Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikkäin KAJ:n jäsenistä?

Vierailija
17.05.2025 |

Kysymys tulikin jo otsikossa.

KAJn jäsenistä seksikkäin on...

Vaihtoehdot

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät varmaan ymmärrä, mikä on naisten mielestä seksikkäintä, mutta paljastan sen heille: älykkyys ja huumorintaju. Ja jos vielä löytyy itseironiaa, niin...

Noilla Kaj-miehillä on kaikki tuo. Lisäksi he ovat lahjakkaita, lempeitä ja avarakatseisia. Joten ovathan he äärettömän seksikkäitä koko kolmikko. Mutta eivät ratsasta sillä lainkaan, mikä vielä kruunaa kaiken.

Vierailija
102/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakob on eniten mun makuun, niin poikamainen ja söpö. Mutta kaikki he on seksikkäitä, minulle seksikkyys tulee siitä että vaikuttaa elinvoimaiselta ja sympaattiselta, ei pelkästään jostain ulkokuoresta. Nämä vaikuttaa kaikki sellaiselta hyvä isä -matskulta, mikä on erittäin seksikästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tule heistä seksikkyys mieleen, joten olisi vaikea valita.

Vierailija
104/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakob on mun suosikki. Jännä, että yleensä en niin tykkää tuollaisista söpöistä miehistä vaan vähän rosoisemmista, mutta jotain tuossa Jakobissa on, että on tosi hurmaava. Niin iloisen ja välittömän oloinen, ja upea ääni. Kevin on myös hottis, ja Axelkin kyllä sinänsä, vaikka tämän hetkinen look ei musta näytä niin hyvältä kuin muutaman vuoden takainen.

Vierailija
105/106 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hymyilevä pikkupoika saa kuulemma eniten naisilta fanipostia.

Olisi kiva herätä aamulla, kun ensimmäiseksi näkisi tuon ystävällisen, aurinkoisen hymyn.

Vierailija
106/106 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tule heistä seksikkyys mieleen, joten olisi vaikea valita.

Tykkäätkö sitten enemmän kirveelläveistetystä, synkistelevästä naamasta, isosta mahasta ja peffasta, vai mikä on sinusta seksikästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä