Miten sitä löytäisi naisen, joka tykkäisi myös kuntopyöräillä
Tänään pyöräilin itsekseni 5 tuntia. Matkaa oli 80 kilsaa jokusen tauon kanssa.
Olisi niin kiva, jos löytyisi jostain nainen, joka tykkäisi myös pyöräillä ja kuntoilla. Olisi sellainen yhteinen harrastus ja juttu.
Samalla voisimme kasvattaa lapsistamme liikunnallisia ihmisiä. Minun vanhempani eivät liikoja ohjanneet liikuntaan, siksi se piti opetella vasta aikuisiällä kun tajusin, ettei naiset tykkää läskisameista.
M40
Kommentit (36)
Tehhääkö myö ne rehvit ap? Kerro paikka.
Jorma 80 v. etsii hedelmällistä naista kuntopyöräilemään vitu vanhainkotiasuntoonsa.
En usko tulevan match.
Liity johonkin pyöräilyseuraan tai muuhun kuntopiiriin. Ehkä sieltä löytyy joku yhtä hullu kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä fiksuja treffisivustoja netissä. Muitakin kuin joku tinderi. Minäkin löysin elämäni miehen yhdeltä nettitreffisivulta. oli joku maksullinen sivusto, mutta kuitenkin. Niin että sieltä varmaan löydät mieleisesi naisen pyöräilemään kanssasi. Harmi kun löysin jo miehen, olisin saattanut lähteä retkeilemään kanssasi.
N.
Et siis ole tyytyväinen nykyiseesi kun sua harmittaa.
Et siis osaa hyvin äidinkieltäsi, miekkostrolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehhääkö myö ne rehvit ap? Kerro paikka.
Sun äitis haudalle.
Jaha että Honkanummelle rehvit. Sano vielä kelloaika ja mikä päivä. Odotan innolla.
Ai 2x kuntopyörää vierekkäin olohuoneen lattialle :D
Vierailija kirjoitti:
Jorma 80 v. etsii hedelmällistä naista kuntopyöräilemään vitu vanhainkotiasuntoonsa.
En usko tulevan match.
Tää on niin totta. 🤣🤣🤣
Minä kuntopyöräilen päivittäin. :)
N37
Nyt meille tuli mätsi aapeen kanssa. Jippiajee Pirkko ja ap ne yhteen soppii ja kohta rehvataan.
Kerro vielä ap hoivakodin, jossa asut, nimi, kiitos
Rakkautella Pirkkosi
Vierailija kirjoitti:
Minä kuntopyöräilen päivittäin. :)
N37
Missä haluat treffata?
Laita ap pyhäsempää päällesi meijän rehveille.
Paikka ja aika on siis? ________klo______
-Pirkkosi
Oi prinssi uljas sadun ihmemaan, milloin, oi milloin rehvataan?
-Pirkkosi
Äitis oli ennenkuin sinut sai. Minkä ikäinen hän on nyt? Sinä olet edelleenkin miesvauva.