Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta naisesta muut naiset eivät niin helposti pidä?

Vierailija
17.05.2025 |

Millaisesta?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikat, kauniit, urheilulliset, älykkäät, lahjakkaat. 

Sanna siis.

Vierailija
42/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliaista, ilkeilevistä, kiusaajahenkisistä... ei ole sukupuolesta kiinni, ihan samat negatiiviset piirteet ovat epäsuosittuja kaikkien kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit, itseänsä paljon laittavat, paljastavasti pukeutuvat, timmikroppaiset, isorintaiset. Hauskat. Mitä enemmän nainen on miesten mieleen, niin sitä vähemmän muut naiset hänestä tykkää.

Mutta kun se nainen pesee naaman ja poistaa lisäkkeet, hänen huomionsa tippuu reilusti alaspäin. Ja eritoten kun ikää alkaa olla 40+ ja nousee suoraan sängystä ulos, kukaan eikatso. Naiset ovat luonnostaan vaatimattomia koppeloita suurin osa. Kauneutta ei ole meikki..miten et ymmärrä?

Vierailija
44/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka ei muusta puhu kuin suhteista ja miehistä ja miesten halun kohteena olemisesta on niiiin järkyttäviä. Olisi kamalaa olla sellainen nainen. Usein nämä naiset vielä luulevat, että toiset naiset ovat heille miesten huomiosta kateellisia. Selittävät, kuinka miehet nyt vain haluavat heitä, eikä miehet voi olla missään tekemisissä heidän kanssaan ilman seksuaalista kohtaamista koska he ovat niin seksuaalisia. Myötähäpeä. Mies nyt panee ihan mitä tahansa. 

Vierailija
45/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikat, kauniit, urheilulliset, älykkäät, lahjakkaat. 

Sanna siis.

Älykäs? ÄO 75 ;)

Vierailija
46/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empaattisista naisista. Korppikotkat ovat saman kiltin naisen kimpussa.

Höpö höpö. 90% prosenttia naisista on empaattisia.

Naiset kasvatetaan vieläkin aika kilteiksi niin kuin hyvin tiedätte. 

Itse haluaisitte naisten olevan vielä paljon miellyttämishaluisempia.

Suurin osa tämän ketjun kommenteista on muuten miehiltä. 

Vierailija
47/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka ei muusta puhu kuin suhteista ja miehistä ja miesten halun kohteena olemisesta on niiiin järkyttäviä. Olisi kamalaa olla sellainen nainen. Usein nämä naiset vielä luulevat, että toiset naiset ovat heille miesten huomiosta kateellisia. Selittävät, kuinka miehet nyt vain haluavat heitä, eikä miehet voi olla missään tekemisissä heidän kanssaan ilman seksuaalista kohtaamista koska he ovat niin seksuaalisia. Myötähäpeä. Mies nyt panee ihan mitä tahansa. 

Olen 50 v. enkä koskaan vielä ole tavannut tällaista yksisarvista. 

Vierailija
48/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan veemäinen ja kuttumainen kaunotar joka lähinnä kiusaa muita

Vierailija
49/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista, jotka asettavat miehen kaiken yläpuolelle. 

Naisista, jotka elävät miehelle.

Naisista, jotka elävät miesten hyväksynnästä ja miellyttämisestä.

Naisista, jotka dissaavat toisia naisia miesten vuoksi. 

Naisista, jotka ovat valmiita heittämään ystävätkin "junan alle" miehen vuoksi. 

Näitä on yllättävän paljon. Tiedän muutaman tuttavan miehen liikkeet ja ajatukset paremmin kuin tuttavan omat tekemiset ja ajatukset. Tokko hänellä omia semmoisia olekaan. 

Vierailija
50/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outo ketju. Minä olen kauniina pidetty, hoikka, käsittääkseni hyvännäköinen, hauska, fiksu ja luovalla alalla menestynyt, ja minusta nimenomaan yleensä muut naiset pitävät. Miehetkin yleensä, mutta sehän ei ole ketjun aihe. Minua pidetään myös sydämellisenä ja mukavana ihmisenä. Ihan outoja vastauksia täällä joillain.

Vierailija
51/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, mukava ja sinkku on varattujen naisten painajainen. Jostain kumman syystä kaikki kuvittelee, että se on uhka omalle parisuhteelle.

Vierailija
52/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää jos on outo ja ei osaa smalltalkia. Se ärsyttää naisia 

Tai jos ei halua smalltalkia, jos on kanttia ja perusteluita mennä syvään päätyyn ja keskustella asiaperusteisesti eri teemoista. Yleisestä mielipiteestä poikkeaminen ärsyttää/kiukuttaa, kuten sekin, ettei ehkä pääsekään selvyyteen, mikä toinen on naisiaan. Muijaporukan genreen sopimaton pukeutuminen ja ulkonäkö triggeröi. Jos alfanaaraaksi itsensä määrittelemä joutuu alakynteen, onkin henkinen helvetti avannut porttinsa.

Höpö höpö. 

Toki jos keskustelet niin kuin miehistä ärsyttävimmät eli pyrit vaan provosoimaan ja jokainen keskustelu on sulle kamppailu voitosta, susta ei pidetä. 

Naiset tutkitusti kuuntelee toisiaan enemmän ja keskustelun motiivi on yhteisten asioiden jakaminen ja hyvän ilmapiirin luominen, ei väittelyn voittaminen. 

Vierailija
53/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas outo ketju. Minä olen kauniina pidetty, hoikka, käsittääkseni hyvännäköinen, hauska, fiksu ja luovalla alalla menestynyt, ja minusta nimenomaan yleensä muut naiset pitävät. Miehetkin yleensä, mutta sehän ei ole ketjun aihe. Minua pidetään myös sydämellisenä ja mukavana ihmisenä. Ihan outoja vastauksia täällä joillain.

Ne, on kotona viihtyvien miesten kirjoittamia, jotka ei tunne juurikaan naisia ja mutuaan täällä jakavat. 

Vierailija
54/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäkohteliaista, ilkeilevistä, kiusaajahenkisistä... ei ole sukupuolesta kiinni, ihan samat negatiiviset piirteet ovat epäsuosittuja kaikkien kohdalla.

Näitä muuten on paljon tällä palstalla, kumpaakin sukupuolta. Tässäkin ketjussa panevat parastaan. Lol. 

Vierailija
55/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vampit, onnen onkijat

Vierailija
56/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on monesti tapana "luulla" muista ihmisistä jotakin ja näiden luulojen perusteella sitten leimataan toinen joksikin tutustumatta itse ihmiseen. Hän voi olla ihan jotain päinvastaista kuin esimerkiksi luultu "onnenonkija" "valehtelija" "töistä/koulusta lintsaava" jne.

Mielestäni kaikenlainen leimaus ja luulottelu on typerää. Olen itsekin kuullut selän takanani tehdystä kaikenlaisista luulotteluista syntyneitä juoruja ja joku on todennut "ethän sä ole lainkaan sellainen kuin susta puhutaan". No älä!😂

Naiset juoruavat ilkeitä toisistaan ja sanovat aina itse puhuvansa suoraan ja rehellisesti, syytellen muita selän takana juoruamisesta, vaikka juoruavat itse ja syytävät omaa negatiivista valitustaan.

Vierailija
57/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on monesti tapana "luulla" muista ihmisistä jotakin ja näiden luulojen perusteella sitten leimataan toinen joksikin tutustumatta itse ihmiseen. Hän voi olla ihan jotain päinvastaista kuin esimerkiksi luultu "onnenonkija" "valehtelija" "töistä/koulusta lintsaava" jne.

Mielestäni kaikenlainen leimaus ja luulottelu on typerää. Olen itsekin kuullut selän takanani tehdystä kaikenlaisista luulotteluista syntyneitä juoruja ja joku on todennut "ethän sä ole lainkaan sellainen kuin susta puhutaan". No älä!😂

Naiset juoruavat ilkeitä toisistaan ja sanovat aina itse puhuvansa suoraan ja rehellisesti, syytellen muita selän takana juoruamisesta, vaikka juoruavat itse ja syytävät omaa negatiivista valitustaan.

Sillä ei ole mitään tekemistä millainen se juorun kohteena oleva ihminen on. Usein kaikista juorutaan. En ole vielä nähnyt ihmistä kenestä ei kukaan puhuisi mitään pahaa selän takana, en muöskään ole nähnyt vielä ihmistä, joka ei koskaan puhuisi kenestäkään mitään pahaa. 

Vierailija
58/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten seurassa viihtyvistä/miehille puhuvista. Töissä ainakin tuo on nono. Kai mä sitten oon pick me girl kun 50v naimisissa olevana naisena tykkään puhua esim autoista mieluummin kuin vaatteista.

Tässäpä vasta tyypillinen stereotyyppinen ajatus, että naisen pitäisi tykätä joistain tietyistä puheenaiheista, kuten vaatteista. Tai että autoista puhuminen on pick me girl- puuhaa. Ihan normaali nainen saa tykätä autoista ja puhua niistä, myös miesten kanssa. Pick me girl- asenne alkaa siitä, kun muita naisia pidetään itseä alempiarvoisina siitä syystä, että heitä pidetään tyypillisinä naisina, jollainen pick me girl ei itse koe olevansa. 

Vierailija
59/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, mukava ja sinkku on varattujen naisten painajainen. Jostain kumman syystä kaikki kuvittelee, että se on uhka omalle parisuhteelle.

Jep. Mutta niille voi oikeasti (ainakin mielessään) nauraa ja ottaa ihan positiivisen kautta. Sehän on ihan itsessään positiivinen (vaikkakin sanaton) palaute jos tämä nainen kadehtii sinua. Hänellä itsellään on ongelma, mutta sinulle on "kerrottu" että olet viehättävä ;) Itse otan sen niin jos naiset antaa pahaa katsetta vaikka eivät edes tunne minua.

Vierailija
60/95 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäistä, kauniista, hoikista ja pitkistä naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi