Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan aina uuden auton 3-4 vuoden välein että toisille riittää käytettyjä autoja

Vierailija
17.05.2025 |

Tajuatteko te imbesillit että joidenkin pitää ajaa uusilla autoilla että saatte ostaa käytetyn auton?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan. Mutta tajuatko sinä Ap, että paikoin Suomessa asuvana ja elävänä voi elää erinomaisesti ilman tarvetta omistaa minkään ikäistä autoa. - Ehkä ei kaikkialla. Mutta en minä sen takia ajatellut autoa ostaa nyt, että jossain muualla auto ja mahdollsiuus liikkua omalla autolla on lähes välttämätöntä jos haluaa liikkua ja kulkea kotipihaa kauemmaksi ilman isompia pnnistuksia.

Sinkkumies

Vierailija
2/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Minä ostan uuden auton kahden vuoden välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuan. Mutta tajuatko sinä Ap, että paikoin Suomessa asuvana ja elävänä voi elää erinomaisesti ilman tarvetta omistaa minkään ikäistä autoa. - Ehkä ei kaikkialla. Mutta en minä sen takia ajatellut autoa ostaa nyt, että jossain muualla auto ja mahdollsiuus liikkua omalla autolla on lähes välttämätöntä jos haluaa liikkua ja kulkea kotipihaa kauemmaksi ilman isompia pnnistuksia.

Sinkkumies

Tajuatko että kaikki ei halua kulkea paskakarjan seassa julkisilla?

Vierailija
4/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Osta, mitä ostat.

Vierailija
5/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa eletään tosiaan tilanteessa jossa autokauppiaiden on pakko tuoda Ruotsista ja Saksasta vähän käytettyjä autoja, jotta niitä olisi tarpeeksi kysyntään nähden. Onneksi edellä mainituissa maissa on enemmän kiinnostusta uuteen autoon, eikä tämä suomalaisten autokauppiaiden hamstraus vaikuta negatiivisesti heidän markkinoihinsa.

Vierailija
6/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole tajunnut. Luulin että ne tulee tehtaalta käytettyinä.

Vierailija
7/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vag konsermin tuote pitääkin vaihtaa aina kun takuu loppuu.

Vierailija
8/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä autoa vaihtaessa muita mieti. 

Vierailija
9/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta uutta autoa.

Vierailija
10/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vag konsermin tuote pitääkin vaihtaa aina kun takuu loppuu.

Kyllä, seuraava taistelee sitten ongelmien kanssa🤣

Vierailija
11/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Tajuatko että kaikki ei halua kulkea paskakarjan seassa julkisilla?'

Tajuan, että kaikki eivät halua kulkea ja käyttää joukkoliikennettä ja kuten edellä kirjoitim tajuan myös, ettei kaikilla ole siihen mutkatonta mahdollisuutta, Mutta sitä en tajua, että joku haluaa kutsua heitä, jotka suosivat (enimmäkseen) joukkoliikennettä paskakarjaksi

Sinkkumies

Vierailija
12/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan osta ainakaan sähköautoa, ainakaan sen takia. Kukaan ei halua käytettyä patteriautoa riesakseen, kellään käytetyn auton ostajalla ei ole ensinnäkään edes varaa siihen akun uusintaan.

Vierailija
13/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos sulla on uusiin varaa. Kyllä itekin uuden ostaisin, jos rahaa löytyisi.

Vierailija
14/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Tajuatko että kaikki ei halua kulkea paskakarjan seassa julkisilla?'

Tajuan, että kaikki eivät halua kulkea ja käyttää joukkoliikennettä ja kuten edellä kirjoitim tajuan myös, ettei kaikilla ole siihen mutkatonta mahdollisuutta, Mutta sitä en tajua, että joku haluaa kutsua heitä, jotka suosivat (enimmäkseen) joukkoliikennettä paskakarjaksi

Sinkkumies

Et tunnu hirveästi tajuavan. Tajusit kyllä että olet paskakarjaa.

Vierailija
15/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Kaikkea pahaa oikeistolaisille ihmisiä haukkuville ylimielisille ky8vänsyylille!! Toivottavasti karma kostaa ja joudut bussikyytiläiseksi, koska se joka laittaa pahaa kiertämään, joutuu sen vielä itse kohtaamaan!

Vierailija
16/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä turhaan osta ainakaan sähköautoa, ainakaan sen takia. Kukaan ei halua käytettyä patteriautoa riesakseen, kellään käytetyn auton ostajalla ei ole ensinnäkään edes varaa siihen akun uusintaan.

Maksaa joku 5-8 tonnia että ei edes paljoa. 

Vierailija
17/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kopsannut mun lauseen vuosien takaa. Ei haittaa, kiva kun on muitakin, jotka auttaa toisia saamaan niitä käytettyjä, eihän niitä muutoin olisi 

Vierailija
18/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Kaikkea pahaa oikeistolaisille ihmisiä haukkuville ylimielisille ky8vänsyylille!! Toivottavasti karma kostaa ja joudut bussikyytiläiseksi, koska se joka laittaa pahaa kiertämään, joutuu sen vielä itse kohtaamaan!

Oletpa ilkeä rotta!!

Vierailija
19/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, jos sulla on uusiin varaa. Kyllä itekin uuden ostaisin, jos rahaa löytyisi.

Mulla olisi kyllä varaa, mutta ei tarvetta. 8v sitten ostin "kalliin" auton joka maksoi 4500€. On ollut ajossa siitä lähtien 1-4 kertaa viikossa, kilometrejä tullut 120 000.  Korjaamolla en ole käyttänyt kertaakaan, itse teen huollot.  Osat tilaan Virosta 

Vierailija
20/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunnu hirveästi tajuavan. Tajusit kyllä että olet paskakarjaa.

Ok. Sitten olen paska-karjaa, jos minulla ei ole tarvetta leveillä uuden auton ostamsilla, eikö tarvetta halveksia kanssa matkustajia.  Mutta tajuntaa sen verran, että kaikki eivät voi mutkattomasti valita (omalla)autolla liikkumista joukkoliikenteen mahdollsitamiin vaihtoehtoihin. Tarkennus En ollut tuokommentoija joka kirjoitti oikostolaisuudetaa ja karman kostamisesta.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi