Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän alkoholia joka päivä tylsyyden takia

Vierailija
17.05.2025 |

Käytän alkoholia joka päivä tylsyyden takia.

Miksi sinä käytät alkoholia joka päivä? Miten sinä lievität sietämätöntä tylsyyttä?

Vai etkö sinä käytä runsaasti alkoholia ja eikö sinulla ole sietämättömän tylsää?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juot siksi, että sinulla on alkoholiongelma. Jos sulla on tylsää, niin etkö muka keksi mitään muuta tekemistä kuin juominen? Elämässäsi ei ole mitään nautinnon lähteitä tai kiinnostuksen kohteita (muita kuin alkoholi)?

Ei vissiin, ja se tarkoittaa, että alkoholismi on jo pitkällä pahenemisvaiheessa. Kaikki muut mielenkiinnon kohteet on liuenneet viinaan aivosolujen myötä.

Vierailija
22/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en enää tarvitse alkoholia. Ennen minua pelotti ja en uskaltanut puolustautua tai sanoa mielipidettäni.

Kun pelkäsin , että minun ajatuksille nauretaan.

Nyt en enää välitä ja nukkuminenkin sujuu paremmin. Kiloja tulee alkoholista, ainakin viinistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyys ja ahdistus on tekosyitä juomiselle. 

t. raitistunut alkoholisti

Vierailija
24/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistukseen 

Minulla ahdistus on niin voimakas ettei alkoholi edes auta kuin ainoastaan erittäin suurissa määrissä missä toki voi yhtä hyvin sammua.

On tuokin taas alkoholistin tekosyy juomiselleen. Sä aiheutat juomalla ahdistuksesi pahenemisen.

Mikä estää menemästä lääkäriin hakemaan apua ahdistukseen?

On olemassa erittäin hyvä lääke Ketipinor, joka auttaa nukahtamaan illalla ja ainakaan mulla ei ole huolen häivää silloin. Ei sivuvaikutuksia, ei riippuvuutta, sitten pystyy ratkomaan ahdistuksensa alkusyitä. Juominen on maailman surkein tapa yritää hoitaa mitään. Se liuottaa sulta aivot.

Ohis mutta enpä kirjoita tähän omaa hirvittävää kokemustani ketipinorista kun tuskin edes ymmärrät muuta kuin

Sitä käytetään myös psykoosisairauksiin. Ei tarvitse kertoa, mitä psykoosipäissäsi touhusit. Ketipinor ei laukaise psykoosia. Alkoholin juominen voi laukaista sen.

Vierailija
25/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyyteen voi saada sisältöä. Minulle tulee tyhjyys jos oikein hyvin siivoan kotina ja kaikki kaapit ja jos vielä heittäisin ylimääräiset pois. Olisin todella tyhjän päällä, mutta minulla on aika lailla sikin sokin, joten se homma on minun kaverini.

Vierailija
26/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa itsenne hengiltä mahdollisimman pian, ettette ole pitkään rasite läheisillenne ja naapureillenne. Voitte myös mennä kännissä kävelemään junaradalle, niin ongelmanne hoituu lopullisesti.

Koska itsemurhaa te teette, ihan turha muuta väittää.

Juomisessa ei ole mitään hienoa, se on pelkuriluuserin tapa päättää päivänsä pikkuhiljaa. Eläminen ja itsensä kuntoon laittaminen vaatii rohkeutta, jota teistä ei koskaan löydy.

Vierailija
27/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsyys ja ahdistus on tekosyitä juomiselle. 

t. raitistunut alkoholisti

Ei pidä kiutenkaan tuomita.

Vierailija
28/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokaa itsenne hengiltä mahdollisimman pian, ettette ole pitkään rasite läheisillenne ja naapureillenne. Voitte myös mennä kännissä kävelemään junaradalle, niin ongelmanne hoituu lopullisesti.

Koska itsemurhaa te teette, ihan turha muuta väittää.

Juomisessa ei ole mitään hienoa, se on pelkuriluuserin tapa päättää päivänsä pikkuhiljaa. Eläminen ja itsensä kuntoon laittaminen vaatii rohkeutta, jota teistä ei koskaan löydy.

Taitaa olla tuomionpäivä koittanut. Ei pidä tuomita ja näyttää sormella. Sielu on rikki alkoholia liikaa juovalla.

Vierailija
29/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lapsia niin ei ole enää tylsää. Lisäksi raskauden aikana on jo pakko olla juomatta.

Vierailija
30/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti juominen vasta tylsää onkin. Hanki harrastuksia ja ystäviä.

Vierailija
31/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistukseen 

Minulla ahdistus on niin voimakas ettei alkoholi edes auta kuin ainoastaan erittäin suurissa määrissä missä toki voi yhtä hyvin sammua.

On tuokin taas alkoholistin tekosyy juomiselleen. Sä aiheutat juomalla ahdistuksesi pahenemisen.

On olemassa erittäin hyvä lääke Ketipinor, joka auttaa nukahtamaan illalla ja ainakaan mulla ei ole huolen häivää silloin. Ei sivuvaikutuksia, ei riippuvuutta, sitten pystyy ratkomaan ahdistuksensa alkusyitä. Juominen on maailman surkein tapa yritää hoitaa mitään. Se liuottaa sulta aivot.

Unen saa muullakin keinolla kuin neurolepteilla. Esim. rentoutusharjoitukset, ruokavalio ja ajat kuntoon ym. Ei aina tarvitse turvautua kemikaaleihin. 

eri

Vierailija
32/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistukseen 

Minä en siis käytä alkoholia kun se ei auta enkä varmaan käyttäisi vaikka auttaisi. Saan kyllä nukuttua minulla on vain sosiaalinen ahdistus.

Vierailija
33/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee lapsia niin ei ole enää tylsää. Lisäksi raskauden aikana on jo pakko olla juomatta.

Ei miehen. Suurella todenäköisyydellä ap on mies. 

Vierailija
34/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo alkoholia, mutta tuijotan telkkaria ihan zombina. Voisin keksiä jotain tekemistä.

Itse pesen pyykkiä, teen kohta leipää ja kofeiinitonta jääkahvia pikakahvista. Sitten jälkkäriksi on pullapitkoa. Kahdeksalta on saunavuoro, mutta minua ennen tai jälkeen ei ole vuoroja niin voin saunoa joustavasti. Iltapalaksi teen vielä pasta bolognesen.

Ruoka on lääke.

Vierailija
35/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen. Suurella todenäköisyydellä ap on mies. 

Tosiaan vaikea uskoa että nainen joisi alkoholia tai varsinkaan olisi yksinäinen.

Vierailija
36/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelu on kyllä järjettömän kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän