kerrostalonaapuri laittoi sädekaihtimet kiinni noin klo 23:30 eikä ole vieläkään avannut niitä
Kommentit (25)
Sinulle tulee nyt tylsä viikonloppu, kun et voi katsella. :(
Järkyttävää. Pitäs nyt tuon verta ajatella naapureita, että edes vähän raottais niin näkis et taas se menee vessaan. Onkohan sillä krapularipuli.
Soita poliisit tarkastamaan, jos epäilet jotain! Parempi tarkastaa ei siinä häviä mitään. Jos kaikki kunnossa, niin ei mitään hätään. Saatat pitkään katua, jos siellä on jotain sattunut ja soittosi olisi voinut pelastaa.
Tähänkin kyttäämiseen löytyy apua. Älä jää ongelmasi kanssa yksin. Hae apua.
Sädekaihdinhullun höpinöitä, osa 987999💩
Vierailija kirjoitti:
Soita poliisit tarkastamaan, jos epäilet jotain! Parempi tarkastaa ei siinä häviä mitään. Jos kaikki kunnossa, niin ei mitään hätään. Saatat pitkään katua, jos siellä on jotain sattunut ja soittosi olisi voinut pelastaa.
Siinä voi käydä niin, että vievätkin ap:n naapurin sijasta🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Sädekaihtimet sulla on perseessäs, "hupiveikko"!
Suljin sälekaihtimet huhtikuussa, kun on muuten liian valoisa asunto valoherkille silmilleni.
Olen kai jo muumioitunut tietämättäni.
Vierailija kirjoitti:
Sälekaihtimet!
On ne tavallaan sädekaihtimetkin.
Estää suljettuna valonsäteiltä pääsyn suuntaan jos toiseenkin.
Sälekaihtimet tulisi kieltää!
Ärsyttää kun en näe naapurien asuntoihin!
t. Kyylä
Mulla on sälekaihtimet kiinni 24/7 koko valoisan kauden, eli maaliskuusta lokakuuhun.
Puhutko musta? :D paitsi et taisin sulkea ne 23.00 enkä oo viel avannut. Tykkään nukkua piitkään ja introvertteillä rauhassa. Eikä tarvinnut verhoutua äsken pyyhkeeseen ku nopeasti luikki makuuhuoneesta suihkuun. 😅
Sun takia mä ne kiinni laitoinkin just tohon aikaan. En oo avaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Pössyttelyä ringissä.
Tietenkin ja lasersädekaihtimet on suunnattu naapurin silmiin. Savu pöllyää parvekkeen ovesta niin että joku vielä soittaa palokunnan paikalle. Pääasia on että on kivaa. Tajuutteko pää asia?
DDR olisi ap:n ihanneyhteiskunta.
Kaikki ok, oon vaan krapulassa.
- naapuri