Onko sinulla työkaveria, jonka seurassa saa nauraa?
Kommentit (21)
Iloisuus työpaikalla on palstamamman kauhu
Olen työpaikan hauskuuttaja. Monet nauravat niin, että meinaa tulla "pissat housuun". Jokunen tosikko aina mahtuu joukkoon. Tosikot eivät itse ole verbaalisesti lahjakkaita, sillä se vaatii älyä Työni teen kumminkin hyvin.
Sote - töissä on hauskaa silloin, kun työkaveri osaa nauraa itselleen - suhtautuu asukkaisiin arvostaen - ilo tulee pienistä sattumuksista
Lajittelu ja verkkokauppa
Meillä on hauskaa.
Mahtaako jostain löytyä niin tylsää ja huonoa työpaikkaa, jossa ei olisi ketään, jonka seurassa saisi nauraa....
Sh ja kyllä me kaikki päivittäin nauretaan, muuten ei jaksaisi.
Mikä kysymys tämä nyt sitten on? Ihan kaikkien ihmisten seurassa saa nauraa, jos tilanne on naurulle sopiva.
Kerran sanoin työpaikalla että 'pippeli' ja kaikki repesivät nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerran sanoin työpaikalla että 'pippeli' ja kaikki repesivät nauramaan.
Meidälläkin aina 3-4-vuotiaat nauravat pimppi- ja pippeli-jutuille. Kuuluu kehitysvaiheeseen.
Olisin vaihtanut ajat sitten työpaikkaa, jos työpaikalla ei voisi nauraa.
Valtiolla ja kahvitauoilla (välillä muutoinkin) nauru raikaa niin, että tenat paukkuu. Naisvaltainen työyhteisö.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako jostain löytyä niin tylsää ja huonoa työpaikkaa, jossa ei olisi ketään, jonka seurassa saisi nauraa....
Työyhteisöön tulossa henkilö, joka niin mielensä pahoittaa, jos puhutaan vähänkin kaksimielisiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ette naura. Sairaanhoitajat ja lähihoitajat on helvetin rasittavaa ja tosikkoa porukkaa.
On, montakin. Suurin osa itseasiassa. Joka päivä nauretaan useamman kerran. Olen töissä ruokakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette naura. Sairaanhoitajat ja lähihoitajat on helvetin rasittavaa ja tosikkoa porukkaa.
Ai kauhee ku loukkasi, miten selviän tästä :D
Käyttäjä44279 kirjoitti:
Valtiolla ja kahvitauoilla (välillä muutoinkin) nauru raikaa niin, että tenat paukkuu. Naisvaltainen työyhteisö.
Ala?
Teknisellä alalla, kyllä ihmiset nauravat päivittäin ja minunkin seurassani.