Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeeeee!!!! vihdoin sain itseäni niskasta kiinni -15kg!!! Vielä 20kg jäljellä...

Vierailija
21.03.2007 |

Mutta ihanaa on,että jo tämän verran lähtenyt,antaa toivoa paremmasta huomisesta :)

t: 161cm/80kg nyt,haaveena 161cm ja 60kg... EX 95kg!!!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon mielenlujuutta tulevaan painonpudotukseen!

T. Samassa hommassa itsekin, mutta pudotettuna toistaiseksi vasta 4 kg

Vierailija
2/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelkään vähän tilannetta kun tää painonpudotus alkaa hiljeneen,kun niinhän väistämättä käy... nyt on mennyt vasta 2kk ja vauhti on huimaa...

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

-3 kg vielä -5 kg jäljellä!

Vierailija
4/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sopii jollekkin,itse kokeilin muutama vuosi sitten (edellinen laihdutusyirítys....) ja sain vain pahaa mieltä ja paniikkikohtauksia... :D

t. ap

Vierailija
5/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, tsemppiä eteenpäin!

Vierailija
6/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lasken pisteitä, 11 viikko menossa -7kg.

Vierailija
7/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako kysyä, miten olet onnistunut tuossa?

Vierailija
8/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutus repsahtaa aina kun sorrun karkkiin. Sitten se onki aina menoa. Karki tuska on niin kamala, että kauppaan pitää lähteä ihan sen vuoksi

=o(

Vierailija
9/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAHTAVAA! Onnittelut :)

Vierailija
10/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vaikka parin päivän ruokasi? Ja miten paljon ja mitä liikuntaa harrastat?

T. Yksi jonka pitäis saada itseä niskasta kiinni

Vierailija
11/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,karkinhimo mullakin on yks pahimmista. Mun on onnistunut kokonaan lopettaa karkinsyönti,oikeestaan.. Vaikka ennen olin hirmu mässyttäjä :) En kertakaikkiaan vain osta sitä. En vaikka kuinka mieli tekis. Joten kun sitä ei oo kotona niin eipä sitä syökkään. Dietorelleja olen sit syönyt ihan vähän,en niin ees tykkää niistä,joten ne ei " repsauta" :D

Ai niin ja viinirypäleet on nyt ihan MUST,niitä kun napsii karkin sijasta :)

Vierailija
12/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaava toiminta on se ehdottomasti tärkein,meinasin unohtaa!! Aina kun alkaa todella himottaan karkkia tai jotain roskaruokaa tmv,niin sit vaan tekemään jotain " korvaavaa toimintaa" ,itse oon huomannut mulle toimivaksi kun pistän cd:n soimaan ja alan tanssia :D tai sit korvalapuilla illalla... :)

t. ap

Vierailija
13/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otan kyllä minäkin itseäni niskasta kiinni!

Vierailija
14/14 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitä söikään ennen... otin siis pvämäärän,et tuona päivänä alan laihduttaan ja sitä ennen söin miettimättä,mut sen verran tein et pistin kaiken REHELLISESTI ylös,ihan joka pikku keksinmurunkin!!

Nyt pidän edelleen ruokapäiväkirjaa ja alussa käytin vielä Kalorilaskuriakin,nyt en enää,kun opin suunnilleen arvioimaan itsekkin nuo syömiset.

Laitan vaikka tän päivän ja eilisen:

Tiistai

Aamupala: 3dl vehnäpuuroa,lasi rasvatonta maitoa, ruisleipäviipale raejuustolevitteellä, 2 miniluumutomaattia

Lounas: n.3dl raastesalaattia,½ sämpylää voilla,kahvi rasvattomalla maidolla

Välipala: NaturDiet välipalapatukka,1 litra vettä

Päivällinen: Kanafilepihvi,vähän täysjyväriisiä,vihersalaattia puolilautasellista,vettä juomaksi

Iltapala: Light Cokista iso lasillinen, 2 ruisleipäviipaletta tomaatilla ja raejuustoleviteellä,2dl Valion mehukeittoa (niitä tosi vähäkalorisia)

Keskiviikko

Aamupala: Kahvi rasvattomalla maidolla,Profeel Ananas jugurtti, 2 juustoriisikakkua

Lounas: Pieni annos lasagnea,puoli lautasellista raastevihannessalaattia,ruisleipäpala voilla,maitoa lasillinen

Välipala: 2 appelsiinia,1 omena

Päivällinen: Kasviksia wokattuna lautasellinen,aika paljon viinirypäleitä,Vadelman makuista vichyä 1l

Iltapala: karjalanpiirakka,raejuustoa ½ prk,mehukeittoa 4dl

t: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme