Miksi vain naisille paasataan lastenteosta?
Deittisovellukset on pullollaan nelikymppisiä miehiä jotka vasta miettivät haluavatko lapsia. Moni mies herää vasta 40+ iässä siihen, että perhe voisi ehkä joskus olla kiva. Ei ymmärretä, että myös miehellä hedelmällisyys heikkenee ja lapsettomuuden syyt eivät suinkaan ole aina naisessa, vaan usein ne syyt löytyvät miehestä. Lisäksi mitä vanhempi on sitä vaikeampi on löytää lapsentekoiässä olevaa naista. Miehiä pitäisi yhtälailla valistaa miettimään perheellistymissuunnitelmia ajoissa, ei vasta keski-iän kynnyksellä.
Eri asia on sitten se, että moni mies tai nainen voi tahtomattaan olla nelikymppisenä vielä tilanteessa, että lapsentekoa vasta suunnitellaan. Moni on voinut toivoa lapsia jo pitkään, mutta ei ole ollut mahdollisuutta. Tämä on tietenkin eri tilanne.
Kommentit (152)
Olen kirjoittanut tämän aiemminkin johonkin ketjuun, mutta menköön vielä kerran. Ollessani 37-v deittailin eron jälkeen (mulla oli jo 2 lasta). Eräs mies oli mua 5 vuotta nuorempi ja tapailtiin ja tutustuttiin, kunnes kyselin hänen lapsitoiveistaan. Hän vastasi, että serkkunsa sai juuri 45-vuotiaana lapsen ja hän itsekin ajattelee, että se voisi olla hyvä ikä saada jälkikasvua. En tiedä, käsittikö hän, etten minä ainakaan voi 50-vuotiaana enää saada lapsia ja hänenhän olisi pitänyt alkaa katsella itseään 5 - 10 vuotta nuorempia kumppaneita. Päätin hyvästä syystä tapailun siihen. Oma isäni oli 47-v, kun synnyin ja hän tuntui ihan kamalan vanhalta.
Olin eräällä tunnetulla gallup-toimistolla puhelinhaastattelijana vuonna 2003. Kyllä jurppi, kun eräässä kyselyssä kysyttiin VAIN nuorilta naisilta (ei lainkaan miehiltä) heidän lastentekosuunnitelmistaan lähivuosina.
No eipä tämä tilanne ole runsaassa 20 vuodessa mihinkään muuttunut.
Haluaako joku nainen kilttimiehen jälkeläisen? Tain incelin jälkeläisen? Palstalla olisi tarjolla iso kattaus.
Vierailija kirjoitti:
Olin eräällä tunnetulla gallup-toimistolla puhelinhaastattelijana vuonna 2003. Kyllä jurppi, kun eräässä kyselyssä kysyttiin VAIN nuorilta naisilta (ei lainkaan miehiltä) heidän lastentekosuunnitelmistaan lähivuosina.
No eipä tämä tilanne ole runsaassa 20 vuodessa mihinkään muuttunut.
No minä ja 99% muista miehistä olis vastannu sillon ja nyt että "mitää lapsia halua ko kaljaa"
Kuinka mies voi tehdä lapsia mikäli nainen ei halua miestä lähelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisten biologinen munakello pärähtää paljon aiemmin kuin miehellä. Kyselet ihan hölmöjä, ihan luonnollisesta ilmiöstä on kyse.
Passaajat haluavat että naiset eivät tee elämänsä virhettä ja jää lapsettomaksi. Ota se positiivisesti.
Mutta jos miehet haluavat alkaa harkita asettumista ja lapsia vasta 40-50v iässä niin keiden kanssa niiden synnytysikäisten naisten tulisi perhettä perustaa?
No niiden jotka haluavat perustaa perheen, eli 40-50.
Eli miehille seksiä vasta sillon 40 kymppisenä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tämän aiemminkin johonkin ketjuun, mutta menköön vielä kerran. Ollessani 37-v deittailin eron jälkeen (mulla oli jo 2 lasta). Eräs mies oli mua 5 vuotta nuorempi ja tapailtiin ja tutustuttiin, kunnes kyselin hänen lapsitoiveistaan. Hän vastasi, että serkkunsa sai juuri 45-vuotiaana lapsen ja hän itsekin ajattelee, että se voisi olla hyvä ikä saada jälkikasvua. En tiedä, käsittikö hän, etten minä ainakaan voi 50-vuotiaana enää saada lapsia ja hänenhän olisi pitänyt alkaa katsella itseään 5 - 10 vuotta nuorempia kumppaneita. Päätin hyvästä syystä tapailun siihen. Oma isäni oli 47-v, kun synnyin ja hän tuntui ihan kamalan vanhalta.
Mun mies sanoi myös empivänsä, jos hän 10 vuoden päästä haluaisi vielä lapsia. Mies on nyt 36 ja minä 32.
Naiset on vähän niinkuin pil..portin vartijoita tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voivat synnyttää lapsen itsekseenkin.
No onhan se mahdollisuus joo, mutta ei mikään patenttiratkaisu kuitenkaan. Keinohedelmöitys itselliseen äitiyteen voi maksaa kymppitonninkin, ja monet eivät halua olla yksinhuoltajia alusta asti.
Hedelmöityksen hinta on pieni verrattuna elatuksen hintaan.. eli aika kalliiksi tulee naiselle itsellinen tie.
Moni mies alkaa saamaan naisilta huomiota vasta siinä 40-vuoden täyttyessä. Aikaisemmin ei ole oikein mahdollisuutta parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies alkaa saamaan naisilta huomiota vasta siinä 40-vuoden täyttyessä. Aikaisemmin ei ole oikein mahdollisuutta parisuhteeseen.
Tuota ei usko kukaan. 16 - 28 vuotiaana sai pildeä usealta saman päivän aikanaki. 28 - 35 sain vain exvaimolta vähenevissä määrin. Nyt ei enää saa keneltäkään kun 45 v lähenee.
Kuvottavaa jos olet oikeasti luovuttaja ja ajattelet jatkavasi näin sukua. Kannan lahjasolulasta ja suurin pelkoni on, että luovuttaja on ollut jotenkin yksinkertainen ja itsekäs kuten sinä kuulostat olevan.
Vierailija kirjoitti:
Pelottavan moni mies tuntuu elävän harhassa, että he voivat venyttää perheen perustamista huoletta. Heiltä unohtuu se, että aniharva nuorempi nainen haluaa alkaa tehdä lapsia keski-ikäisen miehen kanssa. Pariutuminen tapahtuu yleensä omaa ikää lähellä olevien kesken. Lisäksi lapsettomuuden syyt ovat yhtä usein miehessä kuin naisessa. Syynäys on vaan totuttu kohdistamaan naisiin. Siittiöiden laatu heikkenee myös.
Sitten on tämä Niinistö-harha. Eli koska Niinistö sai lapsen seitsemänkymppisenä on se mahdollista minullekin. On kuitenkin vähän eri asia olla joku Matti Seinäjoelta kuin Sauli Niinistö. Nuo tapaukset ovat muutenkin niin harvinaisia, että on itsepetosta nojata niihin.
Usein myös unohtuu, että ne miehet jotka vanhona tulevat isäksi eivät ole lapsettomia. Esimerkiksi mainitulla Niinistöllä on aikuisia lapsia. Tietyt miehet pysyvät haluttavina vanhempanakin ja läytävät löytävät lapsentekoiässä olevan naisen lähtiessään toiselle kierrokselle. Edellisessä liitossa tehdyt lapset aikuisia tai teini-iässä. Seinäjoen Matilla ei ole asemaa tai karismaa löytää 15-30 vuotta nuorempaa naista. Jos et ole rokkistara tai kärkipolitikko niin turha haaveilla. Varsinkaan jos ei ole niitä parisuhdetaitoja edellisistä parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisen lapsettomuus on enemmän luonnotonta kuin miehen lapsettomuus.
Mikään mikä/mitä luonnollisesti ja jatkuvasti kenenkään/minkään manipuloimatta esiintyy luonnossa, kuten naisten lapsettomuus, ei voi olla luonnotonta.
Näinollen sinunkin m i s o g y n i s m i t o l l o u t e s i on valitettava tosiasia ja valitettavan luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei usko kukaan. 16 - 28 vuotiaana sai pildeä usealta saman päivän aikanaki. 28 - 35 sain vain exvaimolta vähenevissä määrin. Nyt ei enää saa keneltäkään kun 45 v lähenee.
Sinä sait. Toisilla se menee toisin. Osa naisista kaunistuu iän myötä. Sama pätee miehiin. Osa myös rohkaistuu ja muuttuu sosiaalisemmaksi iän myötä.
Pikkasen eri asia vain "luovuttaa spermaa" miehenä etäältä ja muutenkaan osallistumatta kuin lisääntyä naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voivat synnyttää lapsen itsekseenkin.
No onhan se mahdollisuus joo, mutta ei mikään patenttiratkaisu kuitenkaan. Keinohedelmöitys itselliseen äitiyteen voi maksaa kymppitonninkin, ja monet eivät halua olla yksinhuoltajia alusta asti.
No miksei sitten hanki perhettä toisen naisen kanssa? Sitähän te meille naisettomuutta valitteleville miehillekkin aina tarjoatte.
Se voi olla ihan toimiva vaihtoehto. Ystäväni on naimisissa mieslapsen kanssa, ja suunnittelee nyt perheenlisäystä ystävänsä kanssa joka ei ole löytänyt sopivaa miestä myöskään.
Tosin sitten kysymys kuuluu että kumman lapsi tulee olemaan, mutta kai siitä sopuun pääsee.
Se on osa tätä nykyistä poliittista suuntausta jonka tarkoituksena on saada naiset pois julkisesta elämästä kotiin, kristotalibanit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisten biologinen munakello pärähtää paljon aiemmin kuin miehellä. Kyselet ihan hölmöjä, ihan luonnollisesta ilmiöstä on kyse.
Passaajat haluavat että naiset eivät tee elämänsä virhettä ja jää lapsettomaksi. Ota se positiivisesti.
Mutta jos miehet haluavat alkaa harkita asettumista ja lapsia vasta 40-50v iässä niin keiden kanssa niiden synnytysikäisten naisten tulisi perhettä perustaa?
4-kymppisten miesten. Näillä on talous ja muut asiat kunnossa
Nuoret naiset nyt vaan pääsääntöisesti eivät halua tehdä lapsia yli nelikymppisten miesten kanssa, tämä on realiteetti.
Tuo on rodunjalostusohjelma. Ja se miten lääketiede kohtelee naisia raskauden ja synnytyksen aikana on täysin epäinhimillistä, jopa pahempaa kuin miten tuotantoeläimiä kohdellaan. Lisäksi lapsi on riskissä joutua "väärälle puolelle" jos tällä todetaan joku viitearvo, niin siitä alkaa sairaalakierre ja lapsen elämä on pilalla. Ne jopa tappavat lapsia valhediagnooseilla sairaalassa. Näitä tapahtuu jenkeissä myös raskauksien aikana, sitä on dokumentoitu että lääkäri antaa vammais-diagnoosin ja äiti kieltäytyy uskomasta, lapsi syntyy terveenä. Jos olisi uskonut, terve lapsi olisi mennyt silppuriin.
Lisääntyminen ei yksinkertaisesti ole prosessi, joka toimisi ilman luonnonvalintaa, ja sen luonnonvalinnan suorittaa naaras. Se että mies tai joku instanssi valitsee siemenen aiheuttaa yhtä sairaalloisia mutaatioita, mitä lemmikkieläimillä ja jalostetuilla kasveilla on.
Pysykää kaukana tällaisesta. On parempi olla lapseton, kuin osallistua pahuuteen.