Kyllä MIEHEN kuuluu maksaa jos treffeillä mennään syömään
Taas kävi niin, että mies ilmoitti laskua odotellessa, että molemmat maksaa omansa. Vaikka oltiin treffeillä?????
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mitenkäs se tasa-arvo?
Kuka kantaa ja synnyttää lapset?
Eli kun tarjoan sinulle aterian sitoudut kantamaan ja synnyttämään lapsia minulle?
Ekoilla treffeillä vaimoni kanssa olisin maksanut, mutta vaimo sanoi että hän maksaa ehdottomasti omansa.
Nyt on oltu kohta 30 vuotta yhdessä. Tosin hän onkin Suomenruotsalainen.
Vierailija kirjoitti:
Voin minä maksaa ei haittaa. Mennäänkö treffeille grillille ja tilataan makkaraperunat kaikilla mausteilla.
Saat syödä sitten kaksi annosta. Mulle tulee pelkkä kurkku salaatti mausteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä antaisi typerän kuvan miehestä jos näkisin jossain ravintolassa laskun jakamista 🙈
En ole koskaan suostunut siihen, että mies maksaa minunkin osuuden ravintolalaskusta, enkä alkaisi seurustella miehen kanssa, jolle tämä on iso kysymys.
Nykyään naimisissa, jo vuodesta 2009 lähtien, eikä tasa-arvokysymyksistä ole koskaan tarvinnut vääntää.
Kyllä naisen kuuluu tarjota seksiä jos mies maksaa ruuan treffeillä.
Kelpaako sinulle pimppi kuin pimppi? Siis keneltä tahansa naiselta ilman mitään rajaa? Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen kuuluu tarjota seksiä jos mies maksaa ruuan treffeillä.
Entä jos mies ei tahdo seksiä? Jos hän tahtoo tarjota ruoat, jutella ja tutustua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako sitten varmasti pillua jos mies maksaa?
Sinä kuulostat pildenkipeältä pikkupoikaselta.
Miksi kenenkään pitäisi maksaa toisille ilmaisia lounaita?
Ei pidäkään. Kumpikin maksaa omat ruokansa ja seksistä ei edes puhuta. Jos mies ottaa sen edes puheeksi niin tykkään häntä haarukalla kämmenenselkään.
Minulle sopii jos nainen sitten treffien päätteeksi myös antaa pildee. On silleen reilumpaa että kumpikin saa mitä haluaa.
M
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sinulle pimppi kuin pimppi? Siis keneltä tahansa naiselta ilman mitään rajaa? Oksettavaa.
Kyllä siinä on jo treffejä sovittaessa tehty pientä karsintaa. Tuskin mies sopii treffejä naisen kanssa jolta ei halua pildee.
Miksi menette treffeillä syömään? Varsinkaan ekoilla treffeillä en ikinä suostuisi menemään syömään minnekään. Minua kiinnostaa treffeillä katsoa, onko toinen kiinnostava, toimiiko kommunikointi ja millainen kemia meidän välillä on - mutta jos totean treffeillä, että jutulla ei ole edellytyksiä jatkoon, en sen toteamiseksi todellakaan haluaisi tuhlata rahaa ravintolalaskuun. Ei se ravintolassa syöminen niin hauskaa ole, että sitä haluaisi tehdä ihan kenen tahansa seurassa - sitten toki, jos suhde syntyy, on kiva käydä yhdessä syömässä, mutta tuntemattoman kanssa en näe mitään pointtia siinä, että mentäisiin syömään.
N47
Jos mies ei tarjoa, ei hän ole kovin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sopii jos nainen sitten treffien päätteeksi myös antaa pildee. On silleen reilumpaa että kumpikin saa mitä haluaa.
M
Miksi edes mennä syömään, kun rehdisti ostat seksiä maksulliselta, win win.
Jos mies joutuu maksamaan naisen seurasta, on kyseessä maksullinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin nainen kuitenkaan VAATII miestä maksamaan. En minä ainakaan ikinä kehtaisi. Jos mies tarjoaa, kiva, antaa hyvän ja kiinnostuneen kuvan. Jos ei tarjoa, ei kai hän sitten ollut niin kiinnostunut ja molempien elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin nainen kuitenkaan VAATII miestä maksamaan. En minä ainakaan ikinä kehtaisi. Jos mies tarjoaa, kiva, antaa hyvän ja kiinnostuneen kuvan. Jos ei tarjoa, ei kai hän sitten ollut niin kiinnostunut ja molempien elämä jatkuu.
Minusta on kiva jos nainen tarjoaa. Antaa hyvän ja kiinnostavan kuvan. Jos ei niin voi lähteä kälppimään.
Mies 36v
Niin siis kumman miehen treffeillä kuuluisi maksaa?
Vierailija kirjoitti:
M
Miksi et reilusti käy h u o r i s s a? Saat niiltä seksiä.
Ne on harvat ja valitut joita syömään viedään.
Kyllä treffeillä ABC:n tai Nesteen kahviossa pullakahvit tarjoan, mutta ruokapaikkaan ei mennä jokatapauksessa. Saat käydä syömässä ihan keskenäsi jos niin nälkä on.