normalin (joka myos made in China) mennen tullen.

Eli onko tuo turhaa "krääsän shoppailua"? Ei minusta, kaikki tuli tarpeeseen. Ja vieläpä todella edulliseen hintaan.

Vierailija
34/34 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi elättäisin "suomalaista" kelmiä joka tilaa kiinasta kontillisen, kertoo hinnan kymmenellä ja rahastaa hyväuskoisia.

Minä en keksi syytä ja tilaan suoraan. Alin ja Temun avulla olen säästänyt tuhansia euroja.

Tämä. Mikään ei ole kuvottavampi kuin suomalainen pyrykyriyrittäjä ja hyväksikäyttäjä asenteineen. Go Temu!