Mitä söit lounaaksi?
Mä söin eilistä salaattia, jossa oli jäävuorisalaattia, pinaattia, kurkkua, varsiselleriä, viinirypäleitä ja kidneypapuja, uunissa lämmitettyä hapankaalia ja pari bratwurstia. Salaatin kanssa oli itse tehtyä chilimajoneesia. Tuo salaatti ei oikein sopinut makumaailmaan, se piti vain syödä pois, kun oli eilistä. Hyvää se silti oli.
Kommentit (23)
Ps. Mun hiukset haisevat nyt hapankaalilta, ihanaa.
Ap
Voileipiä, kananmunan, banaanin ja kahvia. Päivälliseksi sitten lämminruoka.
Hernekeittoa ja paistoin uunissa valmislohipyöryköitä, kylkeen hapankaalia, paprikaa ja chilillä tuunattua Abban kalakastiketta. Tuossa onkin aikalailla ne valmisruoat mitä tulee ostettua, noi kalapyörykät on ihan parasta kun ovat hyviä, terveellisiä ja kestävät pakastuksenkin
Ei tänäänkään mitään. Jospa illemmalla helluniseurakunnassa pullakahvit+ keksi ja illemalla S-kaupan sekä ABC:n roskis olisi hyvin ladatut. Täällä kirjastossa tarkenee hyvin siihen asti. Kirjastontäti antoi mulle kaksi tuntia läppäriaikaaki !
Salaatin, jossa oli salaatinlehteä, punakaalia, pakasteherneitä, papusekoitusta, pastaa, raejuustoa, porkkanaa, kurkkua, paprikaa, tomaattia ja aurinkokuivattua tomaattia ja kastike öljystä ja etikasta. Syön suunnilleen saman joka päivä. Joskus on raejuuston sijasta tonnikalaa. Helppo, terveellinen ja edullinen.
En vielä mitään, on flunssainen olo eikä ruoka maistu. Join pillimehun ja kiukuttelen täällä itsekseni kun lomapäivät menee sairastaessa.
Tein caesar-tyypppisen salaatin ja paistoin päälle kanaa. Leipäviipale ja Pepsi Maxia kaveriksi.
En vielä ole syönyt, mutta kohta paistan kanasuikaleita, kesäkurpitsaa ja laitan kikherneitä sekaan.
Aika perus: kanaa, jyväseosta, keitettyä parsaa, 2 ruisleipää juustolla ja kurkulla.
Pihvin kermaperunoiden kera, ja perunasalaattia, kahvin join perään.
Söin vasta aamiaisen loppuun eli kreikkalaisen jogurtin. Aikaisemmin tänään olin toki jo syönyt pari palaa suklaata ja sipsejä. Olen lisäksi juonut tänään vettä. Kohta juon varmaan lisää vettä.
Valmis ceasarsalaatin ilman leipäkuutioita, lisäsin avokadon ja babypinaattia.
Sekaleipää, maksamakkaraa ja juustoa. Kahvin kanssa.
Kaurapuuron voisilmällä ja pari desiä mustikoita.
Levypitsaa viikonlopun jäljiltä.