Miksi suomalaismiehet eivät halua nähdä vaivaa naisen eteen?
Treffeillä jo pannaan nainen maksamaan miehen seurasta. Parisuhteessa sitten maksatetaan naisella mahdollisimman paljon ja teetetään kotityöt. Minnekään juhlimaan tai kiertämään maailmaa ei naista viedä.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Joskus seurasin brittipariskunnan elämää ja ihmettelin, miten onnelliselta ja kestävältä heidän liittonsa vaikutti. En keksinyt tähän ihmeeseen muuta syytä kuin käytöstavat. Pienet kohteliaisuudet ja huomioimiset kantavat pitkälle. Saman harmonian huomasin myös belgialaisen perheen kanssa, jossa oli vielä pieniä lapsia, mutta kaikki käyttäytyivät silti koko ajan hyvin.
Suomessa puolisoa kohdellaan monesti paljon huonommin kuin vaikka ystävää kohdellaan. Näin ei pitäisi olla ja käytöstapojen tulisi koskea kaikkia sukupuolia.
Näin toimii myös suomalainen nainen. En koskaan voisi ilmaista naisystävälleni mielipidettäni yhtä tylysti ja ilkeästi, kuin mitä hän tekee minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ani harvassa maassa käyttää naisen kanssa elävät miehet kotitöihin yhtä paljon aikaa kuin Suomessa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201704172200103825
Ei pidä paikkaansa.
Sitten kun teette 50%, niin voitte lopettaa tämän ininän. Ette tee, vieläkään.
Mikä ei pidä paikkaansa? Etkö edes ymmärtänyt lainaamasi viestiä? Tyypillinen palstanainen.
Suutut, kun tilastot kumoavat väitteesi, ja menet henkilökohtaisuuksiin. Tyypillinen palstamies.
Vierailija kirjoitti:
Joskus seurasin brittipariskunnan elämää ja ihmettelin, miten onnelliselta ja kestävältä heidän liittonsa vaikutti. En keksinyt tähän ihmeeseen muuta syytä kuin käytöstavat. Pienet kohteliaisuudet ja huomioimiset kantavat pitkälle. Saman harmonian huomasin myös belgialaisen perheen kanssa, jossa oli vielä pieniä lapsia, mutta kaikki käyttäytyivät silti koko ajan hyvin.
Suomessa puolisoa kohdellaan monesti paljon huonommin kuin vaikka ystävää kohdellaan. Näin ei pitäisi olla ja käytöstapojen tulisi koskea kaikkia sukupuolia.
Tämä on niin totta!
Tässäkin ketjussa puhutaan vaan rahasta ja tarjoamisesta, mutta oikeasti huomioiminen voisi olla aivan ilmaista, kauniita sanoja ja toisen mielialan ja itsetunnon kohottamista, josta hyötyisi loppupeleissä koko perhe. Suomalainen mies kokee että naista nostamalla hän alentaa itseään, mikä on jotenkin järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että asioiden pitää olla tasa-arvoisia ja vuorovaikutteisia.
Pelkästään se, että nainen istuu pillun päällä, ei saa minua näkemään kovinkaan paljoa vaivaa.
Vaadin siis naiselta muutakin efforttia parisuhteeseen, kuin sen viikoittaisen vartinö selällämakuun.
M42
Tuossahan se on miehen asenne naista kohtaan tiivistettynä.
Ai harmittaa, kun miehet vaativat naiselta osallistumista?
Ei, vaan tapa, jolla asia esitetän, on ruma, asenne on ruma.
Eipä täällä miehetkään ole juuri kehuja saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle riittää nainen joka siivoaa, tekee ruoat ja käy kaupassa.
Mies ei tarvitse mitään näistä. Osaa kyllä itse hoitaa. Tarvitsee naista seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin toimii myös suomalainen nainen. En koskaan voisi ilmaista naisystävälleni mielipidettäni yhtä tylysti ja ilkeästi, kuin mitä hän tekee minulle.
Siis 1 nainen tekee noin, ja sinä.yleistätä.sen koskemaan koko ihmisryhmää??? Toisekseen, kyse on sinun henkilökohtaisesta ongelmastasi-miksi suostuu tuollaiseen? Ihan oma vikasi- Näinhän te sanotte naisillekin, jotka ovat henkisen tai fyysisen väkivallan uhreja parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ani harvassa maassa käyttää naisen kanssa elävät miehet kotitöihin yhtä paljon aikaa kuin Suomessa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201704172200103825
Ei pidä paikkaansa.
Sitten kun teette 50%, niin voitte lopettaa tämän ininän. Ette tee, vieläkään.
Mikä ei pidä paikkaansa? Etkö edes ymmärtänyt lainaamasi viestiä? Tyypillinen palstanainen.
Suutut, kun tilastot kumoavat väitteesi, ja menet henkilökohtaisuuksiin. Tyypillinen palstamies.
Minkä väitteen kumosit? Laita lainaus ja pelasta itsesi. Muuten olet taas vain yksi lisäosoitus siitä kuinka yksinkertaisia palstan naiset ovat.
Kappalejako vääristää tuossa, mutta kotiorjiksi naiset päätyvät niissä maissa, joissa mies kyllä maksaa kaiken deittaillessa. Naimisiin mennessä tämä muuttuu siellä radikaalisti.
Oletko moninkin kanssa mennyt avioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tarvitse mitään näistä. Osaa kyllä itse hoitaa. Tarvitsee naista seksiin.
Eipä ole ihme,kun et ole parisuhteessa, kun sinulle naiset ovat esineitä, kodinkoneita: pillu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia mihin naista tarvitsee!
Nainen on typerä jos suostuu tuollaiseen.
Kyllä laatulihan puolesta jokainen mies näkee vaivaa aina , ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualla Euroopassa naisia arvostetaan eri tavalla. Etelä-Euroopassa nämä vahvat mummot oikeastaan pyörittävät koko perhettä eikä heille vastaan sanota. Koska tärkein on äiti.
Juu, pojat arvostavat äitiä ja mummoa, mutta ei omaa puolisoa. Oma vaimo tulee siellä aina ja kaikessa oman äidin jälkeen.
Herkästi noin, kun äiti on hyvin monen miehen elämässä ainoa nainen, joka rakastaa sitä miestä huolimatta siitä mitä mies pystyy taloudellisesti tarjoamaan.
Italialaisten miesten kanssa seukkaavat ulkolaiset naiset sanovat: jos haluat tehdä ruokaa, joka on miehesi mielestä maailman parasta, on sinun synnyttävä hänen äidikseen.
Mutta kun kyseessä on italialainen mies se onkin ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä tässäkin voittajamiehet erottuvat joukosta. Oma mieheni kyllä maksaa ja tarjoaa ym., ja tämän lisäksi osallistuu myös kodin töihin.
Harmillisesti moni suomalainen nainen tyytyy jostain syystä liian vähään, ja suostuu parisuhteeseen miesten kanssa, jotka eivät missään muussa maassa saisi itselleen naista, kun ovat niin passiivisia vässyköitä.
En tiedä miten suomalaisten naisten itsetuntoa voisi parantaa, jotta hakisivat mieluummin vaikka ulkomailta miehen kuin tyytyisivät niin vähään.
Eikö tuossa vertailussa kyse ole nimenomaan häviäjämiehistä, jos joutuvat tekemään enemmän töitä saman lopputuloksen eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ihme,kun et ole parisuhteessa, kun sinulle naiset ovat esineitä, kodinkoneita: pillu
Eli onko näin, ettei mies saa edes olettaa, että parisuhteeseen kuluisivat yhteiset tekemiset ja seksi? Mitä siihen sitten pitäisi kuulua?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä laatulihan puolesta jokainen mies näkee vaivaa aina , ja paljon.
Tatjana, Nadia 😅😅😬😁🦧😘😂🤣
En ole törmännyt moiseen 😊 Aina tarjouduttu maksamaan treffeillä. Oon tosin siitä jääräpää, että haluan maksaa oman osuuteni treffeillä ihan itse. Sehän tulisi kalliiksi miehille jos aina olisi oletuksena että mies maksaa treffeillä, enkä halua jäädä myöskään mitään miehelle velkaa. Kyllä sitä kerkee tarjota toistekin jos juttu lähtee siitä eteenpäin :) Musta ei vaan ole reilua maksattaa miehillä oletuksena vaikka erojen treffien kuluja. N33
Ja nykymiestä syyllistetään siitä, miten naisia on sorrettu historiassa..