Onko terveyskeskuksissa asiakasvaaka jolla voi käydä ihan itsekseen punnitsemassa itsensä?
Mulla ei ole vaakaa enkä nyt aio käyttää siihen vähiä rahojani. Voiko terkkarissa käydä punnitsemassa ittensä vai pitääkö mun varata lääkäriaika sitä varten? Tulosyy: asiakas haluaa tietää painonsa.
Kommentit (24)
Ei ainakaan meidän keskuksessa ole. Sellainen olisi kyllä hyvä olla, vaikka terveyskeskuksen aulassa. Aika moni varmaan käyttäisi.
Meillä on rautatieaseman odotussalissa sellainen vaaka mikä toimii kolikoilla. Onkohan 50 snt per punnitus.
Ei ole edes veranpainelaitetta ylieisön käyttöön enää
Miten meinasit päästä sisälle sinne, täälläpäin on ulko-ovet lukossa
Ehkä sinun pitäisi mennä lähimmälle tavara-asemalle (jos sinne kierimällä pääset), ja punnita itsesi kunnon vaa'alla. Tuskin normaalivaaka painoasi kestää, kun kyselet tuollaista.
😅 Osta mittanauha, ei maksa paljon. Vyötärönympärys kertoo terveydestäsi enemmän kuin paino. Ja jos ylipainoa on reippaasti voit varmaan sen peilistäkin todeta.
Uutena 20e ja torissa tyyliin annetaan ilmaiseksi että onpahan taas aloitus
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan meidän keskuksessa ole. Sellainen olisi kyllä hyvä olla, vaikka terveyskeskuksen aulassa. Aika moni varmaan käyttäisi.
Sellainen voisi kyllä olla. Sen voisi kiinnittää ketjulla seinään niin kukaan ei vohkisi sitä.
Minun vaakani on alkanut näyttää mitä sattuu lukemia. Luulin ensin että patteri on lopussa mutta patterin vaihtaminen ei korjannut ongelmaa. Mittanauha on käytössä mutta olisi ihan kiva tietää painokin pitkästä aikaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Helsingin kaupungin terveysasemilla on Itepisteeksi nimetty nurkkaus jossa vaaka ja verenpainemittari.
Kaikissa terveyskeskuksissa, missä olen käynyt viimeisen 10 vuoden aikana, on ollut vaaka aulassa. Tai sellainen omamittauspiste, jossa on vaaka ja verenpainemittari.
En ole terveyskeskuksissa nähnyt, mutta eläinlääkärillä on aulassa vaaka.
Uimahalleissa ja kuntosaleilla usein on.
Riippuu terveysasemasta! Monessa on, osassa ei.
meillä päin on esimerkiksi ns. Itsemittaus huoneita, joissa on pienessä huoneessa vaaka, verenpainemittari jne niin voi käydä ennen varattua aikaa tarkastamassa painon ja verenpaineen :)
Vierailija kirjoitti:
Uutena 20e ja torissa tyyliin annetaan ilmaiseksi että onpahan taas aloitus
Ostin omani kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes veranpainelaitetta ylieisön käyttöön enää
Mene neuvolaan, siellä on molemmat.
Asutko Espoossa? Ainakin Ison Omenan terveysasemalla on vaaka jota saa vapaasti käyttää.
Kysy onko siellä.
Jos ei niin
- uimahallissa on vaaka
Lisäksi kaupassa myydään henkilövaakoja jopa alle 10-15 euroa per kappale ja sellainen kestää vuosikymmeniä.
Torissa annetaan ilmaiseksi tai myydään parilla/muutamalla eurolla.
Kysy omasta terveyskeskusesta. Tuskin se lääkäriaikaa vaatii, tuskin hoitallekaan tarvitsee aikaa varata.