Nainen, jännittikö sinua panna ensimmäistä kertaa straparilla miestä perseeseen?
Satuin nyt kuuntelemaan sitä Ylen hehku seksipodcastia ja siinä yhdessä jaksossa nainen kertoi kuinka oli kauhean hermostunut yrittäessään ekaa kertaa panna miestä ja sillä oli sellainen straples dildo, joka luiskahteli koko ajan ulos pimpistä.
Mutta sitten se laittoi miehen nojaamaan seisaaltaan ikkunalautaan, niin siinä takaa päin työnnellessä rentoitui ja pääsi oikein kunnolla lykkimään.
Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia asiasta?
Kommentit (9)
Eihän miehiäkään jännitä runnoa naisen kakkoseen.
Empatia on varmaan tyypillisempää naisille.
Vierailija kirjoitti:
Eihän miehiäkään jännitä runnoa naisen kakkoseen.
Empatia on varmaan tyypillisempää naisille.
Miten niin ei? En minä halua kumppania satuttaa, jos hän ei halua kipua. Nykyään menee aika rutiinilla.
Kyllähän minua jännitti, kun en ollut varma osaisinko käyttää sitä penistä oikein. Ei se niin helppoa ollut ja piti etsiä jotain parempaa asentoa, että pystyi työntämään edes takaisin kunnolla.
Käytättekö jotain tappia ennenkun aloitatte strappailun?
Ei jännittänyt, tyyppi oli minua kokeneempi ja kaikki meni todella hyvin. Olin tietysti varovainen alussa ettei satu tai mitään, mutta meillä oli tosi hyvä luottamus siihen, että molemmat aina kertovat jos ei tunnu hyvältä. Sen jälkeen olen monesti saanut uudelleenkin antaa kalua hänelle, ja itsekin tykkään ja intoilen tästä joka kerta.
Kannattaa vaan miettiä, miten itse tykkäisi toisen käyttävän lantiotaan+kaluaan+käsiään ja tehdä siitä kunnon eroottinen kokemus toiselle.
Miehenä minua jännitti kauheasti kun nainen työnsi straparin ekaa kertaa peräaukkoon. Nainen oli kokeneempi eikä ollut ensikertalainen.
Onko täällä ketään missä kummallakaan ei ollut mitään kokemuksia tuosta ennen ekaa kokeilua?
Miehenä muistan sen ensikerran kuin eilisenpäivän kun neitsyyteni sieltä lähti. Ja aikaa mennyt jo viisi vuotta. Meillä on eteisessä sellainen taso missä on yleensä kaikki vehkeet latauksessa, niin kuin sitten tämä uusi tuotekkin oli. Aina kun kävelin ohi siitä niin hermostuneena katsoin sitä vilkkuvaa latausvaloa ja samalla kelloa että joko pääsee laittamaan pienet vaahtosammuttimet nukkumaan ja pääsee aloittamaan aikuisten uusimman leikin. No viimeinkin oli ilta-sadun aika ja vaimo jäi sitä lukemaan, minä hipsin alakertaan eteiseen ja akku oli jo täyttynyt. Siinä vaiheessa jo hieman jännitti aikalailla miten ilta nyt etenee. No normaaliin tapaan sadun päätyttyä minä menin sitten vahtimaan että lapset myös nukahtavat. Siinä häkkisängyn luona kyyristelin jotain peittoa laittamaan niin vaimo vain kevyesti taputteli mun kannikoille sanomatta mitään, laittoi oven kiinni ja kuulin vain portaiden narinan. Tässä vaiheessa oli jo kaikenlaisia ajatuksia päässä kun siellä hämärässä lastenhuoneen sohvalla pyörin kanki ns.puolikkaana. Viimein molemmista sängyistä kuului tuhinaa ja molemmat umpiunessa. Hipsin taas eteiseen ja kas sieltä puuttui yksi ladattava laite. Puhelimessa vaimolta viesti että käy suihkussa ja sit makkariin.
No minä poika kipitin suihkuun ja koitin peseytyä nopeasti ja tehokkaasti välillä pöntöllä ja taas suihkuun. Pelkäsin kauheasti mahdollista sotkua🙈 Nopea kuivaus ja vedin kylpytakin päälleni. Menin makkarin ovelle joka oli kiinni, kuulin kun vaimo sanoi että tule nyt narttu sisään sieltä. Avasin oven ja vaimoni oli pukeutunut mustiin stay-uppeihin,korsettiin ja tietenkin sträppäriin. Hän makoili sängyllä ja katseli puhelinta niin kuin normaalistikin tekee mutta asusteet eivät olleet normaalit😅 hieman hämmentyneenä seisokki päällä riisuin takkini ja kävin siihen vaimon viereen makaamaan että mitäs nyt.. No vilkaisin mitä vaimo puhelimesta katsoo niin sehän oli aiheeseen liittyvää materiaalia.
Suudeltiin pitkään kunnes noustiin sängystä, vaimo komensi minut polvilleen ja työnsi kumi nuijan huulieni väliin. Hitain liikkein totutteli uuteen leikkivälineeseemme. Jossain välissä kävi mielestäni jo syvemmälläkin nielussa kun hän sitten naurahtaen sanoi että tule nyt ylös sietä. Itseä ehkä hävetti enemmän kuin nauratti. Nousin ylös ja suudeltiin kunnes komensi minut sängylle selälleen poikittain jalat ikkunalaudalle päin. Sitoi käteni sängyn jalkoihin ja sträppi vaappuen tuli haaroihini ja nosti jalkani ikkunalaudalle. Tunsin kun hän levitti liukkaria ja kohta sormi sujahti sisään,kohta toinen. Pidin vain silmiä kiinni ja toivoin että ei koskisi vielä minua siihen herkimpään sillä olisin räjähtänyt siihen pisteeseen.
Kohta vaimo komensi nostamaan lantiota että saa selkäni alle tyynyjä. Sitten kuulin taas liukkari purkin korkin äänen ja kohta alkoi kuulua myös vibran suurina joka kohta tuntui myös reiälläni. Kylmää ja kovaa alkoi tunkeutua sisääni kunnes lievä kipu lopulta alkoi muuttua suureksi nautinnoksi. Jossain vaiheessa hän halusi laittaa minua takaa ja jotenkin itseäni vähän hävetti koko touhu mutta nautinto vei aina voiton kun vaimo sisääni pääsi. Läpsi välillä kovastikin kannikoita jos meinasin koskea heppiini ja työntyi uudelleen. Lopulta käännyttiin alkuperäiseen asentoon ja nyt sain sen kaipaamani luvan kun hän oli sisälläni. Ei tarvinnut kuin muutama veto tehdä niin se paineen purkaus oli aivan jotain tajunnan räjäyttävää.
Hieroi sitten lopuksi omia liemiäni vatsalleni kun koitin toipua siitä nautinnosta, naureskeli että lensi leukaan saakka ja pyyhkiessään sormillaan sitä niin sujautti mällisen sormen suuhuni ja komensi suihkuun jonne hän sitten hetken päästä tuli itsekkin kanssani.
En ollut lainkaan hermostunut, yhdessä mieheni kanssa kokeilimme ja minulla oli kyllä valjaat. Lähinnä minulle tuli aika mahdikas olo. Mies ei halunnut kokeilla toista kertaa, myyn kaksi mustaa dildoa ja valjaat, kerran käytetty, enimmän tarjoavalle...