Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks normaalia jos äiti joskus kävelee alusvaatteissa kotona muiden nähden?

Vierailija
18.05.2025 |

Ei siis koko päivää mutta joskus aamulla ja illalla saattaa pidempiäki aikoja olla alusvaatteissa. Joskus jopa näkyy ne siteennsiivet niis.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli alasti kotona perheen kesken. Samoin me lapset. Itse olen kotona nykyään alasti, kuin myös mies. 

Kaikille tietty normaalia on se, missä ympäristössä on kasvanut, mutta tästä puolueellisuudesta huolimatta silti väitän, ettei kaikki ole kotona, jos alastomuuteen, kehollisuuteen ja menkkoihin suhtautuminen on jotenkin noin hähmäistä.

Vierailija
22/24 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Ihminen on rajaton, tai saattaa olla aspergerpiirteinen, ei ymmärrä sosiaalisia normeja jos käyttäytyy noin. Ikävää läheisille.

Asperger-tyypit eivät hillu vaatteetta, älä viitsi provoilla. Olen kylläreissulla saunan jälkeen hetken pitkä kylpytakki päällä, jos kyse perheestäni tai läh. ystävästä.

assi n

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä oman perheen kesken ollaan lähes päivittäin alasti, eikä siinä ole mitään outoa. Itse nukun aina alasti ja käymme koko perhe myös yhdessä saunassa. 

Tietysti jos vieraita tulee, niin silloin kaikilla on vaatteet päällä. 

Vierailija
24/24 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä oman perheen kesken ollaan lähes päivittäin alasti, eikä siinä ole mitään outoa. Itse nukun aina alasti ja käymme koko perhe myös yhdessä saunassa. 

Tietysti jos vieraita tulee, niin silloin kaikilla on vaatteet päällä. 

Mitä jos pojalle tulee seisokki saunassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme