Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä kriisi mulla oikeen on?
20.03.2007 |
Oon 3-kymppinen 2 pienen lapsen äiti. Nuorimmaisen syntymän jälkeen on lakanut tuntua, et mun elämä on ihan väärin. Tuntuu, että mies on ihan väärä, työ, asunto, ystvät. Olen jotenkin tyytymätön mun elämään, kaikki muu paitsi lapset tuntuu olevan pielessä. Mistä tää voi johtua? Olenko mä jotenkin höperöitynyt hoitovapaalla ollessani?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tai mielenterveysongelmia.