Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa myös

Vierailija
17.05.2025 |

Pidän mieheni kalun imemisestä ja teenkin sitä usein. Mieheni kertoi että hänkin haluaisi maistaa kun se kerran noin ihanaa on. Dildolla vähän kokeiltiin mutta eihän se ole sama asia ollenkaan. Ymmärrän kyllä noin niinkuin periaatteessa uteliaisuuden mutta takaraivoon jää nyt kyntämään ajatus että näin myös salaa jossain tapahtuu tai tulee tapahtumaan joskus. Pitäisikö tämä ihan vaan hyväksyä ja antaa hänen kokeilla?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tehneet niin, että olen laittanut itselleni strap-on-valjaat ja sitten mieheni on ottanut minulta suihin.

Mutta mieheni on myöntänyt, että hän haluaisi tietää miltä se tuntuu, kun kalu laukeaa suuhun.

Ymmärrän etten voi sitä kokemusta miehelleni antaa ja olen sanonut, että jos joskus tulee tilaisuus ottaa mieheltä suihin, niin hän voi sen täysin vapaasti tehdä ja haluaisin kuulla sitten kaikki yksityiskohdat siitä miten se sujui.

Vierailija
22/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kertonut imeneensä munaa ennen suhdettamme. Useampaa kuin yhtä. Minua se ei haittaa. Päinvastoin. Todella kiva kun mies on avoin, estoton ja rehellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehellesi lupa kokeilla, jos tilaisuus koittaa ja, että hän kertoo kokemuksensa sinulle. Se lisää suhteen luottamusta, kun jaatte asioita keskuenänne, eikä miehen tarvitse tehdä sitä salaa sinulta. Voit pyytää, että pääset katsomaan touhua. 

Vierailija
24/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei koskaan hyväksyisi, jos kertoisin hänelle haluni kullin imemiseen. Siksi teen sitä salaa häneltä.