Miten ihmisillä muka voi olla monta kertaa viikossa seksiä?
Tutkimuksen mukaan suurimmalla osalla seksi useamman kerran viikossa (omaa kivaa ei lasketa).
Miten? Minäkin tunnen vaikka kuinka monta sinkkua ja eivät ainakaan kerro että olisi joku panokaveri. Entäs tuhannet syrjäytyneet ja yksinäiset?
Itsellä jos on suhde ja hyvin menee niin on noin, mutta en usko että valtaosalla ihmisistä on näin.
Kommentit (61)
Tulee mieleen, että tällaiste ihmiset ovat aika mielihyvähakuisia. Onko heillä oikeita harrastuksia tai tekevätkö he mitään muiden ihmisten tai maailman eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimo, naapurin vaimo, työpaikan Mirkku sekä satunnaiset naiset reissutyössä. Helepostihan se
No mistä nuo vapaamieliset naiset? Voi h***ti onko tässä nyt taustalla että suomalaiset naiset on maineensa veroisia? Kevytkenkäinen on se kaunis sana. Ja tämäkö on Suomen onnellisuuden takana myös?
Keksitty juttu. Ei kenenkään nimi ole Mirkku.
Meillä oli seurustelun ekat 2 vuotta. Sen jälkeen on tahti asteittain harventunut. Sinkkuna olin koko ajan ilman, en harrastanut irtoseksiä.
Melkein jokainen päivä on meillä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla se on vaan siitä kiinni, jos rouva suostuu , mutta kun ei enää suostu kuin sen yhden kerran viikossa.
No tuohan kertookin kaiken; jos pitää suostua...ompas ihanaa jälleen taas naiselle.
No onhan seksi myös suostumuskysymys. Eihän sekään, että nainen haluais ,vielä riitä, jos ei vaan suostu. Vai pitäiskö seksin aina olla niin naislähtöistä parisuhteessakin, että sitä on vain silloin kun nainen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimo, naapurin vaimo, työpaikan Mirkku sekä satunnaiset naiset reissutyössä. Helepostihan se
No mistä nuo vapaamieliset naiset? Voi h***ti onko tässä nyt taustalla että suomalaiset naiset on maineensa veroisia? Kevytkenkäinen on se kaunis sana. Ja tämäkö on Suomen onnellisuuden takana myös?
Keksitty juttu. Ei kenenkään nimi ole Mirkku.
Vaimoni on Mirjam eli mirkku.
N. joka toinen päivä seksiä läpi vuosien. Nuorempana vielä useammin. Yhdessä ollaan oltu 19v ajan. Rakastan seksiä.
N38
moniottelija kirjoitti:
Väestöliiton tutkimuksien mukaan yli 60 vuotiaiden miesten ikäryhmä otanta haluaa seksiä enemmän ja useammin kuin nuorinkaan naisryhmä. En rupea prosenttilukua arvailemaan mutta on myös naisia jotka oikeasti rakastavat ja haluavat seksiä usein ja paljon. Näille tämä kiimaisten miesten täyttämä pallo on paratiisi.
Jep, jos sais valita niin uudelleensyntyisin hyvännäköisenä hottisnaisena miehen haluilla ja himoilla varustettuna.
Meillä ainakin + 60 vuotiaina on sekä halua että aikaa pelehtiä, lapset omillaan ja meillä hauskaa!
Ei kaikilla sinkuilla ole tapana huudella ympäriinsä seksielämästään. Itselläni, 43v naisella, on kolme miestä joiden kanssa seksisuhde. Kolme pitää olla, jotta saisi tarpeeksi, yhden kanssa on vaikea saada sovituksi tapaamisia edes viikottain. Ei näistä asioista tiedä kuin pari kaveriani, moni muu varmaan luulee, että olen täysin ilman seksiä.
Itse ainakin olen panostanut näiden miesten etsimiseen, koska seksi miehen kanssa on tärkeää minulle.
Erään tyttöystävän kanssa päivä alkoi orgasmilla ja päivä päättyi orgasmiin. Harrastimme suuseksiä, kun sellaista riskiä ei silloin voinut ottaa, että olisi tullut raskaaksi.
Viikossa on 168 tuntia. Jos 1/3 menee nukkumiseen, 40 tuntia töissä, niin vielä jää 72 tuntia, joista osan voi käyttää seksiin.
Suhteen alussa joka ilta, välillä kävin ruokiksella vetämässä villaan, kun duinit oli himan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen, että tällaiste ihmiset ovat aika mielihyvähakuisia. Onko heillä oikeita harrastuksia tai tekevätkö he mitään muiden ihmisten tai maailman eteen?
Wanharouva Tyhjäpään tyhjää tyhjempi kiekaisu.
Eipä oo Rouvaa kiinostanu vuoteen ja tuskin enään kiinostaakaan.
M57
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo Rouvaa kiinostanu vuoteen ja tuskin enään kiinostaakaan.
M57
Tyhjä arpa --> rouva vaihtoon. Niin tein minäkin ja tunnen olevaninainakin 15 vuotta nuorempi kuin exän kanssa.
M53
Kun on näin hyvää vertaistukea, niin sitten jaksetaan.
Olisi edes kerra kuussa. Enemmänkin kerran kolmessa kuukaudessa.
Jep, ehkä jotkut onnelliset tuota keskiarvoa nostavat
Jos miehellä on kapea tiukka seksikäs pylly eikä se puhu rumia .