Pisin aika minkä olet ollut erossa aikuisesta lapsestasi?
Mulla tulee nyt neljä kuukautta, kun aikuinen lapsi on ulkomailla yliopistovaihdossa. Vielä pitäis muutama kuukausi kestää.
Kommentit (54)
10 vuotta sitten olin päivittäin tekemisissä, kun hoidin lapsenlastani. Nykyään nähdään ehkä parin kuukauden välein.
3 vko kun korona-aikana armeijassa oli kiinni pitkään ja sitten onneksi lomallakin pitkään. Lomareissut ei ole olleet noin pitkiä vaikka on käynyt esim Amerikassakin. Ollaan kyllä aina viestitelty tuolloinkin
On toisella puolella maailmaa. Ei oo varaa lentolippuihin.t.ap
Ollaan oltu äidin kanssa aina erossa suureksi osaksi ja soittelu. Koska aiemmin hän oli ärtyvä tai suutahtava, hänellä omat menot. Ja jouduin pelkäämään millä tuulella on.
Vuoden kun kävin itse reppureissaamassa Aasiassa.
Mun lapsista toinen työharjoittelussa Italiassa muutaman kk:n ja toinen asuu Espanjassa. Italiaan menen pariksi viikoksi ja Espanjassa käyn useamman kerran vuodessa.
Kerran vuodessa nähdään. Hän asuu Australiassa perheineen.
Aloittajalle: Mitä kestämistä on siinä ettei näe puoleen vuoteen?
Vierailija kirjoitti:
Kerran vuodessa nähdään. Hän asuu Australiassa perheineen.
Käytkö heillä kylässä vai tulevatko Suomeen? Jos asuisin Australiassa, en kyllä viitsisi kerran vuodessa käydä Suomessa.
Armeijan aikana oli 1 kk näkemättä.
17v oli vuoden Ranskassa. Kävin siellä 3 kertaa.
Jos et osaa olla aikuisesta lapsesta erossa, mikset mene käymään siellä?
Vierailija kirjoitti:
Normaalit käy siellä tervehtimässä
Miksi et mene?
Ei kai toisen luokse mennä noin vain kylään.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen lapsi ei halua vieraita?
Aikuisena lapsena voin sanoa, että pari vuotta tapaamatta vanhempia menee helposti. He ovat kuormittavia persoonia ja vaikka välit ihan hyvät ovatkin, tarvetta olla samassa fyysisessä tilassa ei juuri esiinny.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai toisen luokse mennä noin vain kylään kutsumatta?
Normaalit käy siellä tervehtimässä
Miksi et mene?