Paha mieli lapsen puolesta. Isä ei tullut taaskaan hakemaan.
Kuulemma uuden vaimon lapset ovat nyt niin kipeitä, ettei ole järkevää hakea. Ymmärtäisin, jos tämä olisi ensimmäinen kerta, mutta lähes joka kerta hänellä on joku syy, miksi poika ei voi tulla käymään. Milloin on joku ollut sairas, milloin hänellä on työreissu, milloin he ovat menossa reissuun UUDEN perheensä kanssa, milloin on ollut remppaa ja selkäkipuja. Lapsi itki taas lohduttomasti eteisessä pakatun reppunsa kanssa, kun isi soitti, ettei tällä kertaa voi nähdä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko erota?
Ai että tuollainen mies kuulostaa varsinaiselta timantilta, joka olisi kannattanut pitää vai? Kaikkien naisten unelmahan on mies, joka tekee kusisesti lapselleen?
Onpahan kelvannut taas uudelle naiselle. Pärjää naismarkkinoilla paljon paremmin kuin moni "kunnollinen mies". Kertoo paljon teistä naisista.
Luuletko että tuokaan tyyppi heti aluksi näytti huonot puolensa!? Kun paljastuu se todellinen luonne, on usein jo myöhäistä.
Siis väitätkö, ettei tuollainen narsistinen toiminta näy heti tai melko pian? Kyllä näkyy. Jos ihminen on liian hyvä ollakseen totta, niin silloin hän on.
<
En kirjoittanut narsistista, vaan narsistisesta käytöksestä.
Opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis väitätkö, ettei tuollainen narsistinen toiminta näy heti tai melko pian? Kyllä näkyy. Jos ihminen on liian hyvä ollakseen totta, niin silloin hän on.
Ihmettelin nuorena hyvin usein, että mitä tuo ka
Apua! Narsistin uhri voi olla kuka vaan. Eikä ikinä pidä syyttää uhria. Se narsistin hämähäkin seittiin joutuminen on myöhäistä siinä vaiheessa kun tajuaa kupletin juonen. Mä en käsitä miten se mies sai mut (fiksu normaali nainen) tekemään lapsen heti ekan kuukauden aikana ja menemään naimisiin tokan kuukauden aikana. Ekat 2kk oli todella intensiiviset ja ihanat, ei liian siirappia mistä tulisi eitäävoiollatotta vibat. Kun oli tehty raskaustesti ja menty naimisiin 2kk tuntemisen jälkeen helvetti alkoi, mutta hienovaraisesti ettei tullut mielenkään kyseenalaistaa häntä ja hänen tekojaan tai käytöstä. Sitä vaan lipui sinne hämähäkin seittiin entistä syvemmälle. Kunnes oli jo niin sekaisin kaikesta ettei edes tiennyt mikä on totta ja mikä ei. Mun läheisille esitti täydellistä ihmistä, ystävällinen, avulias ja mukava. Kotona täys helvetti päällä.
Tuli paha mieli lapsesi puolesta. Tehkää jotain mukavaa ja mukavaa viikonloppua lapsellesi ja teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua! Narsistin uhri voi olla kuka vaan. Eikä ikinä pidä syyttää uhria. Se narsistin hämähäkin seittiin joutuminen on myöhäistä siinä vaiheessa kun tajuaa kupletin juonen. Mä en käsitä miten se mies sai mut (fiksu normaali nainen) tekemään lapsen heti ekan kuukauden aikana ja menemään naimisiin tokan kuukauden aikana. Ekat 2kk oli todella intensiiviset ja ihanat, ei liian siirappia mistä tulisi eitäävoiollatotta vibat. Kun oli tehty raskaustesti ja menty naimisiin 2kk tuntemisen jälkeen helvetti alkoi, mutta hienovaraisesti ettei tullut mielenkään kyseenalaistaa häntä ja hänen tekojaan tai käytöstä. Sitä vaan lipui sinne hämä
Anteeksi, mutta et ole fiksu normaali nainen, jos etenet suhteessa noin nopeasti. Hälytyskellojen pitää soida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko erota?
Kannatti. Hän kohteli mua aivan yhtä huonosti kuin lastaan nyt. Ap
Meillä kävi kanssa noin. Kerrn piti tulla hakemaan ja soitti että ei, niin sanoin ahaa, siis jouduit jäämään töihin, okei.
(No oli vuorotyö niin oli lapselle hyvä sanoa, työeste. )
Kännissä oli jo siinä vaiheessa päivää. Ei senjälkeen soitellut peruutuksia, eikä hakenut.
10 vuotta meni, rippikoulun kun kuuli, halusi mennä katsomaan. Herra on hyvä vaan.
Ovat myöhemmin luoneet oman suhteensa omilla ehdoillaan ja lapselle on paljastunut mimmonen oikeesti on.
Ja kysynpä vain että eikös ole aika kaksinaamaista räyhätä 15-vuotiaalle siitä jos on juonut itsensä känniin tai polttaa tupakkaa, että hyihyi niin ei saa tehdä ja minä kiellän, mutta sitten sallitte nuoren olla ihan rikki henkisesti koska sallitte että teidän valitsema isä/äitihahmo, käyttäytyy kuin xxx ja kohtelee lasta kuin kasaa paskaa? Se on sallittua koska vanhemman oikeudet, vai millä selitätte sen itsellenne (ja nuorelle)?
Minua kuvottaa perseilevät vanhemmat mutta myös sen perseilyn sallivat vanhemmat. Mitenpä luulette että lapsi/nuori oppii pitämään elämässään puoliaan muita perseilijöitä kohtaan, kun vanhemmat on molemmat olleet esimerkkeinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua! Narsistin uhri voi olla kuka vaan. Eikä ikinä pidä syyttää uhria. Se narsistin hämähäkin seittiin joutuminen on myöhäistä siinä vaiheessa kun tajuaa kupletin juonen. Mä en käsitä miten se mies sai mut (fiksu normaali nainen) tekemään lapsen heti ekan kuukauden aikana ja menemään naimisiin tokan kuukauden aikana. Ekat 2kk oli todella intensiiviset ja ihanat, ei liian siirappia mistä tulisi eitäävoiollatotta vibat. Kun oli tehty raskaustesti ja menty naimisiin 2kk tuntemisen jälkeen helvetti alkoi, mutta hienovaraisesti ettei tullut mielenkään kyseenalaistaa häntä ja hänen tek
Niinpä. Jälkeenpäin ajateltuna jälkiviisana ja ulkopuolisena on helppo ajatella ja tuomita. Narsistin pyörteessä ei toimi oma järki, koska se narsistin manipulaatio on todella taitavaa. Todella taitavaa, että fiksukin ihminen takertuu siihen koukkuun. Siksi vertaistuki on todella tärkeää narsistin uhrille, koska yksikään ihminen joka ei ole ollut narsistin uhri ei voi kuvitellakaan mitä se on. Sitä ei voi selittää kenellekään ymmärrettävästi. Onneksi mun narsku kuoli 6v yhdessä olon jälkeen ja 2 lasta ei muista isästään mitään.
Tyypillisesti kontrollointi alkaa, kun on saatu lapsi aikaiseksi eli narsistin mielestä uhrille pallo jalkaan. Silloin ei edes ero auta ja kiusaaminen voi jatkua. Ja lapsi tulee kärsimään teit niin tai näin. Viranomaisen kanssa tapaamisissa narsisti kääntää sujuvasti asiat toisinpäin. Että minäkin suosittelen sitä todisteiden keräämistä. Tai muuttoa kauas.
Tuttua. Kanattaa unohtaa tuollainen isä. Keskittyä lapsen kanssa kahdestaan elämiseen.
Älkää odottako enää
jatkat elämää täysykdinhuoltajana ja unohda isä kunnes hän itse alkaa hoitaa asiat