Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naisille tapahtui? - (lapsettomuus)

Vierailija
17.05.2025 |

Vielä 1990-luvulla oli normaalia, että alettiin tehdä lapsia siinä ikävuosien 25-29 kieppeillä, yli 30v lapsettomat oli outoja. Nykyään asia on toisinpäin.

Kommentit (209)

Vierailija
41/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat ihmiset ovat itse lapsia. Vasta lapsen saaminen tekee ihmisestä aikuisen. Silloin hän ottaa vastuuta ja pitää huolta jostain muusta henkilöstä kuin itsestään.

Miltä tuntuu olla lapseton kun oman sisaruksen lapsi saa lapsen?

Tämä on yhtä naurettava kuin tämän ajatuksen aikaisempi versio "ameija tekee pojista miehiä".

Ihminen joka puuttuu toisten lasten hankintaa, on se kaikkein lapsellisin.

42/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penny Lame kirjoitti:

Kenen kanssa ne pitäisi hankkia? Neitseenä pysynyttä Miss Suomea odottelevan ongelmapakkauksen, vai sitoutumiskammoisen vapaamatkustajan? Aika harva nainen haluaa joutua yksinään vastuuseen lapsesta, oli miestä tai ei.

Ja kyllä, kärjistän sillä olen kyllästynyt siihen että homma on yksin naisten vastuulla. Mielelläni esimerkiksi minä olisin essu päällä liihotteleva kotirouva jolla roikkuu kakaroita iso liuta hampailla kiinni nilkoissa, mutta se voisi olla aika kummallista touhua lamassa yh:na. Joku voisi pitää jopa hiukan todellisuudesta irrallaan olevana.

Todellisuuksia on monia, ei kapitalistien raivo-kauhu-terrori ole ainoa. Itse en edes lue uutisia.

Oliko tästä tarkoitus ymmärtää jotakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat ihmiset ovat itse lapsia. Vasta lapsen saaminen tekee ihmisestä aikuisen. Silloin hän ottaa vastuuta ja pitää huolta jostain muusta henkilöstä kuin itsestään.

Miltä incelistä tuntuu kun muut panee ja sinä et, vaikka mitä tahansa vihapuheakrobatiaa väännät?

Vierailija
44/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lakkasivat katsomasta surkeita miehiä. 

Vierailija
45/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omat vanhemmat olivat liian nuoria hankkimaan lapsia, vaikka olivat reippaasti yli kahdenkymmenen. Omat traumat pitäisi käsitellä ensin.

Vierailija
46/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä incelistä tuntuu kun muut panee ja sinä et, vaikka mitä tahansa vihapuheakrobatiaa väännät?

No jep, vasta seksi tekee mieheksi. Seksittä jääneet miehet ovat lapsia vasta. 

Vierailija
47/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet muuttuvat yleensä tavallisesta täysin lapselliseksi, heti sen jälkeen kun saavat niitä lapsia, ovat poissa kaiken maailman tekosyillä ja välttävät kotitöitä ja rupeavat etsimään salarakkaita ja jättävät perheensäkin hyvin usein ja käytös on juuri tuota mainittua lapsellista, joten tämä asia taitaa mennä ihan päin vastoin mitä tässä joku kirjoitti.

Vierailija
48/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että naisten nyt pitäis vaan alkaa niitä lapsia tekemään, kasvattamaan ja elättämään ihan tuostanpin vain. On ne naiset huonoja tänäpäivänä. Haloo nyt, tsemppaa vähän ap. 

Minusta siinä ei syyllistetty eikä kehoitettu ketään, kysyttiin ja ihmeteltiin vain, että mikä on muuttunut?

NAISISSA. Naisissa ei ole mikään muuttunut mutta miehet on surkastuneet älyltään ja moraaliltaan, vaikkakin lihoneet muuten.

Vierailija
49/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Lapsi ei muuta kenenkään perusluonnetta miksikään. Vastuuttomia vanhempia on maailma täynnä. T. Kahden äiti

Samaa mieltä, osa työnteklee niitä lastenrattaita puhelin kourassa ja ainoa asia mikä kiinnosta on ne somepäivitykset, eikä se lasten hoito.

Toiset tappelee jossain oikeussaleissa jostain huoltajuuskiistoista ja vaikka mistä, että olen nähnyt paljon tapauksia, joissa juuri lapset tekevät aikuisita todellla lapsellisia.

Vierailija
50/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lapsia ja isoa mahaa. Ennen ei kai uskallettu olla tarpeeksi vahvasti omaa mieltä. Oma keho, omat oikeudet. N30+

Omat oikeudet tietysti. Kypsymättömyys paistaa läpi narsistin itsekeskeisyydestä.

Vierailija
51/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on vapaus valita ja tämä valinta vain vahvistaa sitä että heillä on valtavasti poliittista vaikutusvaltaa. Tämä itku lapsipulan vuoksi on huvittavaa

Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Lapseton ihminen on vielä lapsi eikä ota vastuuta kuin itsestään. 

Lasten hankkiminen on luonnollista ja hauskaa.

Kertoo Teppo 62v, joka on hyvin innokas tekemään lapsia tyttöjen kanssa, jotka ovat juuri siinä parhaassa lisääntymisiässä!

Vierailija
52/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, että ap on palstahullu, jonka omat lapset on ilmeisesti otettu huostaan ja tästä syystä hän katkerana rummuttaa tasaisin väliajoin biologisen äitiyden ylivertaisuutta ja halveksii sekä kaikkia muita vanhempia että lastensuojelua. 

Jaa Henna vai? Sterilaatio hänelle kun ei enää tehdä lobotomiaa hulluille.

Vierailija
53/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny Lame kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penny Lame kirjoitti:

Kenen kanssa ne pitäisi hankkia? Neitseenä pysynyttä Miss Suomea odottelevan ongelmapakkauksen, vai sitoutumiskammoisen vapaamatkustajan? Aika harva nainen haluaa joutua yksinään vastuuseen lapsesta, oli miestä tai ei.

Ja kyllä, kärjistän sillä olen kyllästynyt siihen että homma on yksin naisten vastuulla. Mielelläni esimerkiksi minä olisin essu päällä liihotteleva kotirouva jolla roikkuu kakaroita iso liuta hampailla kiinni nilkoissa, mutta se voisi olla aika kummallista touhua lamassa yh:na. Joku voisi pitää jopa hiukan todellisuudesta irrallaan olevana.

Todellisuuksia on monia, ei kapitalistien raivo-kauhu-terrori ole ainoa. Itse en edes lue uutisia.

Oliko tästä tarkoitus ymmärtää jotakin?

Persun kaljakännissä tehty copy/paste meni väärään ketjuun. Oletan

Vierailija
54/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihannetilanne tehdä lapsia on silloin, kun löytyy perhekeskeinen mies joka haluaa panostaa perheeseensä. Ei nykynainen halua hoitaa kotia ja lapsia ihan yksin, välttämättä. Kun olosuhteet(mies kuvioissa, kulissit kunnossa, talous kunnossa) ovat hyvät, niin nainen on innokkaampi tekemään lapsiakin. 

Tämä. En löytänyt sopivaa miestä, joten jäi lapset tekemättä. Nyt olen jo liian vanha enkä vieläkään ole kohdannut perhekeskeistä, luotettavaa miestä.

Jos olet itse sekundaa et voi vaatia parempaa. Älä siirrä vastuuta muille jos et ole miestä löytänyt.

Vierailija
55/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, että ap on palstahullu, jonka omat lapset on ilmeisesti otettu huostaan ja tästä syystä hän katkerana rummuttaa tasaisin väliajoin biologisen äitiyden ylivertaisuutta ja halveksii sekä kaikkia muita vanhempia että lastensuojelua. 

Sä olet sairas yksilö. 

Vierailija
56/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Lapsi ei muuta kenenkään perusluonnetta miksikään. Vastuuttomia vanhempia on maailma täynnä. T. Kahden äiti

Samaa mieltä, osa työnteklee niitä lastenrattaita puhelin kourassa ja ainoa asia mikä kiinnosta on ne somepäivitykset, eikä se lasten hoito.

Toiset tappelee jossain oikeussaleissa jostain huoltajuuskiistoista ja vaikka mistä, että olen nähnyt paljon tapauksia, joissa juuri lapset tekevät aikuisita todellla lapsellisia.

Kyllä ne vanhemmat oli lapsellisia jo ennestään. Aivottomia, varsinkin miehet. Ja Henna. Ei hänkään ole Vuoden Äiti.

Vierailija
57/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla lapseton eli lapsi, kun sisaruksen lapsi kasvaa aikuiseksi saatuaan lapsen? 

Helpottavalta. Parhaalta. Jokainen näkemäni perheellistyminen vain lisää sitä onnen tunnetta, kuinka oikean valinnan olen tehnyt, kun olen pitänyt ehkäisystä huolta. 

Sivusta huutelen, että muiden ihmisten lapsiperhearki näyttääkin aina ikävältä. Vaikka itse olisi samassa tilanteessa ja olisi täysin tyytyväinen tilanteeseensa, toisten elämä lastensa kanssa näyttää aina ankealta ja raskaalta. Eli siitä, että muiden elämä näyttää luotaantyöntävältä ei voi suoraan päätellä, etteikö henkilölle itselleen sopisi vanhemmuus.

Vierailija
58/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä, että kaikilla geeneillä ei lähdetä lisääntymään. Väheneeköhän itsekkyys tulevaisuudessa, kun nämä hedonisti -velat eivät pistä geenejään eteenpäin?

Valitettavasti suurimmat lisääntyjärymät ovat ylipainoiset yh-t ja aliälyiset somput, joten perimä kyllä heikkenee erittäin kovaa vauhtia, koska nämä ovat juuri niitä jotka tekevät keskimäärin sen 7-15 lasta ja välttävät näin myös töissä käymisen.

Tälle pitäisi saada stoppi, erittäin monestakin syystä.

Vierailija
59/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Jumala tarkoittanut naista lapsettomaksi. Kaikilla ei tietenkään ole mahdollista tulla raskaaksi lääketieteellisistä syistä, mutta tällöin on mahdollisuus kokea äitiyden onni adoptoimalla lapsi kotimaasta. Luoja on luonut naisen huolehtimaan jälkikasvusta.

Vierailija
60/209 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että naisten nyt pitäis vaan alkaa niitä lapsia tekemään, kasvattamaan ja elättämään ihan tuostanpin vain. On ne naiset huonoja tänäpäivänä. Haloo nyt, tsemppaa vähän ap. 

Näin. Lukekaa ketju, jossa miehet valittavat elareista, ja lopettakaa ap ja muut miehet ihmettelemästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi