Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milleniaalien omakuva?

Vierailija
18.05.2025 |

Miten te muut milleniaalit joiden BMI pyörii 24-25 välillä näette itsenne? Mulla peilistä näkyy ihan siedettävä omakuva: kauniit pitkät hiukset, siro nenä, hieman epäsymmetriset, mutta muuten kivat kasvot. Kroppa ei enää hoikka niinkuin nuorena, mutta ihan sopusuhtainen kuitenkin ja tykkään liikkua paljon.

Sitten, kun näen itsestäni valo-tai videokuvaa, niin katson kauhuissani miten näytän aivan järkyttävän isolta ja suorastaan lihavalta, kasvot aivan hirveät ja hymyillessä turvonneet näköiset kun poskipäät nousevat silmien alle, käsivarret paksut kuin tukit, hartiat leveät kuin ladonovi jne. 

Olen yrittänyt järkeillä mikä kuva itsestäni pitää paikkansa, se peilissä näkyvä ihan ok, vai valokuvissa näkyvä kauhistus? Miten te muut milleniaalit, jotka olette eläneet nuoruutenne laihuuden ihannoinnin aikakautena, näette itsenne nyt, kun keski-ikä lähestyy ja nuoruusaikojen jälkeen on tullut muutama kilo painoa lisää? Onko muilla samanlaisia haasteita omakuvan kanssa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes tullut muutama vaan ihan hirveästi kiloja. Inhoan peilikuvaani ja valokuvia. Toki olen aina inhonnut peilikuvaani ja valokuvia itsestäni, mikä harmittaa nyt.

En yleensä keskity ollenkaan siihen miltä näytän eivätkä liikakilot näin ollen haittaa joka päiväistä elämää tai elämästä nauttimista. Lähinnä juhlavaatteita valitessa ahdistaa kun mikään ei istu kuten ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme