HS: Ainakin kolme ihmistä loukkaantunut väkivallanteossa koulussa, yksi otettu kiinni - koululla on aseistautuneita poliiseja
Kommentit (1089)
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri tytöt ovat olleet uhreja? Ei siis edes nimeltä mainiten vaan pelkästään sukupuolen perusteella? Alkaako se naisiin kohdistuva väkivalta jo näin aikaisin, 16-vuotiaana on jo mennyt netin naisvihasyövereissä sekaisin?
Mistä päättelet, että tekijä on naisvihamielinen poika? Ehkä tekijäkin on tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hei naisten pitänyt olla susia toisilleen? Miksi teitä sitten puukottaa miehet vain sukupuolenne perusteella?
Niinhän ne naiset ovatkin. Nyt vain kiusasivat väärää poikaa ja saivat mitä tilasivat.
Persu se vaan jaksaa puolustaa pedofiilejä, ja viattomien tyttöjen puukottajaa kunhan tekijä on valkoinen, ja täynnä naisvihaa.
Ja vasuri kommentoi ketjun aiheesta riippumatta sänkynsä alla asuvaa persua josta ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Liittyyköhän 764 mitenkään tähän? Mainitsi "manifestissa" että pelaa Robloxia ja ne saalistaa siellä
Roblox on kyllä ihan hirveä peli. Aivopesun keskus.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tieto, että puukottaja on poika.
Mediasta. Lue muutakin kuin vauva-palstaa. Vaikka iltapäivälehtiä tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hei naisten pitänyt olla susia toisilleen? Miksi teitä sitten puukottaa miehet vain sukupuolenne perusteella?
Niinhän ne naiset ovatkin. Nyt vain kiusasivat väärää poikaa ja saivat mitä tilasivat.
Ainoa kiusaaja ja syyllinen on kyseinen poika.Kantakaa miehet vastuu omista teoistanne ja lopettakaa naisvihan lietsominen.
Miksi mun pitäisi miehenä ottaa vastuu tästä teosta?
Lopeta se naisvihan lietsonta netissä.
eri
En ole kirjoittanut yhtäkään niistä viesteistä. Ei ole mun juttu, kuten ei ole persutkaan mun juttu. Vainoharhoillesi en sitten voikaan mitään.
Eikö nuo hullut nykypojat voisi eristää johonkin kasvatuslaitokseen, kun eivät vanhemmat osaa vahtia? Saisi tyttömme olla rauhassa. Ihan jostain arabimaista matkittu tuo naisviha-asenne, mutta niitä arvojahan tämä hallituskin ihailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille tiedoksi:
- Älkää erotko niin poikanne saa miehen mallia.
- Kun poika tulee siihen ikään, antakaa sille pillua niin sen jälkeen se suojelee naisia.
Vaikka muuten en ole kommentin kanssa samaa mieltä, niin poikalapselle on tiettyyn ikään mennessä tarjottava p.illua mahdollisimman nopeasti vaikka oman perheen voimin tai muuten alkaa inceliöityminen, luuserioituminen ja naisviha.
Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän te olette tilanneet!
Viime vuosikymmenten aivottomat päätökset kasvatuksen ja oikeastaan kaiken suhteen on johtanut tähän nykyiseen tilanteeseen!
Vain sokeat eivät näe totuutta!
Ikävä kyllä näitä sokeita on n.90% väestöstä!
Olen samaa mieltä kanssasi. Kuri takaisin, hyvät tavat ja muiden kunnioitus takaisin. Olen omin silmin nähnyt tämän rappion, mikä vallitsee nykypäivänä. Edes nuorilla aikuisilla ei ole mitään käytöstapoja, täysiä uuvatteja. Huomaa, että ei ole kotona eikä koulussa opetettu yhtään mitään. Lapset ja nuoret tarvitsevat kuria ja sääntöjä, eikä pelkkää pään silitystä ja lässytystä. Tässä nyt sitten tulos, Suomessa vallitsee rappio, ja tämä kaikki on vihervasemmiston typerän politiikan syytä. KURI TAKAISIN. Lapsilla ei ole mitään käytöstapoja nykyään, joka päivä näkee sellaisia pikkuapinoita ihan missä vain liikkuu, huudetaan ja käyttäydytään kuin mitkäkin apinat, vanhemmat vain katsoo vierestä aivan kuin aivot puuttuisivat.
Olen matkustanut paljon työssä, ollut eri maissa ja kyllä tämä alennustila Suomessa on ihan suomalaisten omaa vikaa. Muualla on kuria ja se n kyllä näkee, kersat ei hypi naamalle.
Nainen 55-vuotta
Minä niin toivon, että oma poikani ei ikinä joudu aivopestyksi naisvihaajien toimesta. Nyt on ystävätyttöjä, seuraa tyttöjen pelikanavia. Menee pitkin kyliä kyllä poikienkin kanssa ja jostain syystä suunnittelee uraa armeijassa 😬
Heh, huomaa että tekijä on kantis ku persut täällä panikoi.
Persujen selkäranka mukavasti kateissa. Täälläkin jaksetaan huutaa, että "naisten oma syy", kun omat pikku incelit käy puukottamassa viattomia hengiltä.
Miksi näitä oikeiston naisviha puukottaja tulee jatkuvasti lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kiusaaja ja syyllinen on kyseinen poika.Kantakaa miehet vastuu omista teoistanne ja lopettakaa naisvihan lietsominen.
eri
En ole kirjoittanut yhtäkään niistä viesteistä. Ei ole mun juttu, kuten ei ole persutkaan mun juttu. Vainoharhoillesi en sitten voikaan mitään.
Ei ole kuitenkaan munaa tuomita toisen miespuolisen tekoa? Hiljainen hyväksyntä...
Vierailija kirjoitti:
Uuh kun pelkään ja ahdistaa piltin puolesta. Turvallisuudentunteeni on hukassa!
Jos piltti ei kiusaa koulussa niin on turvassa.
Mahtoiko olla koulukiusattu? Asiallehan ei ikinä tehdä mitään, puhutaan vaan ja ymmärretään lähinnä sitä kiusaajaa. Siinä vaan tuhotaan monelta itsetunto loppuelämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Jatko: jospa tuuppaat naurettavat ad hominesi haitariisi ja kerrot miksi olen vastuussa tästä teosta?
Vierailija kirjoitti:
Mahtoiko olla koulukiusattu? Asiallehan ei ikinä tehdä mitään, puhutaan vaan ja ymmärretään lähinnä sitä kiusaajaa. Siinä vaan tuhotaan monelta itsetunto loppuelämäksi.
Ei ollut. Muuten vain mielenterveysongelmainen ja täynnä vihaa tyttöjä ja naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyyköhän 764 mitenkään tähän? Mainitsi "manifestissa" että pelaa Robloxia ja ne saalistaa siellä
Tiiä hänestä, epäilen enemmän euro truck simulator kakkosta tai FSX:ää (siis flight simulaattorin yhtä versiota). En tiedä mikä se meloni peli oli mutta epäilyksiä tuollainenkin herättää.
Huom /s
Et varmasti vain tajua sitä vihakulttuuria mikä siellä Robloxissa on. Tai ajattelet, että olet sen yläpuolella.
Ei kyllä yhtään yllättänyt, että tekijä oli mies, joka vihasi naisia.
Mikä suomalaisia miehiä oikein vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille tiedoksi:
- Älkää erotko niin poikanne saa miehen mallia.
- Kun poika tulee siihen ikään, antakaa sille pillua niin sen jälkeen se suojelee naisia.
Vaikka muuten en ole kommentin kanssa samaa mieltä, niin poikalapselle on tiettyyn ikään mennessä tarjottava p.illua mahdollisimman nopeasti vaikka oman perheen voimin tai muuten alkaa inceliöityminen, luuserioituminen ja naisviha.
Höpönpöpö. Pllunsaanti ei ole mikään etuoikeus eikä pidäkään olla. Tuollaisen ajatusmaailman omaava pitäis pistää kylmäksi (vaikka sitten oman perheen voimin) ettei siitä vahingossakaan kasva tuollaisen tyttöjä ja naisia esineellistävä pskaläjä.
Pillunpuute aiheuttaa naisvihaa ja radikalisointia, ja t
Naisvihaa aiheuttaa se, että sairaassa mielessä kuvittelee itsensä oikeutetuksi toisen kehoon.
Höpönpöpö. Pllunsaanti ei ole mikään etuoikeus eikä pidäkään olla. Tuollaisen ajatusmaailman omaava pitäis pistää kylmäksi (vaikka sitten oman perheen voimin) ettei siitä vahingossakaan kasva tuollaisen tyttöjä ja naisia esineellistävä pskaläjä.