Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näistä töistä ottaisit, jos pakko? Bussikuski, palvelutalo vanhuksille, ensihoitaja, parkettiasentaja, suutari

Vierailija
19.05.2025 |

Mikä olisi valintasi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkettiasentaja, vaikka muutkin menisi bussikuskia lukuun ottamatta (nukahtaisin rattiin).

Vierailija
22/26 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti suutari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksia hoitamaan, jos olisi pakko valita. Noin 10v teinkin sitä, ja yhä hieman kaipaan, oli tosi kiva työ, mutta se vuorotyö (viikonloput, yöt, joulut, juhannukset jne) sai kouluttautumaan lisää ja vaihtamaan alaa.

Raha on toki iso ongelma, nykyään tienaan asiantuntijatyössä paljon enemmän, mutta toisaalta lapset alkaa jo täysi-ikäistyä ja perintöä tulossa, joten vähemmälläkin voisi pärjätä.

Vierailija
24/26 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutari olisi noista parhaiten minulle sopiva ammatti. Olen käsistäni kätevä ja osaan olla ystävällinen asiakaspalvelija jos en joudu olemaan koko ajan ihmisten kanssa. Työ on myös luonnon kannalta järkevää, koska suutari pidentää kenkien käyttöikää. Ensihoitajana iskisi paniikki jos olisi ihmisellä joku puukko mahassa, en pärjäisi. Parkettiasentajan työssä mun valmiiksi kiukutteleva selkä varmaan riemastuisi. Palvelutalossa työskentely sopii varmaan enemmän ihmisistä pitäville, itse kestän ihmisiä lyhyitä aikoja.

Vierailija
25/26 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutari.

Vierailija
26/26 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi suutareista pulaa 🤩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme