Voiko Temusta kohta enää tilata
Jos tullit tulee niin onko se tilaaminen sen jälkeen enää edullista?
Kommentit (34)
Voi tilata, se vaan maksaa enemmän.
Ei ole tähänkään asti mitään tilattu.
Kuka dille enää tilaa temusta mitään?
Temutilaaminen on noloa. Teitä minä syytän työttömyydestä, en hallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Kokoomuksen jäsen vuodesta -03. Tilaan Temusta.
Vierailija kirjoitti:
Ai syytät ? Mistäpä tiedät onko tilaaja työtön vai työssäkäyvä ?
Sieltä tilaaminen on aina ollut liian tyhmää.
Ei toki yllätä aloittajan kohdalla, jos hän ei edes ymmärrä tullauksen merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Se joka luulee saavansa halvalla hyvää . Pari pettymyspakettia tuolta olen tuolta saanut ja siihen loppui Temu tilaukset !
Vierailija kirjoitti:
Haluut siis mieluummin ostaa sen sen saman krääsän, mutta 10x kalliimmalla, suomalaisesta kaupasta, jonka omistaja vetää voittonsa alipalkatuista työntekijöistään? Tämä selvä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka luulee saavansa halvalla hyvää . Pari pettymyspakettia tuolta olen tuolta saanut ja siihen loppui Temu tilaukset !
Ai jaa? Mä olen tilannut varmaan kymmenisen kertaa, mm usb-elektroniikkaa, ja aina kaikki on toiminut kuten pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluut siis mieluummin ostaa sen sen saman krääsän, mutta 10x kalliimmalla, suomalaisesta kaupasta, jonka omistaja vetää voittonsa alipalkatuista työntekijöistään? Tämä selvä..
Miksi ostaa turhaa krääsää. Shoppailusta viihdykkeenä pitäisi päästä eroon. Ostaa vain tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma juttu? Itse tilannut reilut 10 pakettia ja yhtään pettymystä ei ole tullut! Viimeviikollakin kengät ja heti paremmat jalkaan kuin missään suomikaupassa mitä sovitellut olen. Hinta 9 euroa !! Siis yhdeksän! Mistään suomesta en alle 25 euron ole kenkiä löytänyt ja ajelu bensat päälle. Minä tulen tilaamaan jatkossakin kunnes kotimaiset kivijalkakaupat pudottaa hinnat puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaa turhaa krääsää. Shoppailusta viihdykkeenä pitäisi päästä eroon. Ostaa vain tarpeeseen.
Kun ostaa Tokmannilta tarpeeseen, asia on ok, mutta kun ostaa Temusta tarpeeseen, ei ole ok. Hinta on Temussa kuitenkin vain kymmenesosan Tokmanni/Puuilo/Prisma/Biltema/Kärkkäinen/Cittari jne. hinnasta. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa? Mä olen tilannut varmaan kymmenisen kertaa, mm usb-elektroniikkaa, ja aina kaikki on toiminut kuten pitää.
No minäkin tilasin usb wifi 2.4 / 5 Ghz tikun. 5 Ghz taajuudella nopeus huimat 20M / 5M . Mokomia paskoja en tilaa kun Verkkokaupasta löytyy varmasti toimiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäkin tilasin usb wifi 2.4 / 5 Ghz tikun. 5 Ghz taajuudella nopeus huimat 20M / 5M . Mokomia paskoja en tilaa kun Verkkokaupasta löytyy varmasti toimiva
No johan joku Temuhullu alapeukutti tätäkin kommenttia. On se kumma kun 15v vanhan hp kannettavan oma vastaanotin antaa 50m/10 m nopeuden 2,4 taajuudella !
Onko todella tarpeellista tilata sieltä mitään? En itse keksi yhtään todellista syytä tilata. Tosin en olekaan romu/ostosriippuvainen.
Suomen halpakaupat? Hyvä hyvä!
Temu? Paha paha!
Ja samaa tavaraa myynnissä, Kiinassa ne kaikki tehdään
Vierailija kirjoitti:
Onko todella tarpeellista tilata sieltä mitään? En itse keksi yhtään todellista syytä tilata. Tosin en olekaan romu/ostosriippuvainen.
Olen tilannut muistikortteja ja sen tyyppisiä, eikä ollut koskaan ongelmaa. Hinta ehkä viidesosa mitä täällä.
No 2€ nyt tuskin vaikuttaa mihinkään suuntaan.