Mieskuski tööttäili mulle eilen liikenteessä
Punaiset valot oli risteyksessä, joten ajoin sitten vähän hitaammin valoihin. Mies ajoi perässäni ja alkoi tööttäilemään ja sitten ajoi rinnalleni valoihin ja kiljui siellä jotain. Minä sitten näytin valoja ja pyörittelin päätä. Mies avasi ikkunan ja yritti huutaa jotain hidastelustani ja minä sitten kysyin, että meinasitko ajaa punaisia päin. Sitten valot vaihtuivat ja jätin miehen raivoamaan autoonsa lapset kyydissään. Mikä saa ihmisen kiihtymään noin? Ei voi syyttää, että olisin koko matkan hidastellut, kun ajoin ihan normaalia vauhtia ja ennen punaisia vaan hidastin vauhtia.
Kommentit (34)
Nyyh nyyh.... Olisiko aloitusta tehty mikäli kyseessä olisi ollut nainen?
No tätä minäkin ihmettelen, naiskuskille tyypillinen ärsyttävä tapa: valojen vaihtuessa vihreäksi jäädään paikalleen odottamaan vastaantulijoita, vaikka risteysalueelle olisi tilaa siirtyä, näin koko jono seisoo.
Toinen idioottimainen/raivostuttava tapa risteyksessä: vasemmalle kääntyessä ei osata ryhmittyä vasemmalle, vaan jäädään keskelle kaistaa, ellei peräti oikeaan laitaan? näin tukitaan takanatulijoiden reitti, ja pysäytetään koko autojono!
Itse ainakin usein tööttään em.touhua nähdessäni, mikä aika turhaa sikäli että tötöilijä ei varmasti itse pysty käsittämään touhunsa vaikutusta muuhun liikenteeseen.
Ihmettelen miten em.tötöilijät ovat läpäisseet autokoulun/inssin?!
Vierailija kirjoitti:
Oliko vasemmalle kääntyville eri valot? Ärsyttää kuskit ketkä hiljentävät koska suoraan ajaville on punainen mutta vasemmalle kääntyville vihreät eivätkä takana olevat ehdi sitten niihin. Kuskit eivät osaa lukea liikennettä.'
Ei!
Vierailija kirjoitti:
Näytit valoja kun oli rinnallasi!?!?!??????!!!!???????????!!?!?!?!!?!!?!??
Mitä valoja!?!??!?!?!!!????!???????
Todennäköisesti sormellaan osoitti liikennepylvään opastusvaloja eli, että etkö pöllö tajua, siellä palaa punainen. Mikä tollo siellä kyselee, onko sulla ajokortti?
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole nähnyt ennen raivohullua naista kuskina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähäinen on sinun kokemuksesi taso...
Vierailija kirjoitti:
Ootteko nähneet kun keski-ikäiset miehet liittyy motarille? Ne ajaa kuuttakymppiä, kun siirtyvät satasta ajavien sekaan. Joka kerta meinaa suoni katketa päässä, kun jää tällaisen taakse kiihdytyskaistalla.
Ellei käyttöautona ole joku tehokkaampi bemari, audi tai täyssähkö, se kiihdytys voi viedä joltain 1,0L ecotec moottorilta oikeasti 12-14 sekuntia sataseen vaikka olisi talla pohjassa. Ei sitä tahallaan tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko nähneet kun keski-ikäiset miehet liittyy motarille? Ne ajaa kuuttakymppiä, kun siirtyvät satasta ajavien sekaan. Joka kerta meinaa suoni katketa päässä, kun jää tällaisen taakse kiihdytyskaistalla.
Ellei käyttöautona ole joku tehokkaampi bemari, audi tai täyssähkö, se kiihdytys voi viedä joltain 1,0L ecotec moottorilta oikeasti 12-14 sekuntia sataseen vaikka olisi talla pohjassa. Ei sitä tahallaan tee.
Kerro miksi nämäkin autot sitten kiihtyvät moottoritiellä vaadittuun nopeuteen kiihdytyskaistan matkalla? Kiihdytyskaistako vie tehot vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, voivoi, ei sinne punaisiin valoihin kyllä tarvitse mitenkään kiirehtiä, toki on kohteliasta sen verran katsoa ettei blokkaa esim. kääntyvien kaistalle pääsyä jos siellä palaa vihreä, mutta muuten en kyllä näe mitään syytä miehen kiihtymiselle. Joitakin vaan ärsyttää kaikki tai sattuu olemaan muutenkin pahalla tuulella, ei kai siinä sen kummempaa.
Joo, ei ollut kääntyville omaa valoa, siksi ihmettelinkin, että miten voi raivostua noin.
Niin arvelinkin jo alkuperäisen kertomuksen perusteella, mutta piti kuitenkin mainita tuo, kun joku olisi siihen kuitenkin tarttunut :)
Vierailija kirjoitti:
Miehet liikenteessä. 🙄
Minäkin ennen ajattelin että häiriköt liikenteessä on aina miehiä, mutta mieli on muuttunut kun olen useamman vuoden nyt ajanut päivittäin pitkää työmatkaa. Kyllä ne naisetkin osaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on ärsyttävää jos edellä ajava lähestyy ryömintävauhtia punaisia valoja, koska silloin perässä joutuu pitämään kytkintä pitkään pohjassa ja sitä joutuu autossani painamaan aika kovaa (ja jos on selkä kipeänä niin epämukavaa pitää pitkään).
Jaa, tuo oli aika jännä näkökulma. Etkö sitten pidä sitä kytkintä vihreisiin asti? Minä kai yleensä pidän, ja kytkin pohjassa rullailen loppumatkan ennen pysähdystä, kai se vapaallakin menisi jos olisi aikomus vaihtaa vapaalle sitten pysähtyessä. Ok, no joo, toki tuokin ryömittäminen voi mennä liiallisuuksiinkin. Kohtuus kaikessa paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähäinen on sinun kokemuksesi taso...
No kerro itse joku kokemus hullusta naiskuskista. Mielenkiinnolla odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkku päälle vasemmalle kiihdytyskaistalla ja motarilla olevat ovat väistämisvelvollisia. Ihme kun ei perussääntöjä tunneta.
Vitsailet.
Se on ärsyttävää jos edellä ajava lähestyy ryömintävauhtia punaisia valoja, koska silloin perässä joutuu pitämään kytkintä pitkään pohjassa ja sitä joutuu autossani painamaan aika kovaa (ja jos on selkä kipeänä niin epämukavaa pitää pitkään).