Seksikkäin KAJ:n jäsenistä?
Kommentit (106)
Jakob on eniten mun makuun, niin poikamainen ja söpö. Mutta kaikki he on seksikkäitä, minulle seksikkyys tulee siitä että vaikuttaa elinvoimaiselta ja sympaattiselta, ei pelkästään jostain ulkokuoresta. Nämä vaikuttaa kaikki sellaiselta hyvä isä -matskulta, mikä on erittäin seksikästä.
No eipä tule heistä seksikkyys mieleen, joten olisi vaikea valita.
Jakob on mun suosikki. Jännä, että yleensä en niin tykkää tuollaisista söpöistä miehistä vaan vähän rosoisemmista, mutta jotain tuossa Jakobissa on, että on tosi hurmaava. Niin iloisen ja välittömän oloinen, ja upea ääni. Kevin on myös hottis, ja Axelkin kyllä sinänsä, vaikka tämän hetkinen look ei musta näytä niin hyvältä kuin muutaman vuoden takainen.
Vierailija kirjoitti:
Se hymyilevä pikkupoika saa kuulemma eniten naisilta fanipostia.
Olisi kiva herätä aamulla, kun ensimmäiseksi näkisi tuon ystävällisen, aurinkoisen hymyn.
Vierailija kirjoitti:
No eipä tule heistä seksikkyys mieleen, joten olisi vaikea valita.
Tykkäätkö sitten enemmän kirveelläveistetystä, synkistelevästä naamasta, isosta mahasta ja peffasta, vai mikä on sinusta seksikästä?
Miehet eivät varmaan ymmärrä, mikä on naisten mielestä seksikkäintä, mutta paljastan sen heille: älykkyys ja huumorintaju. Ja jos vielä löytyy itseironiaa, niin...
Noilla Kaj-miehillä on kaikki tuo. Lisäksi he ovat lahjakkaita, lempeitä ja avarakatseisia. Joten ovathan he äärettömän seksikkäitä koko kolmikko. Mutta eivät ratsasta sillä lainkaan, mikä vielä kruunaa kaiken.