Onks normaalia jos äiti joskus kävelee alusvaatteissa kotona muiden nähden?
Ei siis koko päivää mutta joskus aamulla ja illalla saattaa pidempiäki aikoja olla alusvaatteissa. Joskus jopa näkyy ne siteennsiivet niis.
Kommentit (24)
No hui sentään.. NOT!!!!
Meillä kävelee joskus ihan alasti
En tiedä. Yrittää kai olla kotonaan kuin olisi kotonaan. Mutta alaosa ei sovi lasten silmille välttämättä, joku hamonen päälle kevyt.
Vierailija kirjoitti:
Olisi jopa toivottavaa.
Miks toivottavaa?
Voi kulkea alusvaatteissa asunnon halki hakemaan vaatteen, mutta pidempiaikainen oleskelu niin olisi outoa.
Mä en tiiä mitä niiku tarkotit tolla ? Siis iha vieraiden nähden vai oman perheen kesken? Ite en ainakaan pystyis kumpaakaan. Olisihan se vähä outoa. Yksinää eri asia.
Anna mä arvaan. Tää on joku AGP:n märkä päiväuni.
Riippuu siitä kuinka lämmin asunnossa on.
Meillä äiti kuljekseli aikanaan alasti, vaikka minun poikakaveri oli meillä. Hävetti ja vihastutti. Ei ollut normaalia.
N.51
Riippuu kenen äiti. Jos on naapurin 23v äippä niin ilman muuta saa. T:M58
Vierailija kirjoitti:
Meillä äiti kuljekseli aikanaan alasti, vaikka minun poikakaveri oli meillä. Hävetti ja vihastutti. Ei ollut normaalia.
N.51
Meidän äiti teki tätä myös ja häpesin silmät päästäni. En tiedä kuinka monelle ihmiselle tuosta jäi trauma.
Itsekin kyllä kuljeskelen alasti tai vain kylpytakissa oman perheen kesken, enkä häpeile mitään siteiden vilkkumisiakaan, mutta jos on muita ihmisiä kylässä niin käytän vaatteita niinkuin normaali ihminen. Jotkut asiat kuuluu vain oman perheen silmille eikä kukaan halua nähdä kaverinsa/puolisonsa äitiä alasti.
Ei ole normaalia. Ihminen on rajaton, tai saattaa olla aspergerpiirteinen, ei ymmärrä sosiaalisia normeja jos käyttäytyy noin. Ikävää läheisille.
Olen päivittäin kotona alasti miehen ja tyttärien nähden. En tietenkään vieraiden läsnäollessa.
Jos on yksinään, niin ketä haittaa, vaikka kuljeksisi alasti.