Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pystynyt antamaan anteeksi sen että kumppani tartutti herpeksen?

Vierailija
18.05.2025 |

Jatkuiko suhde? 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut anteeksi. Olen vakuuttunit, ettei hän tiennyt asiasta. Se voi vaania oireettomana jopa vuosia ja etenkin miehillä ne ensioireetkin voivat olla huomaamattomat. Hyvin yleinen tauti ja vaikea vältettävä. Ei auta edes kumi.

Hahahhaa.... varmasti tiesi kun nuppi kukki.    Hyvin on valhe mennyt perille.   🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
42/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruuden poiksystävällä oli huuliherpes. Ei koskaan tarttunut minuun. Tai ehkä tarttuikin, mutta olen ollut oireeton. Jos nyt 30 vuotta myöhemmin tartutan sen johonkin, niin olenko syyllinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä,a

Niii,ö

Vierailija
44/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut anteeksi. Olen vakuuttunit, ettei hän tiennyt asiasta. Se voi vaania oireettomana jopa vuosia ja etenkin miehillä ne ensioireetkin voivat olla huomaamattomat. Hyvin yleinen tauti ja vaikea vältettävä. Ei auta edes kumi.

Hahahhaa.... varmasti tiesi kun nuppi kukki.    Hyvin on valhe mennyt perille.   🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Se kun vaan ei kuki läheskään kaikilla, ää liö.

Vierailija
45/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Kun harrastamme seksiä vain keskenämme, emme tuo suhteen ulkopuolelta tauteja genitaaleihimme.

Ei se tämän vaikeampaa ole.'

Älä muuta viserrä.

Holtittomuus,

harkitsemattomuus,

sinisilmäisyys. Täysin oma vika.

Turha pillittää jälkeenpäin.

En ole tautipesäke, koska

en ole koskaan ollut hölmö.

Vierailija
46/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meinannut antaa anteeksi edes huuliherpeksen tartutusta! Mutta se onneksi puhkesi vain kerran ja sitten ei enää koskaan ole uudelleen tullut

Vierailija
47/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi, se voi esiintyä muuallakin kuin nupissa. Vaikka häpykummulla, nivusessa tai persvaossa minimaalisena näppynä. Mutta sitähän sinä et tiennyt, koska olet ää liö.

Vierailija
48/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla ensimmäinen herpesinfektio oireili reidessä. Kävi ihan näyttämässä lääkärille ja herpekseksi todettiin. Seuraavalla kerralla rakkulat tuli genitaaleihin. Mutta mistä ihmeesyätä sai sen reiteen? Vessanpöntöstä tai saunanlauteilta???

Vierailija
49/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en meinannut antaa anteeksi edes huuliherpeksen tartutusta! Mutta se onneksi puhkesi vain kerran ja sitten ei enää koskaan ole uudelleen tullut

Kuulostat vaikealta.

Vierailija
50/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartutin ja nyt pulla posahtaa kerran kuussa pieni näppy alaselkään pakaravaon alkuun..Ja kumppanilla räjähtää koko trrska kukkakaaliksi. 

Miksette käytä estolääkettä?

Vierailija
51/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos ei edes tiennyt omasta tartunnastaan niin silloin tietysti joo. Eksälläni oli herpes melkein joka kuukausi aktiivisena ja lopulta käytti estolääkitystä. Minuun se ei ikinä tarttunut. Mutta mistä tiedän jos oikeasti olenkin kantaja ja ei vaan ole koskaan aktivoitunut?

Vierailija
52/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverilla ensimmäinen herpesinfektio oireili reidessä. Kävi ihan näyttämässä lääkärille ja herpekseksi todettiin. Seuraavalla kerralla rakkulat tuli genitaaleihin. Mutta mistä ihmeesyätä sai sen reiteen? Vessanpöntöstä tai saunanlauteilta???

Ei tartu pinnoilta. Herpesvirusta elää muuallakin iholla, silloin kun se on aktiivisena. Siksi kortsu ei auta, jos toisella on limakalvolla oireinen rakkula.

Vierailija
53/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti jos ei edes tiennyt omasta tartunnastaan niin silloin tietysti joo. Eksälläni oli herpes melkein joka kuukausi aktiivisena ja lopulta käytti estolääkitystä. Minuun se ei ikinä tarttunut. Mutta mistä tiedän jos oikeasti olenkin kantaja ja ei vaan ole koskaan aktivoitunut?

Et tiedäkään. Useimmat eivät tiedä.

Vierailija
54/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join just kolmeen tuntiin kuus kaljaa ja kolme isoa lonkero.  Oonko juoppo

Vierailija
55/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v_ddu.

En koskisi tikullakaan

kuppaiseen herppaterskaan.

Joku taso sentään.

Vierailija
56/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti ensimmäinen tulehdus nk.primary outbreak aiheutti oireita. Mutta monet haluavat ignoorata ne, ei ne selvät rakkulat siellä nupin päässä tai häppäreissä mitään ole. Ei ne kirvelevät haavaumat mitään ole. Ihmismieli on voimakas kieltämään epämiellyttäviä asioita..

Vierailija
57/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähän keskusteluun on otettu niin paljon huuliherpeskin mukaan? Huuliherpestartunta saadaan usein jo lapsuudessa ja aivan muilla tavoin, kuin seksin kautta.

Vierailija
58/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tartu pinnoilta. Herpesvirusta elää muuallakin iholla, silloin kun se on aktiivisena. Siksi kortsu ei auta, jos toisella on limakalvolla oireinen rakkula.

Kuka edes pystyy harrastamaan seksiä, jos on oireinen rakkula limakalvolla?

Vierailija
59/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset voisi vain käyttää vähän enemmän harkintaa? 

Vierailija
60/60 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän keskusteluun on otettu niin paljon huuliherpeskin mukaan? Huuliherpestartunta saadaan usein jo lapsuudessa ja aivan muilla tavoin, kuin seksin kautta.

Siksi kun se huuliherpes tarttuu myös alapäähän sieltä huulesta suuseksin yleistymisen myötä, suuseksissä jostain syystä ei välitetä käyttää suojaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä