Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämmöinen pettämistä?

Vierailija
20.05.2025 |

Olen kotona vauvan kanssa. Mies on reissuhommissa. Hän sanoo ettei ikinä käytä alkoholia viikolla. Mutta kuulin useammalta taholta, että istuu baareissa ihan aamuyön tunneille. Ja ei vastaa iltaisin, jis harvoin soitan. Sanoo olleensa nukkumassa. Kotona hän ei tee mitään. Makaa vain sohvalla. Olen aivan loppu.

Pian muutan pois vauvan kanssa. Koen että minulle jatkuvasti valehdellaan💔

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että voit huonosti parisuhteessa eikä toisella ole mitään mielenkiintoa omalta osaltaan muuttaa suhdetta niin, että kaikilla on siinä hyvä olla, on riittävä eron syy.

Ansaitset paremman elämän kuin mitä sinun nykyinen on.

Vierailija
22/25 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä haaskaa elämääsi. Riippuen siitä kenen omistama asunto, tee ratkaiseva siirto. Ota vauva kainaloon ja lähde. Kyllä parempia, sinun arvoisiasi miehiä löytyy. 

Mistä sä apn arvon tiedät? Hänhän voi olla vaikka millainen narsistinen narkki mätisäkki.

Mätisäkki voin olla, jos lihavuutta se tarkoittaa. Mutta olen absolutisti. Enkä ole huumeita käyttänyt ikinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo on pettämistä.

Kuuntelet juoruja ja jeesustelet netissä asiasta, sen sijaan että keskustelisit miehesi kanssa suoraan ja rehellisesti. 

Jos et voi tehdä sitä miehesi edessä, se on pettämistä.

Olen puhunut. Sen tuhannen kertaa. Syy on minun harhoissani kuulemma ja olen sairas. Ja vauvaa pitää jaksaa hoitaa yksin. Kukaan mies ei tee mitään ,joka viikot uurastaa töissä. Nämä on vastaukset. Ainut mitä tekee on se, että laitan vauvan joskus hänen viereensä sohvalle nukkumaan. Tai katselemaan maailmaa😊Ja pitää kyllä huolen ettei tipahda. Mutta kertaakaan ei ole yöllä auttanut saatika vaippaa vaihtanut. 

Niin?

Oletko ajatellut, että miehesi voisi olla oikeassa?

Tuskin olet, ja nyt haet vain vahvistusta täältä sinun narsistiselle tyrannisoivalle äärifeministisen diktaattorimaiselle näkemyksellesi.

Vierailija
24/25 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Se, että voit huonosti parisuhteessa eikä toisella ole mitään mielenkiintoa omalta osaltaan muuttaa suhdetta niin, että kaikilla on siinä hyvä olla, on riittävä eron syy. Ansaitset paremman elämän kuin mitä sinun nykyinen on.

Mikä juttu tää on, että automaattisesti se kuka aloittaa ulinan, on aina oikeassa, uhri, väärin ymmärretty ja päähän potkittu joka ansaitsee parempaa?

Miksei ulinan aloittaja ole koskaan valehteleva, itsekäs konna?

Vierailija
25/25 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo on pettämistä.

Kuuntelet juoruja ja jeesustelet netissä asiasta, sen sijaan että keskustelisit miehesi kanssa suoraan ja rehellisesti. 

Jos et voi tehdä sitä miehesi edessä, se on pettämistä.

Olen puhunut. Sen tuhannen kertaa. Syy on minun harhoissani kuulemma ja olen sairas. Ja vauvaa pitää jaksaa hoitaa yksin. Kukaan mies ei tee mitään ,joka viikot uurastaa töissä. Nämä on vastaukset. Ainut mitä tekee on se, että laitan vauvan joskus hänen viereensä sohvalle nukkumaan. Tai katselemaan maailmaa😊Ja pitää kyllä huolen ettei tipahda. Mutta kertaakaan ei ole yöllä auttanut saatika vaippaa vaihtanut. 

Niin?

Oletko ajatellut, että miehesi voisi olla oikeassa?

Tuskin olet, ja nyt haet vain vahvistusta täältä sinun narsistiselle tyrannisoiva

No asia on sitten niin. Ja en mielestäni valittanut vauvanhoidosta. On maailman rakkain ja paras asia.Ja työtä olen tehnyt itsekin paljon. Kunhan vain mietin, että onko valehtelu pettämistä. Ystävät on onnellisia perheenäitiä. Heille en tämmöisiä puhuisi ikinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi