Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Minymon vaatteista...

20.03.2007 |

Ovatko olleet laadultaan millaisia, kestäviä? toimivia...? Kevättakkeja, farkkuja tytölle ja kangashousuja pojalle mietin...laadusta vaan mielellään kuulisin kokemuksia :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yksi Minymon pitkähihainen trikoopaita tytöllä. Laatuun olen ollut hyvin tyytyvänen; ei ole mennyt pesussa miksikään, ei nukkaa, prntti pysynyt siistinä, ei ole venynyt ja vanunut ollenkaan!

Kokemusta ei tosiaan Minymosta ole enempää kuin yhden paida verran, mutta huoletta voisin hankkia tätä merkkiä lisääkin!

Vierailija
2/6 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänkin kokemuksia toki mielellään kuulisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tämän talven tytöillä Minymon toppahaalari ja sen laatuun olen ollut varsin tyytyväinen. Samoin muutama neulepusero ja juhlamekko on käytössä - ovat ihania mutta olleet suhteellisen vähällä käytöllä eli kestävyydestä en osaa sanoa mitään. Miellän Minymon jollain tapaa samankaltaiseksi esim. NameItin / EXITin kanssa.

Vierailija
4/6 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuo vertaus name-it:iin ja exitiin on aika osuva. Meillä on ollut jonkin verran. Muutama trikoopaita on ollut niin huonoja, etten sillä kokemuksella olisi ostanut yhtään enempää. Pojan ulkohousut taas ovat olleet aivan loistavat hintaansa nähden (ja kivannäköisetkin vielä). Parilta myyjältä olen kysellyt laadusta ja molempien mielipide on ollut, ettei ihan ole myymälän paras. Toinen sanoi, ettei ostaisi kovaan kulutukseen...ja hän siis itse myi ko. merkkiä ;) Mutta siis itse ostan varmaan jatkossakin.

Vierailija
5/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein hamstrata iso läjä eri kokoja ja värejä Minymon kangashousuja pojille. Nämä olivat materiaaliltaan, malliltaan ja mukavuudeltaan aivan huippuja. Trikoopaidoista myös osa ollut todella hyviä. Jotkut sitten taas lörpömpiä.

Vierailija
6/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä uskallan kokeilla tuotakin merkkiä, eipä hinnatkaan olleet ihan mahottomia joten kokeillaan.