Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä MIEHEN kuuluu maksaa jos treffeillä mennään syömään

Vierailija
18.05.2025 |

Taas kävi niin, että mies ilmoitti laskua odotellessa, että molemmat maksaa omansa. Vaikka oltiin treffeillä?????

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen kuuluu tarjota seksiä jos mies maksaa ruuan treffeillä.

Tässä syy miksi naisen ei kannata käydä treffeillä. Miehet eivät halua parisuhdetta.

Vierailija
62/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii jos nainenkaan ei sitten käy töissä tienaamassa omia rahojaan (koska mihin niitä tarvitsee) ja pysyy vain kotona/keittiössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa te köyhät toisianne.

Vierailija
64/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mitenkäs se tasa-arvo?

Kuka kantaa ja synnyttää lapset?

Toi viimeisin on ala-arvoinen kommentti tässä viestiketjussa! Tasa-arvo, versus synnytys!

Vierailija
65/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen aina maksanut myös naikkosen syömiset treffeillä. Viimeksikin, olisikohan ollut 2023 toukokuussa, maksoin grillillä hänelle käristemakkaran. Ja vielä kurkkusalaattia. Enkä saanut edes pimppiä.

Muikkelit o törkeitä, olihan skärbä sentään kurkkusalaatilla!

Vierailija
66/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies joutuu maksamaan naisen seurasta, on kyseessä maksullinen nainen

Harvemmin nainen kuitenkaan VAATII miestä maksamaan. En minä ainakaan ikinä kehtaisi. Jos mies tarjoaa, kiva, antaa hyvän ja kiinnostuneen kuvan. Jos ei tarjoa, ei kai hän sitten ollut niin kiinnostunut ja molempien elämä jatkuu.

Mitä se kertookaan sun kiinnostuksesta, jos se riippuu miehen maksuhalukkuudesta?

-eri 

Vierailija
67/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa joka treffeille kutsuu. Paitsi jos kutsuessa sovitaan toisin. Ei niin että laskun tullessa pamautta, että "maksat sitten omasi". Omana aikanani laskun puolittaminen tarkoitti, että nämä ovat viimeiset treffit. Saataa kyllä olla vanhentunut käytäntö. Kävin viimeksi treffeillä parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
68/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paukauttiko treffimies sut siis paksuksi?

Vierailija
69/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aidosti ihana mies, hyvä ja pitkä parisuhde. Paljon on molemminpuolista rakkautta.

Raha-asioissa kuten muutoinkin pyrimme tasaveroiseen elämään. Olen nainen,mutta en minä haluaisi elää hänen siivellään.

Pikkujuttuja lähinnä välillä maksellaan toistemme puolesta. Lahjoihin meillä on suunnilleen joskus sovittu yläraja.

Merkkipäivisin viedään toinen toisemme syömään, muutoin ravintolassa maksetaan itse. Kahvit, pullat, jätskit tms saattaa toinen meistä tarjota, tai ei. Riippuu hetkestä.

Mies tienaa varmaan enemmän, mutta en minäkään köyhä ole. Kumpikin teemme vaativaa työtä oman alamme erityisammattilaisina. 

Matkat meillä yleensä suuntautuat Lappiin ja yhdessä tämmöiset ekstrakulut kuitataan.

Omat kodit on pidetty, mutta lasten kasvettua nyt olisi mahdollista jo muuttaa yhteen. Mutta ei meillä ole mikään kiire. Kymmenen vuotta on menty jo näin ja elämä hymyilee.

Tällä lailla ajattelee tasa-arvoon, oikeudenmukaisuuteen ja itsestään ja asioistaan huolehtimiseen jo kotoa kasvanut suomalainen keski-ikäinen akateeminen nainen.

Vierailija
70/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se joka on pyytänyt toisen treffeille voisi maksaa.

Tämä. On epäkohteliasta pyytää treffeille kertomatta etukäteen että "jokainen maksaa sit muuten omansa." Jos mies kysyy naiselta "saanko viedä sut syömään/tuletko illalliselle mun kanssa?" niin silloin voi nainen olettaa että mies myös maksaa.

Vierailija
71/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tämä on ollutkin näin kun miehet ovat tienanneet, naiset ei. 

Jokainen nainen joka silmät ristissä haaveilee perinteisestä miehestä joka maksaa, jos siivoat lattioita, lakaise myös nurkat. 

Koskaan ei ole ollut niin että nainen käy töissä kuten mieskin, omistaa omat rahat ja vain mies maksaa. 

Entiseen aikaan jolloin vain miehet tienasivat ja miehillä oli kaikki perheen rahat, oli selvää että mies maksaa. 

Jos nainen haluat perinteisen mallin, luovuta ensin koko omaisuutesi miehelle ja vasta sitten odota tämän maksavan sinun laskusi. 

Jollei kelpaa niin kiltisti se lompakko käteen ja maksa oma osuutesi treffien ruokailusta. 

Vierailija
72/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta lasta kannoit ja synnytit treffeillä?

Vierailija
73/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies joutuu maksamaan naisen seurasta, on kyseessä maksullinen nainen

Harvemmin nainen kuitenkaan VAATII miestä maksamaan. En minä ainakaan ikinä kehtaisi. Jos mies tarjoaa, kiva, antaa hyvän ja kiinnostuneen kuvan. Jos ei tarjoa, ei kai hän sitten ollut niin kiinnostunut ja molempien elämä jatkuu.

Mitä se kertookaan sun kiinnostuksesta, jos se riippuu miehen maksuhalukkuudesta?

-eri 

Ei pelkästään siitä, vaan yleisesti kyllä mielestä huokuu onko hän kiinnostunut vai ei ja varmasti huokuu minustakin. Jos mies esim plärää puhelinta koko ajan, haukottelee, puhuu eksistä, ei tarjoa, ei kysele minusta jne. Niin joo.. ei kyllä herätä minunkaan kiinnostusta. Mitä se sitten kertoo? Sitä etten halua miestä joka ei halua minua.

Vierailija
74/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en edes ajattele asiaa sen enempää, maksaisin totta kai, mutta naisen suhtautuminen asiaan kertoo paljon. Voi olla että jäisi viimeiseksi treffiksi ko henkilön kanssa.

Vierailija
75/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paukauttiko treffimies sut siis paksuksi?

🤣🤣🤣

Vierailija
76/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen tämä on ollutkin näin kun miehet ovat tienanneet, naiset ei. 

Jokainen nainen joka silmät ristissä haaveilee perinteisestä miehestä joka maksaa, jos siivoat lattioita, lakaise myös nurkat. 

Koskaan ei ole ollut niin että nainen käy töissä kuten mieskin, omistaa omat rahat ja vain mies maksaa. 

Entiseen aikaan jolloin vain miehet tienasivat ja miehillä oli kaikki perheen rahat, oli selvää että mies maksaa. 

Jos nainen haluat perinteisen mallin, luovuta ensin koko omaisuutesi miehelle ja vasta sitten odota tämän maksavan sinun laskusi. 

Jollei kelpaa niin kiltisti se lompakko käteen ja maksa oma osuutesi treffien ruokailusta. 

Tämä on jotenkin hassua, yritätte pakottaa naisen johonkin mihin hänen teistä pitäisi tyytyä. Mutta kun se ei mene niin, kuka vaan voi haluta ja etsiä mitä vain, toiset sen löytää toiset eivät. 

Vierailija
77/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vertailukelpoinen asia. Kummallakin on mahdollisuus maksaa ravintolamaksu, mutta vain toisella on mahdollisuus synnyttää. Kyllä miehetkin synnyttäisivät, jos se olisi mahdollista

Mutta Vihervasemmisto on rummuttanut että myös mies voi synnyttää. Nyt olen hyvin hämilläni.

Vierailija
78/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että muutkin miehet ymmärtää, jotta maksumieheksi naiset meitä haluu. Ite ilmotan jo etukäteen, että nää "treffipöperöt" ne kumpikin maksaa omansa. Naiset jotka ei sitä hyväksy, eivät merkitse mitään, mutta kyllä näitä naisia jotka ymmärtää asian on onneksi enemmän kuin näitä siipelijä eukkoja. Minä pidän lähinnä hu.r.na rahan perässä juoksijoita ja maksumieheksi vonkujia. 

Vierailija
79/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulu. Kumpikin saa luvan maksaa omat pöperönsä, ellei ole erikseen sovittu, että toinen osapuoli maksaa.

N 50 

Vierailija
80/112 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että muutkin miehet ymmärtää, jotta maksumieheksi naiset meitä haluu. Ite ilmotan jo etukäteen, että nää "treffipöperöt" ne kumpikin maksaa omansa. Naiset jotka ei sitä hyväksy, eivät merkitse mitään, mutta kyllä näitä naisia jotka ymmärtää asian on onneksi enemmän kuin näitä siipelijä eukkoja. Minä pidän lähinnä hu.r.na rahan perässä juoksijoita ja maksumieheksi vonkujia. 

Toivottavasti haukut naiset hu.oriksi jo ennen niitä treffejä niin säästetään molempien aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi