Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua ei nää jutut niin kaivele, mutta Vikman tais aika monelle opettaa että naisvihaa tuntee myös naiset

Vierailija
16.05.2025 |

Farkkumuna ja miesten mikään oleminen ei aiheuta paheksuntaa, mutta nainen ei saa olla jonkunlainen ilman että siitä tuohdutaan.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jostakin syystä monelle naiselle sen oman itsen ja elämän pilaamista, jos joku valitsee toisenlaisen elämän ja vieläpä näyttää nauttivan ja menestyvän niin.

Avioliitto häpäistään jos homoseksuaalitkin vihitään, lapsiperhe-elämä häpäistään kun joku kehtaa olla vela, oma seksuaalisuus häpäistään jos joku tuo omaansa esiin eri tavalla. On turvallista, kun saa lyödä maan rakoon sen erilaisen naisen.

Miestä nainen ei koe samalla tavalla viholliseksi. Miestä kuuluu liehitellä ja vokotella omalle puolelle. Toinen nainen on aina jollakin tavalla kilpailija.

Olen biseksuaali vela enkä silti tykkää Vikmanista

ei kai sun tarvii siitä pitää mutta jos sua kaivelee sen naiseuden ilmaisu niin se on naisvihaa 

Saa ilmaista itseään lähipubissa ihan rauhassa. Mutta Suomen edustaminen kansainvälisellä näyttämöllä on vähän toinen asia.

Vierailija
22/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jostakin syystä monelle naiselle sen oman itsen ja elämän pilaamista, jos joku valitsee toisenlaisen elämän ja vieläpä näyttää nauttivan ja menestyvän niin.

Avioliitto häpäistään jos homoseksuaalitkin vihitään, lapsiperhe-elämä häpäistään kun joku kehtaa olla vela, oma seksuaalisuus häpäistään jos joku tuo omaansa esiin eri tavalla. On turvallista, kun saa lyödä maan rakoon sen erilaisen naisen.

Miestä nainen ei koe samalla tavalla viholliseksi. Miestä kuuluu liehitellä ja vokotella omalle puolelle. Toinen nainen on aina jollakin tavalla kilpailija.

ei kai sun tarvii siitä pitää mutta jos sua kaivelee sen naiseuden ilmaisu niin se on naisvihaa 

Se ettei pidä jonkun tökeröstä tyylistä ja tyhmästä esityksestä ei ole naisvihaa nähnytkään. Se kertoo vain turhautumisesta laaduttomuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

öh no tässä yhteydessä se on

Vierailija
24/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu Keisterille tulvi Euroviisujen myötä tuhansia vihaviestejä, ja vuotta myöhemmin hän käsittelee traumoja edelleen

https://yle.fi/a/74-20161253

Joskus persujen vihapaska osuu muihin miehiinkin. Leena Meren mielestä maalittamisrikos pitää sallia kun se on ainut mitä persut osaavat.

Vierailija
25/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja vikman ei tajua että on väärällä tavalla nainen? ei tajua hävetä? nolo lortso? 

Eiköhän se saa olla just sellanen kun se on eikä siinä oo mitään väärää

Vierailija
26/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku nainen vaikka puhuu sulle ilkeästi ja et tykkää siitä, niin se on naisvihaa ja kertoo, ettet tykkää hänen naiseuden ilmaisustaan?

Vierailija
27/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Erika osaisi laulaa pysyen nuotissa, niin ulkoasu ja koreografia olisivat aika yhdentekeviä minulle. Valitettavasti hän laulaa epäpuhtaasti, sitä ei paljastavinkaan asu voi peittää.

Vierailija
28/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa ilmaista itseään lähipubissa ihan rauhassa. Mutta Suomen edustaminen kansainvälisellä näyttämöllä on vähän toinen asia.

Juu. Jälkimmäisestä sinä  tiedät varmasti ihan kaiken. 

Vierailija
29/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu Keisterille tulvi Euroviisujen myötä tuhansia vihaviestejä, ja vuotta myöhemmin hän käsittelee traumoja edelleen

Osasyyllinen on se kansanosa joka hänet munafarkuissaan valitsi.

Vierailija
30/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kai sun tarvii siitä pitää mutta jos sua kaivelee sen naiseuden i

Toki saa olla sellainen kuin haluaa, mutta ei tarvitsisi uhriutua, kun ihmiset ei tykkää ja presidenttikään ei noteeraa. 

Vierailija
31/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti New York Timesista:

Alex Marshall

European Culture Reporter8h ago

To throw my reporter's objectivity out of the window, I really want Erika Vikman to win this year! Her track's amazing and the staging, with the giant microphone, has stunned me ever since I first saw it on YouTube months ago. It's such fun!

Vierailija
32/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Erika olisi esim. Ruotsista tai Norjasta, niin en silti pitäisi hänen tyylistään ja musiikistaan. Ei kaikkien tarvitse pitää kaikesta eikä se silti ole naisvihaa. Lapsellista edes väittää tuollaista.

Vierailija
33/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos joku nainen vaikka puhuu sulle ilkeästi ja et tykkää siitä, niin se on naisvihaa ja kertoo, ettet tykkää hänen naiseuden ilmaisustaan?

Ilkeä puhe on vain ilkeää puhetta sukupuolesta riippumatta. Persujen vihapuhe esim. ei ole miehuuden vaan typeryyden ja pelkuruuden ilmaisua.

Vierailija
34/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeä puhe on vain ilkeää puhetta sukupuolesta riippumatta. Persujen vihapuhe esim. ei ole miehuuden vaan typeryyden ja pelkuruuden ilmaisua.

Ok. Eikös euroviisuesiintyminenkin sitten ole vain esiintymistä sukupuolesta riippumatta? 

Vierailija
35/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi, sanoi isomummu kun olin pieni.

En sitä silloin ymmärtänyt mutta on se teinistä lähtien tullut koettua.

Nyt olen reilu 50v eikä mikään ole muuttunut.

Vikman tekee omaa juttuaan, ei keikuta minun maailmaa mitenkään.

Vierailija
36/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osasyyllinen on se kansanosa joka hänet munafarkuissaan valitsi.

Aha, eli koska enemmistö tykkäsi niin persujen oli oikeutettua käynnistää vihakampanja. 

Lisäksi persujen mielestä on ok hyökätä myös vähemmistöjä ja naisia vastaan. Persustelut varmaan yhtä nolot ja epäloogiset.

Vierailija
37/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaiken arvostelun voi torpata vihapuheena ja lopettaa ajattelun siihen? No tämänhän minä jo tiesinkin.

Vierailija
38/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on naiselle susi, sanoi isomummu kun olin pieni.

En sitä silloin ymmärtänyt mutta on se teinistä lähtien tullut koettua.

Nyt olen reilu 50v eikä mikään ole muuttunut.

Vikman tekee omaa juttuaan, ei keikuta minun maailmaa mitenkään.

Mä olen 45-vuotias enkä ole vielä kokenut tuota nainen on naiselle susi -juttua. 

Vierailija
39/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Erika osaisi laulaa pysyen nuotissa, niin ulkoasu ja koreografia olisivat aika yhdentekeviä minulle. Valitettavasti hän laulaa epäpuhtaasti, sitä ei paljastavinkaan asu voi peittää.

Mutta tätä ei saisi sanoa kun se loukkaa hänen naiseuttaan.

Vierailija
40/65 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te pienet runkkarit ette saa tätä naisten syyksi millään. 

Jos persujen ryypiskelevät  petolinnunperseet ei Erikasta tykkää  niin sitä ei voi yleistää normaaleihin naisiin, joilla on terve ego ja tyydyttävä seksielämä.

Erika voittoon!.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi