Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuoleman jälkeen mitään? Mitä arvelette?

Vierailija
18.05.2025 |

Oon niin kyllästynyt tähän että itsellä menee huonosti ja muilla hyvin. Jos edes kuoleman jälkeen ei tarvitsisi olla huono osainen, kaikilla sama kohtalo. Ei mitään, tyhjyyttä. 

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Near death experience (NDE) videoissa tulee selväksi yksi asia. Meidät on luotu auttamaan toinen toisiamme täällä maanpäällä, koska kaiken takana on Rakkaus. 

Vierailija
22/56 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas (jossa kristinuskon Jumala, ei muita jumaluuksia mailla halmeilla) ja helvetti, youtubessa paljon videoita jommassakummassa käyneiltä. Ja monet kertojat ovat olleet ihan reilusti kuolleita, eli ei mikään 1 minuutin aikainen omien aivojen tuottama trippi...

Sama kokemus monien eri uskontojen edustajilla, eli Jeesus ON ainut Tie ja Totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman jälkeiseen elämään kannattaa uskoa, perustelen. Ellet usko eikä mitään olekaan, et tiedä siitä mitään. Jos taas on elämää, olit väärässä. Jos uskot eikä mitään olekaan, et tiedä siitä mitään. Jos taas elämää on, olit oikeassa.

Vierailija
24/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Menen taivaaseen.

Ei taivasta ole. On vain erilaisia kaasukerroksia ja planeettoja ynnä muita kiinteitä möhkäleitä.

On ihmisen lapsellisuutta ja suuruudenhulluutta luulotella, että ME olisimme joku poikkeus muiden eläinlajien joukossa. Palaan mielelläni alkuaineiksi. Jumalat yms. ovat ihmisten mielikuvituksen tuotoksia.

Kannattaa tehdä tästä elämästään niin hyvä kuin voi. Muuta ei ole. Ja niin on hyvä.

Vierailija
25/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihmisen oman valinnan mukaan on joko helvetissä tai Herran luona taivaassa kuoleman jälkeen.

Vierailija
26/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon jälleensyntymiseen. Uusi elämä odottaa nurkan takana.

Toivottavasti ei! En halua syntyä uudelleen näin tuskaiseen elämään.

Vierailija
27/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja toivon ettei mitään ole

Vierailija
28/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei mitään ole tiedossa. Huuhtoudut vaan pois. Tee nyt mitä haluut tai ole tekemättä, ketään ei tule kiinnostamaan.

Vierailija
29/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ikuiseen elämään Jumalan luona. Jeesus on avannut meille eksyneille tien sinne. 

Vierailija
30/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisaran laulu

Olin hetken. Pois olin tuokiossa - meren helmaan heityin mitattomaan. Minä onnellinen! Sain auringossa ma hetken kuvastaa taivaan ja maan.

Lauri Pohjanpää

Vierailija
31/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja hyvä niin. Kyllä v*tuttais jos kuollessaan ei oikeasti kuoliskaan vaan elämä jatkuis jollain tapaa.

Vierailija
32/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa kuin ennen hedelmöitymishetkeä.

Vierailija
33/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla ei. Jumalankieltäjillä, hedonisteillä, itsekkäillä, tapakristityillä ja nykyajan fariseuksilla eli eliitillä ja päättäjillä ei ole muuta odotettavaa kun ikuinen kuolema. 

Itse olen syntinen ja elän edelleen paheellisemmin kuin pitäisi. Mutta uskon Jeesukseen, joten tiedän jo meneväni taivaaseen. Ei kukaan pääse taivaaseen ja saa anteeksiantoa omilla meriiteillään, vaan uskomalla, oli sitten kuinka syntinen tahansa. 

Taivaaseen ei kuoltuaan mene kukaan jos Raamattu totta puhuu. 

Vierailija
34/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet pitävät ihmistä yhtenä eläimenä muiden joukossa, toki älykkäämpänä.

Mistä sitten kumpuaa se toinen hyvin inhimillinen näkemys, että ihminen on arvokas ja ihmiselämää niin kovasti suojellaan ja onnettomuuksissakin pelastetaan ties minkälaisista onkaloista? Miksi ihminen nähdään niin paljon arvokkaampana kuin muut "eläimet" ?

Uskoisin että myös ne, jotka eivät Jumalaa Luojanaan tunnusta, käsittävät ihmisen arvokkuuden. Jumala on pannut ihmiseen ikuisuutensa. ihminen on ikuinen sielu. Ja uskon päämäärä on sielujen pelastus.

Jeesus on tie, totuus ja elämä!

Vierailija
35/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matoja ja toukkia ynnä karmee lemu.

Vierailija
36/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyy somalina uudestaan

Vierailija
37/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynpä kurkkamassa. Kerron sitten ylösnoustuani.

Vierailija
38/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen, että tilanne on täsmälleen sama kuin ennen syntymää. Sitä vaan lakkaa olemasta olemassa.

Sama. Toisaalta olen huomannut, että ainakin tässä maailmassa tapahtuu paljon sellaisia sattumia, jotka eivät ole sattumia. Toisin sanoen on jotakin, mitä meidän älyllämme ei voi ymmärtää. On siis se mahdollisuus, että olisikin joku toinen ulottuvuus kuoleman jälkeen. 

Vierailija
40/56 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon jälleensyntymiseen. Uusi elämä odottaa nurkan takana.

Jos näin on, niin kehitysmaassa kärpästen syötävänä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi