Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä, kun mun 40v ikäluokasta moni on nyt yllättäen tarvitsee botoksia lääketieteellisistä syistä!

Vierailija
18.05.2025 |

Moni on yllättäen nyt alkanut kärsimään burksismista ja siihen tarvitsee siis välttämättä hoidoksi botoksia ja ihan vaan siinä samalla sitä laitettiin otsaryppyihin ja muihin.

Miksei voi vaan sanoa suoraan, että menin laittamaan ryppyihin botoksia, vaan täytyy keksiä tällainen sairausnarratiivi?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikista täyteaineilla leikkivistä tulee lopulta saman standardin mukaisia muovisen näköisiä ankkahuulia ja vanhetessaan pelottavan näköisiä korppikotkia? Onko plastiikkakirurgeilla kaikkiin operaatioihin joku standardikäsitys "kauneudesta"?

Vierailija
22/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu bruksismi vaivaa osaa milleniaalinaisista yhtäkkiä kolmenkympin jälkeen :) 

Mulla on ollut ihan lapsesta lähtien. Olen kova stressaamaan. Oikein kalina käy. Nyt olen onnistunut rikkomaan purentakiskon halki. Yleensä noi kai kestää 25 vuotta. Mulla meni kolmessa vuodessa rikki.

Juu se on hauskaa, miten yhtäkkiä kolmenkympin jälkeen osalla porukasta bruksismi, vaikka koskaan aiemmin ei ole moisesta puhuttu. 

Harmi jos sulla on oikeasti, ihmiset helposti olettaa ettei ole kun tuo yhtäkkisesti kolmenkympin jälkeen bruksismin kehinyt porukka leimaa kaikki. Ei kannata varmaan puhua asiasta, ellei halua joutua osaksi tuota ilmiötä. 

Tää ketju tuntuu pahalta. Jotkut miettii botoksia naaman rypistymisen takia. Mulla on hampaat kuluneet niin, että kohta joutuu tekemään uudet hampaat hammas kerrallaan. Nekään ei välttämättä kestä, jos voimakas narskutus jatkuu. 

Puhumattakaan esteettisestä haitasta. 

Kukin tyylillään. Minä olen kärsinyt koko elämäni voimakkaasta stressistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikan sihteeri oli 35v kun alkoi pistelemään itseensä "botoksia lääketieteellisistä syistä". No nyt 10v myöhemmin näyttää aivan järkyttävän rumalta. Naisen kasvot ovat ihan kuin bernhardinkoiralla. Kaikki paikat kasvoissa roikkuvat.

Vierailija
24/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää ennemmin purentalihashieronnassa. Ainakin mulla toimii hyvin

Olen käynyt, mutta en kokenut sitä auttavaksi. Päinvastoin epämiellyttävää. Hieroja tunkee hanskoilla suusta sisään. Vähän niinkuin penetrointi. 

Ei kai sen tarkoitus olekaan olla mikään hemmotteluhieronta 

Voishan sitäkin kokeilla taas vaihteeksi. Jos hampaat pysyis vähän ehjempänä. 

Bruksismi on oikeasti vakava sairaus. Pahimmillaan kuluttaa leukaluut niin, että pitää kirurgisesti korjailla. 

Vierailija
25/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hierojalla vai hammaslääkärissä? Kerro tästä lisää,  kun sulla on omakohtaista kokemusta. Miten monta kertaa kävit, paljonko maksoi etc.

-Kiitos 

Vierailija
26/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt, mutta en kokenut sitä auttavaksi. Päinvastoin epämiellyttävää. Hieroja tunkee hanskoilla suusta sisään. Vähän niinkuin penetrointi. 

Ei kai sen tarkoitus olekaan olla mikään hemmotteluhieronta 

Voishan sitäkin kokeilla taas vaihteeksi. Jos hampaat pysyis vähän ehjempänä. 

Bruksismi on oikeasti vakava sairaus. Pahimmillaan kuluttaa leukaluut niin, että pitää kirurgisesti korjailla. 

Suun tulehdukset leviää helposti myös muualle kehoon. Hammaslääketiede on paljon muuta kuin ne valkoiset kalikat. 

Vierailija
27/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikista täyteaineilla leikkivistä tulee lopulta saman standardin mukaisia muovisen näköisiä ankkahuulia ja vanhetessaan pelottavan näköisiä korppikotkia? Onko plastiikkakirurgeilla kaikkiin operaatioihin joku standardikäsitys "kauneudesta"?

Kattele peliä, niin ei tarvitse päätä rasittaa toisten ihmisten ulkonäöllä.

Vierailija
28/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laittaisi botoxia esim. kasvoihin, koska se lamauttaa tietyt hermot / kudokset. Eli jos saa hienon rypyttömän otsan, niin lieveilmiönä sitten kulmat laskeutuvat ja yläluomet valuvat silmille. Tästähän ei ikinä mainita mitään, puhutaan vain kuina rypyt siliävät.

Hui. Hyvä tietää tämä. 

Vierailija
29/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut ihan lapsesta lähtien. Olen kova stressaamaan. Oikein kalina käy. Nyt olen onnistunut rikkomaan purentakiskon halki. Yleensä noi kai kestää 25 vuotta. Mulla meni kolmessa vuodessa rikki.

Juu se on hauskaa, miten yhtäkkiä kolmenkympin jälkeen osalla porukasta bruksismi, vaikka koskaan aiemmin ei ole moisesta puhuttu. 

Harmi jos sulla on oikeasti, ihmiset helposti olettaa ettei ole kun tuo yhtäkkisesti kolmenkympin jälkeen bruksismin kehinyt porukka leimaa kaikki. Ei kannata varmaan puhua asiasta, ellei halua joutua osaksi tuota ilmiötä. 

Tää ketju tuntuu pahalta. Jotkut miettii botoksia naaman rypistymisen

Implantteja ei laiteta narskuttajille, vasta-aihe.

Vierailija
30/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boto Botanica. Eikös tuo ole myrkky tavallaan? Kulkeutuuko se jonnekin elimistössä.

Siitä en tiedä mutta se ei ainakaan poistu kasvoista kuin niin että sen ottaa pois. Siksi näillä vanhemmilla piikittelijöillä on niin "levähtäneet" naamat.

Botox ei ole täyteainetta 

Vierailija
31/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama, jos joku haluaa laittaa naamaansa vaikka litran täyteaineita, jos hänen mielensä tulee siitä paremmaksi. Mut vähän hymyilyttää se, että joku ihan oikeasti kertoi, että näin tapahtui vaan siksi, että hänellä on naamassa liikahikoilua. En sanonut mitään, mutta olen tuntenut hänet koko ikänsä ja ikinä hänellä ei ole ollut naama sen hikisempi kuin meillä muillakaan. Eli ei kehdata sanoa suoraan, miksi toimenpide tehtiin, se on tässä se hölmöys.

Vierailija
32/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hierojalla vai hammaslääkärissä? Kerro tästä lisää,  kun sulla on omakohtaista kokemusta. Miten monta kertaa kävit, paljonko maksoi etc.

-Kiitos 

Kävin koulutetulla hierojalla. Maksoi 40-50€, taisin käydä viiden kerran sarjan. 

Vierailija
33/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, jos se purentalihashieronnasta tietävä vielä tulisi kommentoimaan.

Vierailija
34/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kiusallistahan tuo oli, mutta sen arvoista.

Vierailija
35/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boto Botanica. Eikös tuo ole myrkky tavallaan? Kulkeutuuko se jonnekin elimistössä.

Siitä en tiedä mutta se ei ainakaan poistu kasvoista kuin niin että sen ottaa pois. Siksi näillä vanhemmilla piikittelijöillä on niin "levähtäneet" naamat.

Taidat sekoittaa täyteaineen ja botoksin. Mutta ainahan se on kiva vastailla jotain.

Vierailija
36/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu kun nämä mimmit jotka ottaa piikkiä naamaan, luulevat että muutokset ovat niin huomaamattomia ettei kukaan huomaa.

Mutta tuosta Ylen jutustakin näkee jo selvästi kuinka naisen kasvoista tulee pikkuhiljaa sellaiset kuolleet ja ilmeettömät nukke naiset (pahalla tavalla).

Onhan se nyt hitto taivaan tosi jos otat järeää hermomyrkkyä säännöllisesti lihakseen niin ei se pitkässä juoksussa hyvää tee!

M42

Vierailija
37/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ottaa piikkiä naamaan ja huuliin ja vaikka minne.

Mutta siinä vaiheessa kun pitäis ottaa kullia peppuun niin "ei voi ku sattuu niin paljon".

T. Arman

Vierailija
38/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Kiitos 

Kävin koulutetulla hierojalla. Maksoi 40-50€, taisin käydä viiden kerran sarjan. 

Ok, olitkin vastannut. Kiitos tästä.  Pitää alkaa soitella hierojalle, jospa tästä se apu löytyisi.

Vierailija
39/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju tuntuu pahalta. Jotkut miettii botoksia naaman rypistymisen

Eikö tuohon ole mitään hoitoa? Ei aloituksen ole varmaan tarkoitus moittia bruksismista kärsiviä, vaan niitä jotka käyttävät sitä syynä laittaa botoksia otsaan. En tiedä onko heitä oikeasti olemassa vai vain ap:n ajatuksissa.

Vierailija
40/76 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣💜 Luuseritrolli taas niin kovasti yrittää. -eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän