Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan aina uuden auton 3-4 vuoden välein että toisille riittää käytettyjä autoja

Vierailija
17.05.2025 |

Tajuatteko te imbesillit että joidenkin pitää ajaa uusilla autoilla että saatte ostaa käytetyn auton?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy minulle yksi vähän käytetty ja harvinaisen hyväkuntoinen oikein halvalla alle käyvän markkinahinnan, ihan vain hyväntekeväisyyden ja altruisimin hengessä!

"Maistuis varmaan mullekin...", yksi hyväkuntoinen muutaman vuoden ikäinen magee menopeli!

Jätkä 53 vuotta

Vierailija
22/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuan. Mutta tajuatko sinä Ap, että paikoin Suomessa asuvana ja elävänä voi elää erinomaisesti ilman tarvetta omistaa minkään ikäistä autoa. - Ehkä ei kaikkialla. Mutta en minä sen takia ajatellut autoa ostaa nyt, että jossain muualla auto ja mahdollsiuus liikkua omalla autolla on lähes välttämätöntä jos haluaa liikkua ja kulkea kotipihaa kauemmaksi ilman isompia pnnistuksia.

Sinkkumies

Tajuatko että kaikki ei halua kulkea paskakarjan seassa julkisilla?

Kaikkea pahaa oikeistolaisille ihmisiä haukkuville ylimielisille ky8vänsyylille!! Toivottavasti karma kostaa ja joudut bussikyytiläiseksi, koska se joka laittaa pahaa kiertämään, joutuu sen vielä itse kohtaamaan!

Oletp

Ai minäkö se olen ilkeä vaikka itse haukut toisia todella häijyillä nimityksillä!! Sinunkaltaisille pitää antaa takaisin eikä vain vaieta ja kuunnella loukkauksia hiljaisesti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuan. Mutta tajuatko sinä Ap, että paikoin Suomessa asuvana ja elävänä voi elää erinomaisesti ilman tarvetta omistaa minkään ikäistä autoa. - Ehkä ei kaikkialla. Mutta en minä sen takia ajatellut autoa ostaa nyt, että jossain muualla auto ja mahdollsiuus liikkua omalla autolla on lähes välttämätöntä jos haluaa liikkua ja kulkea kotipihaa kauemmaksi ilman isompia pnnistuksia.

Sinkkumies

Tajuatko että kaikki ei halua kulkea paskakarjan seassa julkisilla?

Kaikkea pahaa oikeistolaisille ihmisiä haukkuville ylimielisille ky8vänsyylille!! Toivottavasti karma kostaa ja joudut bussikyytiläiseksi, koska se joka laittaa pahaa kiertämään, joutuu sen vielä itse kohtaam

Siksihän pahuus ja ilkeys jyllää kun hyvät ei tee mitään. Luterilainen "käännä toinenkin poski" -menetelmä on pahin virhe mitä voi tehdä, ja johtaa vain pahuuden voittokulkuun kun hyvät seisoo vaan apaattisena tumput suorana. EI NÄIN!!

Pahuuteen on vastattava pahalla, koska pahat eivät ole tarpeeksi sivistyneitä ymmärtämään mitään muuta kieltä. Pahuuden saastuttaman on kuin villieläimet, jotka nekään ei ymmärrä puhetta, vaan kipua. Pahojen ihmisenkuvatusten on kärsittävä kipua, vain sitä kieltä hekin ymmärtävät, saakelin savanniapinat!!

Vierailija
24/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen ap, ettet ole koskaan ajanut uudella autolla. Aina uutena autokaupasta ostettu auto on kuitenkin käytetty. Sillä on ajettu tehtaalla koeajo, sen jälkeen varastoon, sen jälkeen laivaan ja laivasta pois... Mutta ethän sä sitä ymmärrä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän