liberomerkeistä taas kerran!
hei! mitä nyt saa nuilla pupumerkeillä liberolta? keräilykirjeitä ei enää tule ja merkkejä on paljon,kai niillä voi tahtoo silti keräilytavaraa? vieläköhän niitä marimekon paitoja ja bodeja saa ja montakohan merkkiä tarvii olla?
Kommentit (4)
Meille tuli yksi kirje, kun vauva syntyi. Tällöin ilmoitettiin, että seuraava kirje ja keräilyjuttu tulee 5-6 kk iässä. Eipä tullutkaan... Kyselin perään ja vastaukseksi sain jälleen kerran, että kerho uudistuu. Seuraava kirje tulee vasta 8 kk iässä... Kerho muuttuu sähköiseksi ja ilmeisesti kaikki posti tulee sähköpostiin tai jotain. Eivät osanneet tarkemmin kertoa.
Itse ainakin petyin tuohon touhuun, enkä oikein jaksa uskoa, että sieltä mitään olisi tulossa. Meille siis ilmoitettu jo kaksi kertaa 6 kk aikana, että kerho uudistuu ja keräilykampanjat tulevat myöhemmin :/.
Esikoisen aikaan niitä tuli joka toinen tai kolmas kuukausi...
masunasu ja poika, joka ei siis vielä ole saanut mitään Liberolta, vaikka ikää on jo reilut 6 kk :( ja merkkejä täälläkin vaikka muille jakaa...
Meillä tytöt nyt 8kk, aloituskirjeen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Minä myös kyselin asiakaspalvelusta keräysten perään ja luvattiin 8,5 kuisena eka keräys. Mutta nyt kun kerho uudistuu, 8,5 kuisten kirje jää pois. Ja toukokuussa sitten tulee sähköisesti ensimmäinen keräys (jolloin tytöt on siis jo 10kk...). Ja uudessa kerhossa 6 kk ikäisille lähetetään joku lahjapaketti, jota ei lähetetä takautuvasti jo 6 kk täyttäneille. Että nyt sitten odottellaan mitä sähköinen kerho tuo tullessaan..
Babybel
mulla noita merkkejä olis vaikka kuin paljon ja lisää tulee,kun vauva vasta 1v10kk. olis kiva nuo merkit hyödyntää,eikä vaan kuitteja keräillä.
Kirje tuli kun tyttö oli n. 7kk ja 14 merkillä raidallinen marimekko paita ja olikohan se 12 merkkiä niin sillä sai pitkähihaisen ruokalapun. Toukokuun 20pvä oli viimeinen palautuspäivä.