Minkä näistä töistä ottaisit, jos pakko? Bussikuski, palvelutalo vanhuksille, ensihoitaja, parkettiasentaja, suutari
Kommentit (26)
Taloksi on ainakin vaikea alkaa, noista muista pitäisi valita. Jos halutaan, että ihmiset säilyy elossa, niin parkettiasentaja tai suutari.
Parkettiasentaja. Olen pintakäsittelijä ammatiltani.
Minä kans lähden siitä, et ihmisten ois hyvä pysyä elossa, joten ainoat vaihtoehdot parkettiasentaja ja suutari. Parkettiasentajana varmaan hajoaisi kroppa hyvin äkkiä, joten suutari. Kai mut joku siihen kouluttaa, aika kädetön olen.
Bussikuski, siihen kykenee kuka vaan jolla on ajokortti.
Parkettiasentaja. Vihoviimeisenä palvelutalon hoitaja. T. sairaanhoitaja
Ilman muuta vanhusten palvelutalo. Olen psykologi (miespuolinen muuten), mutta opiskeluaikana olin vanhainkodissa töissä perushoitajan sijaisena. Etupäässä hyviä muistoja siitä hommasta jäi, vähän humoristisiakin..
Parkettiasentaja, mulla on niin huonot ja kömpelöt kädet nykyään, että suutarin työ ei onnistuisi. Ja nuo on mulle no no
Ensihoitaja tietysti. Olen sairaanhoitaja.
Märkätila-asentaja. On hommia riittävästi kun 1970-luvun asuntokantaa rempataan. Ja pimeänä saa tehdä niin paljon kuin jaksaa.
Miksei tämä ollut listallasi?
Noista suutari olisi ainut, mikä voisi edes jotenkin sopia, tosin tarvitsisin koulutusta tuohon työhön.
Nuorena tuli tehtyä yhdet littanapohjaiset nirunaru-sandaalit ja tuunattua muutaman kengät täysin uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Bussikuski, siihen kykenee kuka vaan jolla on ajokortti.
Niinhän sinä luulet.
Bussikuski, jos pääsisi jonnekin landelle ajelemaan
Mää alan laatikkoleuaksi. Tykkään naisista ja ne minusta.
Palvelutalossa siis lähihoitajana, jos joku mietti että mitä siellä tehdään.