Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies heittää riitaan joka kerta ikivanhat asiat mukaan

Vierailija
20.05.2025 |

Miehellä oli seksisuhde, mitä puitiin käymällä terapiassa ja koitettiin pelastaa suhde. Suurin ongelma on siinä, että mies on oikea salaisuuksien kaivo, jättää asioita kertomatta ja on elänyt parisuhteessa kuitenkin siten, että hänellä on oma erillinen elämä, mistä ei tarvitse muille kertoa. Vilpillisesti siis. Toiminta on lapsuudesta opittu, kotona kylmä ilmapiiri ja vanhemmilla omat elämät. Mies yrittää nyt opetella ns. normaalia parisuhde-elämää, mihin ei kuulu pettäminen.

Ymmärrettävästi tuo sivusuhde nostaa välillä katkeruuden pintaan, mutta olen itse oppinut keskustelemaan siitä rauhallisesti. Miehen verenpaine ja desibelit nousee aika nopeasti kaakkoon ja hän ottaa joka kerta puheeksi, miten minä 10 vuotta sitten sanoin hänelle näin pahasti ja väkisin raahasin hänet johonkin juhliin, mihin hän ei olisi halunnut. Tätä hän ei kuitenkaan silloin aikoinaan sanonut, ettei halua missään nimessä sinne tulla, mutta minun olisi pitänyt se tietää.

Aina kun siis eteen tulee jokin ristiriita, hän ei kestä lainkaan puhua siitä, mieluummin häippäsee paikalta tai sitten vetoaa siihen, että itse kohtelin häntä huonosti ja puhuin rumasti vuonna 2012. Itse en edes muista näitä sanomisiani kuten en myöskään kaikkia tilanteita, mihin hän viittaa.

Hänen mielestään on ilmeisesti ollut oikeutettua touhuta selkäni takana sivusuhdetta, koska itse olen sanonut hänelle pahasti vuosia sitten? Näinkö se menee?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te miehenkipeät naiset huvittavia. Teitä saa kohdella ihan miten haluaa, ja te vaan mutisette, että kun se mies on oikeesti kuitenkin niin ihana, paitsi on tää yks juttu. Ja vielä puolustelette tyyppiä. 

Itse oot elämäsi valinnut, häntä et kykene muuttamaan, joten elä nyt vaan sitä elämääsi, äläkä valittele palstalla asiasta, josta voit halutessasi päästä eroon. Mutta huomionkipeähän sinä vaan olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla