Minkä näistä töistä ottaisit, jos pakko? Bussikuski, palvelutalo vanhuksille, ensihoitaja, parkettiasentaja, suutari
Kommentit (26)
Vanhuksia hoitamaan, jos olisi pakko valita. Noin 10v teinkin sitä, ja yhä hieman kaipaan, oli tosi kiva työ, mutta se vuorotyö (viikonloput, yöt, joulut, juhannukset jne) sai kouluttautumaan lisää ja vaihtamaan alaa.
Raha on toki iso ongelma, nykyään tienaan asiantuntijatyössä paljon enemmän, mutta toisaalta lapset alkaa jo täysi-ikäistyä ja perintöä tulossa, joten vähemmälläkin voisi pärjätä.
Suutari olisi noista parhaiten minulle sopiva ammatti. Olen käsistäni kätevä ja osaan olla ystävällinen asiakaspalvelija jos en joudu olemaan koko ajan ihmisten kanssa. Työ on myös luonnon kannalta järkevää, koska suutari pidentää kenkien käyttöikää. Ensihoitajana iskisi paniikki jos olisi ihmisellä joku puukko mahassa, en pärjäisi. Parkettiasentajan työssä mun valmiiksi kiukutteleva selkä varmaan riemastuisi. Palvelutalossa työskentely sopii varmaan enemmän ihmisistä pitäville, itse kestän ihmisiä lyhyitä aikoja.
Parkettiasentaja, vaikka muutkin menisi bussikuskia lukuun ottamatta (nukahtaisin rattiin).