Puhutaanpa hetki naistenmiehistä, noista casanovista, joilla on monta naista yhtä aikaa (yleensä salaa) ja joskus jopa vaimokin
Monet miehet itkevät, että ei edes Tinderissä tule kuin muutama tykkäys vuodessa, treffeille vaikea päästä ja näkispä sen ihmeen, että naiset kilpailisivat miehistä. Täälläkin jotkut naiset luulevat, että kaikilla miehillä on noin vaikeaa saada naista.
Tämähän on vain osatotuus.
Sitten on oikeasti niitä miehiä, joilla on monta naista yhtä aikaa. Jopa naimisissa olevilla. Heille ei ole vaikeaa saada naisia ja he ottavat kaiken ilon irti tästä. He pettävät sumeilematta, kirjoittelevat useille naisille yhtä aikaa flirtaten, tapailevat useita yhtä aikaa, mutta kuitenkin useimmiten salaa. Esiintyvät sinkkuna tai sellaisena, että ovat muka vain omistautuneet sinun tapailuun, mutta sitten pettää sua selän takana.
Oletko joutunut tällaisen pleijerin uhriksi? Luulitko olevasi ainoa? Miten mies jäi kiinni, että pyöritti muitakin tai että oli jopa naimisissa?
Kommentit (166)
En aina jaksa vastustaa. Helpompi on pukata puutteenalaista vaikkapa hyvänä työnä, almuna. Ja saahan siinä samalla itsekin.
Ei jäänyt koskaan varsinaisesti kiinni mutta sen kaveri paljasti tapailun jälkeen että hommaa naisia ilmeisesti siivoamaan ja kurtisaaneiksi. Itsellä oli vain aavistus, kuuluisa naisen vaisto. Tai lähetti se jonkun lirkuttelumeemin mulle silleen että siinä vieläpä luki "välitetty" :D Boomeri.
Noh noh, kylläpäs sinuun nyt sattuu kovasti. Minä en ota määritelmiä ulkopuolelta, Sorry.
Ei satu. Taas toit esille suuret luulot itsestäsi. Ihan turha kuvitella, että sä saat tukea täältä palstalta sun toiminnalle. Pettävä jakorasia, et ole mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen neuvo naisille, että älkää luulko, että miehenne on sellainen, joka ei missään nimessä voi saada naista netistä tai livenä ja olet sen takia huoleton ja varma, ettei mies ikinä pettäisi. Ei kannata siis uskoa sitä yleistä narratiivia, kuinka vaikeaa miesten on saada mitään kontaktia naisiin.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
0/5
Vierailija kirjoitti:
Hyi sinua, miten rumaa kieltä käytät. Kasvoitko työläisperheessä?
Ihan turha sitä on sievestellä kun jakorasia itse kertoo tänne jakamisiaan. Tyhmä kun kuvittelee ihmisten hyväksyvän tuollaisen toiminnan. Pettäjiä vihataan aina. Mitä sitä kaunistelemaan.
Mun taustoilla ei ole mitään merkitystä tämän asian kanssa. Mä en voi sietää tuollaisia jakorasian kaltaisia naisia. Tuo jakorasia jankuttaa tuota asiaansa täällä jatkuvasti ja kuvittelee toimintansa olevan jotenkin hienoa. Vai, että korkeasti koulutettu. Paskat sanon mä. Tyhmempää ihmistä saa etsiä.
Jännää että naisl o r t t o herättää noin paljon vihaa miehissä mutta miesl o r t t o j e n pettämiset katsotaan sormien läpi ja ihaillaan hu o r a a v a a miestä :D
Miesten kaksinaismoralismi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olen nelikymppinen, naimisissa oleva nainen, ja minulla on aina yksi sivusuhde, jonka lisäksi kymmeniä miehiä *jonossa*.
Hetken aikaa oli kaksikin päätoimista suhdetta (aviomiehen rinnalla siis), mutta jouduin jättämään toisen, koska ilmeni, että hän tapailee jotain toistakin. Ilmoitin hänelle, etten halua enää tavata. Mies loukkaantui tästä ja poisti minut Instastaan sekä Threads-kavereistaan. Ei vastaa enää mihinkään viesteihin.
Minä en siis siedä sitä, että miehillä on muita, mutta itse pidän montaa miestä samanaikaisesti.
Jaa teit bänät ja nyt hän ei enää vastaa mihinkään viesteihisi... :D
Niin, en halua tavata enää. Kirjoitella voin. Mutta se mies vain kestänyt sitä, että hänet jätetään.
No hänen olisi kuitenkin kannattanut jättää *jokin ovi raolleen*. Täytti juuri 52 vuotta, eli vanha mies jo. Huonosti pelattu, mutta jotkut ei kestä sitä että heidät jätetään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaimo, jonka kanssa olen ollut yhdessä yli 20 vuotta.
Mulla on myös samaan aikaan kaksi salapanoa, toisen kanssa olen ollut yli 15 vuotta ja toisenkin kanssa melkein 10v.
Tähän päälle sitten satunnaiset sutinat.
En ole laskenut vieraiden naisten määrää, mutta onhan niitä tähän ikään mennessä kertynyt kolminumeroinen määrä.
Kaikki vieraat naiset tietävät parisuhdestatuksestani, heille se on täysin ok. Yhdellekään vieraalle en ole esittänyt sinkkua tai "just eroamassa" olevaa tms. Tämä siksi, että en halua mitään parisuhdedraamaa, vaan pelkkää seksiä ja kivaa yhdessäoloa.
Ulkoiselta olemukseltani olen ihan ikäiseni perusmies, hiukset harventuvat päälaelta enkä arkiliikunnan lisäksi urheilua harrasta eli kropassa ylipainoa jokunen kilo. Eli en todellakaan ole mikään ultimaattinen Adonis.
Tykkään jutella ja osaan olla seurallinen, ehkä se on syynä siihen, miksi naisrin
Miksi naiset suostuvat tähän? Sinua ei voi parantaa, mutta ansaitsisit sydänsuruja. Taitaa olla aukko sydämen paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies, joka on aina saanut rutkasti huomiota naisilta. Huvitteluseuraa sen paremmin kuin tyttöystävää ei ole tarvinnut etsiä. En silti ole koskaan hyppinyt kukasta kukkaan, saati että olisin pyörittänyt montaa naista yhtä aikaa. Täytyy olla jotain sisäisiä ongelmia, mikäli on hirmuinen tarve saada kaiverrettua koloja sängynpäätyyn.
Olen nykyään naimisissa. Yhä edelleen vastaan tulee mahdollisuuksia peuhata muiden naisten kanssa, kauniiden ja itseäni paljon nuorempienkin kanssa. En silti tee niin. Rakastan ja kunnioitan vaimoani, ja koska olen henkisesti tasapainoinen ihminen ja minulla on terve itsetunto, ei toisten naisten lähestyminen tuota edes kiusausta.
Jeps, vähän noista tulee sellainen olo että eikö äiti rakastanut pienenä vai mistä kiikastaa.
Voi olla ihan sitäkin että nuorta miestä (tai naista) hormonit vie ja kypsyminen jostain syystä viivästyy.
Eiköhän siinä lapsuuden tunnekehitys ole takunnut, ei esimerkiksi ole ollut isä läsnä tai ei ole ollut hyvää miehen mallia.
Oho, millaiseksi tämä ketju muuttui nopeasti :D
No kun kimppuun käyvät kun etumus pullottaa.
Vierailija kirjoitti:
Noh noh, kylläpäs sinuun nyt sattuu kovasti. Minä en ota määritelmiä ulkopuolelta, Sorry.
Ei satu. Taas toit esille suuret luulot itsestäsi. Ihan turha kuvitella, että sä saat tukea täältä palstalta sun toiminnalle. Pettävä jakorasia, et ole mitään muuta.
En ole erityisen tuen tarpeessa - toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs miesh o r o siellä kirjoittelee? Sattuuko kun naisetkin tekevät nykyään sitä mikä oli ennen sallittu vain miehille :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha sitä on sievestellä kun jakorasia itse kertoo tänne jakamisiaan. Tyhmä kun kuvittelee ihmisten hyväksyvän tuollaisen toiminnan. Pettäjiä vihataan aina. Mitä sitä kaunistelemaan.
Mun taustoilla ei ole mitään merkitystä tämän asian kanssa. Mä en voi sietää tuollaisia jakorasian kaltaisia naisia. Tuo jakorasia jankuttaa tuota asiaansa täällä jatkuvasti ja kuvittelee toimintansa olevan jotenkin hienoa. Vai, että korkeasti koulutettu. Paskat sanon mä. Tyhmempää ihmistä saa etsiä.
Hän on nuppivikainen.
Näitä psykopaatteja täällä aina välillä näkee, jotka tulevat tarkoituksella levittämään jotain absoluuttista paskaa ihan vaan provosoimistarkoituksessa. Sadistista, ihan niinkuin aviomiehensäkin häpäisy. Todennäköisesti kaikki tämän henkilön elämässä pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää että naisl o r t t o herättää noin paljon vihaa miehissä mutta miesl o r t t o j e n pettämiset katsotaan sormien läpi ja ihaillaan hu o r a a v a a miestä :D
Miesten kaksinaismoralismi
Mä olen nainen enkä kyllä hyväksy miestenkään lorttoilua. Mä olen vain niin hel vetin kyllästynyt tuon narsistisen jankuttajan itsensä esille tuomiseen. Menisi jakamaan sitä persettä ja olisi hiljaa täällä koko asiasta.
Suomalainen Casanova on täysin absurdi ajatus.
Jöllit ei saa seksiä edes kotona. Muualla niille nauretaan siihen malliin että casanova wannabe joutuu hädissään ampumaan varoituslaukauksia eli vornastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten k
Joopa joo :D
Joo, olin joskus yksi nainen yhden casanovan haaremissa. Kyllästyin, kun en saanut riittävästi huomiota verrattuna siihen, mitä itse herralle annoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole erityisen tuen tarpeessa - toisin kuin sinä.
Harvemmin ne psykopaatit tiedostavat olevansa.
Tiedän miehen, jolla on omat ns. viralliset lapset, mutta sitten on vielä kahden muun naisen kanssa salaa lapsia. Ainakin nämä toiset salalapset ovat paljastuneet vaimolle. En tiedä, ovatko nykyään eronneet. Sairasta jos eivät. Narsisti ja sosiopatti tämäkin äijä siis.