Jätin yhden miehen koska sen raha asiat oli huonosti.
Se oli saamassa perintöä mutta se otti pikaviippejä monesta paikasta ja osti kaikkea ja sitten se perintö meni niitten vippien maksamiseen. Ei ollut järkevää rahankäyttöä ja ajattelin etten ole sellaisen miehen kanssa.
Kommentit (13)
Eli sinun ja hänen taloudelliset arvot olivat liian erilaiset.
Hyvä, kun jätit hänet ajoissa, ennen kuin hän kerkesi sotkea sinut omiin raha-asioihinsa.
Minun mies sai perintöä mutta ei ole tuhlaileva. Osti polkupyörän itselleen ja veneen. Käymme paljon kalassa ja veneilemässä.
Oikein teit. Kerran jätin yhden hyvätuloisen, joka pelasi lähes kaikki rahansa. En jäänyt kasvattamaan miestä. Joi välillä pari pv putkeen. Lääkäri.
Tuo olisi tuonut eripuraa suhteeseen myöhemmin. Jos miehellä on rahaa hädintuskin ruokaan ja naisella vähän muuhunkin, niin nainen joutuu kiusalliseen asemaan. Miehen elättäjäksi ei pidä ryhtyä, mutta sekin näyttää pahalta kuluttaa toisen edessä jos hän vaan selviää päivästä toiseen.
Minä lopetin yhden orastavan tapailun kun miehen pöydältä löytyi pino perintäkirjeitä.
Ymmärrän kyllä. Telkkarissahan oli se yksi mies, joka painoi kahta duunia, mut kaikki mikä oli tullut, oli myös mennyt. Sitten pummi rahaa siltä naiselta ja kuitenkin sönkötti jotain perinteisistä rooleista (siis jotain provider-soopaa ilmeisesti). Se muija pisti sit luiskaan sen ukon ja tais täällä vauvallakin jotkut vetää herneet nenuliin sen vuoksi.
Oliko miehellä myös isot rinnat ja pieni pili?
Oikein, kullankaivaja lumppu ymmärsi häipyä kun hoksasi ettei päässyt käsiksi miehen rahoihin.
Raha-asiat eikä aloitukseen tule pistettä.
Luottotiedottoman ja pikavippimiehen kanssa ei kannata elää elämäänsä.
Pikavippimiehet kannattaa jättää, ainakin jos on itse erilainen ja elää eri tavalla. Saattaa muuten mennä omatkin luottotiedot. Huijarit on sellaisia. Velaksi eläjät on yleensä huijareita.
Pitää olla vähän sydämetön ja lähteä ajoissa, että saa suojattua itsensä. Yksi pilattu elämä on vähemmän kuin kaksi pilattua elämää.