Tapailunainen pitää löysässä hirressä
Olemme "seurustelleet" jo puoli vuotta, mutta nähdään toisemme tosi harvoin, ja silloinkin käytännössä aina naisen ehdoilla. Tuntuu vähän, että hänelle varatun status on tärkeämpi kuin itse parisuhde. Eronneita keski-ikäisiä olemme kumpikin. Jälkikasvua on yhteensä viisi, joista yksi enää alaikäinen.
Voiko tällaisesta tulla mitään kunnollista suhdetta? Olen mielestäni ollut hyvin ymmärtäväinen ja kärsivällinen, mutta edistystä tiiviimmästä suhteesta ei vaan tunnu syntyvän.
Kommentit (11)
Ehkä hän ei halua tiiviimpää suhdetta, vaan tuo silloin tällöin näkeminen riittää. Silloin suhteesta ei tule sen tiiviimpää. Keskustelkaa asiasta ja jos ette pääse yksimielisyyteen, voit yrittää jonkun toisen kanssa.
No itsehän sä siinä roikut. Kesä tulossa ja naisia joka puolella.
Eroa jos ei tule mitään. Älä odottele. Kiinnostiko sitä seukkaus vai ei, mikä estää. Miksi näette harvoin, nainenko sen määrää. Status tärkeämpi?
ap, etsi uusi nainen, muuten kadut myöhemmin hukattua aikaa jne, jos tavoitteellisesti miettii.
niin tai näin, ei homma kehity ja kadut myöhemmin...
Oletko kosinut ja puhunut hääsuunnitelmistasi? Miehen pitää tehdä aloite, jos haluaa sitoutua kunnolla.
Se on nyt ihan sama mitä täällä kukakin kirjoittaa ap:lle. Aikunen mies ei itse osaa päättää niin voiko tyhmempää miestä ollakkaan?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kosinut ja puhunut hääsuunnitelmistasi? Miehen pitää tehdä aloite, jos haluaa sitoutua kunnolla.
No ei kai kukaan täysjärkinen rupea kosimaan ihmistä, jonka kanssa on nähnyt joitakin kertoja ja jonka toimintaan ei ole tyytyväinen.
Hä? Hommaa kaksi lisää ja saat toimivan seksielämän.
Niin minäkin tein. 😁
Hyvin kärsivällinen=puoli vuotta :D
Ja mitä tämä "löysässä hirressä" käytännössä tarkoittaa? Et pääse tunkemaan munaasi hänen emättimeensä?