Elämänhallinta hukassa
Jep elämänhallinta hukas. Keski ikänen mies velkaa on 42 tuhatta.. mitää en ole saanut. Vanhalla autolla ajelen. Palkasta ei jää paljo mitää. Vakityö on. Ulosotos en ole. Ei lapsia. Juon joka vloppu ja oon semmonen bilehile ja käyn baareissa. Ärsyttää kyl miks on menny näin.
Kommentit (22)
Haluan että on edes jotain tilillä. En halua joka penniä lyhentää velkaa.
Tiedän että naiset ei oikein kattele tälläistä miestä
Vierailija kirjoitti:
Haluan että on edes jotain tilillä. En halua joka penniä lyhentää velkaa.
Keskuspankin katteettomia velkakirjoja... se on sitä rahaa.
Joo mut kyllä tätä velkaa on aivan aivan liikaa.
No se nyt ainakin on selvää, mihin se raha katoaa... Itsellä alkon jättäminen muutti oikeastaan koko elämäni. En tuhlaa vapaa aikaa enää krapuloihin, vaan nautin viikonloppuna elämästä. Jaksan töissäkin paremmin ja rahaa säästyy. Mutta sun pitää itse päättää muuttaa jotain, halua muutosta enemmän kuin sitä vanhaa elintapaa.
Vierailija kirjoitti:
No se nyt ainakin on selvää, mihin se raha katoaa... Itsellä alkon jättäminen muutti oikeastaan koko elämäni. En tuhlaa vapaa aikaa enää krapuloihin, vaan nautin viikonloppuna elämästä. Jaksan töissäkin paremmin ja rahaa säästyy. Mutta sun pitää itse päättää muuttaa jotain, halua muutosta enemmän kuin sitä vanhaa elintapaa.
Se vaikeeta koska se ollut vuosikausia tällästä
Älähän huoli, pääset täältä pois nopeammin kun me muut.
Tuntuu ettei enää mitään saa kun velkaa niin paljon
En saa edes yhdistelylainaa että maksaisin velan nopeammin pois
Pankit ei anna mitää armoa. Lainaa ei tipu penniäkään!!!!!
On mennyt noin koska teit itse ne valinnat. Turha valittaa.
Vierailija kirjoitti:
On mennyt noin koska teit itse ne valinnat. Turha valittaa.
Niin olen tehnyt
Oisin aatellu et täs iäs ois vaikka muutaman vuoden vanha auto, mut täys romu on
Jos sitä vähentää juomista. Keksii muuta baarin tilalle, ettei ole koko ajan siellä. On aina jotain muuta puuhaa tai lepoa.
Vierailija kirjoitti:
Allu-parka.
En ole kyseinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu-parka.
En ole kyseinen ihminen
Oletpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu-parka.
En ole kyseinen ihminen
Oletpa.
Miksi väität typerää asiaa?
Muuten yyvä, mutta työnteko pilaa kokonaisuuden ja päihteitäkin voisit käyttää useammin ja spontaanimmin. Mutta tästä lähtökohdasta on toisaalta helppo parantaa.
Se on kuule vain rahaa, ihmiset ovat keksineet sen. Paperinpaloja joissa on numeroita ja kuvia. M58