Kyllä MIEHEN kuuluu maksaa jos treffeillä mennään syömään
Taas kävi niin, että mies ilmoitti laskua odotellessa, että molemmat maksaa omansa. Vaikka oltiin treffeillä?????
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Yksi mies olisi kiinnostunut minusta, mutta se ei ole yhden ihmisen mies. Mietin nyt, että millä hinnalla myyn kunniani? Illallinen toki, mutta olisiko sopiva hinta illallinen per päivä?
Nyt on kyse kunniasta ja elämän ainutlaatuisista asioista kuten rakkaudesta luottamuksesta.
Mitä mieltä? Minkälaisista summista puhutaan?
Millä perusteella ei ole "yhden ihmisen mies"? Ihan itse keksimäsi tekosyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mitenkäs se tasa-arvo?
Kuka kantaa ja synnyttää lapset?
Nykyään ei ole enää oletusta, että lapsia ylipäätään pitäisi tehdä.
Niinpä pitääkin heti treffien alussa sopia siitä että maksetaanko erikseen vai tehdäänkö lapsia ja mies maksaa.
No jos ekoilla treffeillä pitää jo päättää, että hankitaanko lapsi, niin jää kyllä treffit väliin.
Ei kuulu. Molemmat maksavat oman osuutensa.
Kuten ketjusta huomaa, feministinaiset eivät halua tasa-arvoa asioissa, joissa he ovat hyötyjiä. Tasa-arvoa halutaan vain silloin, kun sillä parannetaan naisten asemaa.
Hyvä että Suomessa ei ole vielä siirrytty amerikkalaistyyliseen keskiaikaiseen puoliprostituutioon. Kumpikin maksaa tietenkin omansa. Tämä on nykyaikainen sivistyssmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies maksaa ruuan, nainen antaa pildee.
Tämähän se hieno amerikkalainen käytäntö on. Eroaa tavallisesta prostituutiosta miten?
Riippuu suhteista ym. asianhaaroista, kuka maksaa.
Kyllä minä odotan, että romanttisille treffeille pyytävä maksaa, jos ei erikseen sovita hänen kanssaan, että kumpikin maksaa omansa. Jos treffikumppani alkaa vasta laskun tullessa ehdottamaan, että kai nyt sitten maksetaan lasku puoliksi, niin on minusta vähän tyhmä.
Ei-romanttisen ihmisen kanssa taas en odota mitään maksamista. Juuri kävin sellaisilla ei-romanttisessa mielessä syömässä, kun pyydettiin ulos. Toinen tarjoutui kohteliaana maksamaan kaikki, mutta koska näemme harvoin ja tiedän, ettei sitä rahaa hänellä aina niin kovasti ole, niin maksoin oman osuuteni tarjouksesta huolimatta.
Jokainen maksaa omat ruokansa itse jos ei olla muuta sovittu.
Kai valitit kuluttajalautakuntaan? Maksoit tavarasta, mitä et saanut.
Eivät kaikki naiset ole sen arvoisia