Puhutaanpa hetki naistenmiehistä, noista casanovista, joilla on monta naista yhtä aikaa (yleensä salaa) ja joskus jopa vaimokin
Monet miehet itkevät, että ei edes Tinderissä tule kuin muutama tykkäys vuodessa, treffeille vaikea päästä ja näkispä sen ihmeen, että naiset kilpailisivat miehistä. Täälläkin jotkut naiset luulevat, että kaikilla miehillä on noin vaikeaa saada naista.
Tämähän on vain osatotuus.
Sitten on oikeasti niitä miehiä, joilla on monta naista yhtä aikaa. Jopa naimisissa olevilla. Heille ei ole vaikeaa saada naisia ja he ottavat kaiken ilon irti tästä. He pettävät sumeilematta, kirjoittelevat useille naisille yhtä aikaa flirtaten, tapailevat useita yhtä aikaa, mutta kuitenkin useimmiten salaa. Esiintyvät sinkkuna tai sellaisena, että ovat muka vain omistautuneet sinun tapailuun, mutta sitten pettää sua selän takana.
Oletko joutunut tällaisen pleijerin uhriksi? Luulitko olevasi ainoa? Miten mies jäi kiinni, että pyöritti muitakin tai että oli jopa naimisissa?
Kommentit (166)
mitäs se eläkkeelle joutunut juoppo virkamies siellä örisee?
katsotaan kuin kieli pitkällään poikansa uhkeaa likkakaveria, NÄKYYHÄN SE!
ja sitten oli ne pitkät työmatkat.
ja oli muutakin..
mikä riepoo tuollaista kun vielä viitsii jatkaa häirintäänsä?
näistä naisista löytyy kyllä paljonkin jutunjuurta. haluatteko kuulla?
pst.
takistako tuo häirintäsi siellä itararannalla lähti?
pst."älä kerro vaimolle , se tietää meistä, soita työnumeroon, ei kotinumeroon!"
Itse aloitin pari vuotta sitten seksisuhteen varatun vanhemman miehen kanssa. Kyse oli pelkästä seksistä. Mä kuitenkin menin tyhmänä kehittämään tunteita miestä kohtaan ja ne ovat vain vahvistuneet ajan myötä. Miehelle en ole kertonut tunteistani, mutta ehkä tuo jotakin aavistaa. Olen kipuillut omien tunteideni kanssa monta kertaa ja ollut välillä todella ahdistunut. En vain pysty lopettamaan suhdetta. Nyt on vähän parempi jakso taas eikä niin ahdista tämä asia. Silti pitäisi lopettaa tämä. Samalla kuitenkin pelkään sitä etten sitten enää näkisi miestä. Lisäksi pelkään, että mun seksielämä loppuu siihen. Eipä ole ehdokkaita pahemmin ollut tarjolla ja mun tuurilla, jos joku kiva mies löytyisi niin seksi ei olekaan yhtä hyvää kuin tämän varatun kanssa. Meillä kun seksi sujuu erittäin hyvin.
VMP tämä oma elämä. Olisi paljon helpompaa kun ei enää koskaan kehittäisi mitään tunteita yhtäkään miestä kohtaan.
Oikeesti ulkomailla gigolot nai niitä joka viikko uusia turisteja ja monessa maassa synnytetään tälle lapsia samaan aikaan. Unohtuu ehkäisy. Käytä ehkäisyä. Ennen kuin matkustat. Yhdellä turkin kansalaisella on lapsia Kuubassa kuin Suomessa. Toisella pari lasta toisessa kaupungissa kuin toiset toisessa ja Turkissa ties montako. Yksi oli jättänyt vaimon ja lapset kun lähti etelä -Amerikkaan , no nyt siellä on pari lasta ja vaimo kun mies siirtyi Amerikkaan jätti ne sinne. Bussikuskeista on aina sanottu joka pysäkillä eri nainen. Laittomia voi kehottaa palaamaan omiin maihinsa kuin muutakin joilla on sellainen. Koska eivät maksa edes elatusmaksuja !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh noh, kylläpäs sinuun nyt sattuu kovasti. Minä en ota määritelmiä ulkopuolelta, Sorry.
Ei satu. Taas toit esille suuret luulot itsestäsi. Ihan turha kuvitella, että sä saat tukea täältä palstalta sun toiminnalle. Pettävä jakorasia, et ole mitään muuta.
En ole erityisen tuen tarpeessa - toisin kuin sinä.
En tarvitse yhtään mitään tukea. Suuret luulot taas jakorasialla itsestään. Mene huo raamaan ja ole hiljaa täällä koko asiasta.
Jäitkö yksin, vai mistä puristaa? Miksi haukut täällä vieraita ihmisiä?En jäänyt yksin. En vain voi sietää tuota narsisti jakorasiaa joka suoltaa tuota pa
Ihan asiallisestihan hän tuosta kertoi. Mitäs jos itsekin yrittäisit käyttäytyä asiallisesti?
-eri
Vierailija kirjoitti:
näistä naisista löytyy kyllä paljonkin jutunjuurta. haluatteko kuulla?
pst.
takistako tuo häirintäsi siellä itararannalla lähti?
pst."älä kerro vaimolle , se tietää meistä, soita työnumeroon, ei kotinumeroon!"
Mikäs latvalaho sä olet? On niin sekavaa settiä tuo sun tekstisi. En käsitä ihmisiä jotka suorastaan oksentavat tekstin eikä mitään taitoa kirjoittaa kuten normaalisti kuuluisi. Tuollaista sekavaa tajunnanvirtaa missä ei ole mitään tolkkua. Omassa mielessään kirjoittavat muka niin selkeästi ja sitten suututaan, kun muut eivät ymmärrä heidän oksennustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh noh, kylläpäs sinuun nyt sattuu kovasti. Minä en ota määritelmiä ulkopuolelta, Sorry.
Ei satu. Taas toit esille suuret luulot itsestäsi. Ihan turha kuvitella, että sä saat tukea täältä palstalta sun toiminnalle. Pettävä jakorasia, et ole mitään muuta.
En tarvitse yhtään mitään tukea. Suuret luulot taas jakorasialla itsestään. Mene huo raamaan ja ole hiljaa täällä koko asiasta.
Jäitkö yksin, vai mistä puristaa? Miksi haukut täällä vieraita ihmisiä?En jäänyt yksin. En vain voi siet
Niin? En mä tuota kysyjää kohtaan hyökännyt vaan ilmaisin vain mielipiteeni tuota jankuttavasta narsistista.
Tiedän yhden tälläisen "casanovan". Kaverini on ja ei todellakaan ole mikään hyvä itsetuntoinen narsisti. Enemmänkin huonon itsetunnon omaava mies joka luulee, että lukuisat lyhyet suhteet tuovat hänelle uskottavuutta ja "respectiä".
Tässä 40v+ iässä se mitä miehet kadehtii on hyvä ja tasainen parisuhde ja hyvin kasvatetut lapset. Siihen ei moni pysty.
Vierailija kirjoitti:
Ja entä sitten?
Minkäs sille voi kun naiset ahdistelee ja houkuttelee kaikin keinoin?
Pitää kilistellä avaimia :D
Montakohan minuuttia tämä keskustelu säilyy ennen poistoa?
Yhden kuranheittäjän vuoksi...
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ulkomailla gigolot nai niitä joka viikko uusia turisteja ja monessa maassa synnytetään tälle lapsia samaan aikaan. Unohtuu ehkäisy. Käytä ehkäisyä. Ennen kuin matkustat. Yhdellä turkin kansalaisella on lapsia Kuubassa kuin Suomessa. Toisella pari lasta toisessa kaupungissa kuin toiset toisessa ja Turkissa ties montako. Yksi oli jättänyt vaimon ja lapset kun lähti etelä -Amerikkaan , no nyt siellä on pari lasta ja vaimo kun mies siirtyi Amerikkaan jätti ne sinne. Bussikuskeista on aina sanottu joka pysäkillä eri nainen. Laittomia voi kehottaa palaamaan omiin maihinsa kuin muutakin joilla on sellainen. Koska eivät maksa edes elatusmaksuja !!!
Mä en ole koskaan mennyt ulkomaille naimaan. Mä menen sinne lomailemaan ja jotkut ulkomaan miehet ei kiinnosta pätkääkään. Etovia tuollaiset gigolot. En todellakaan riskeeraa itseäni taudeille tai jopa raiskaukselle. Onhan niitä tapauksia, että yksi viettelee naisen ja sitten onkin useampi mies raiskaamassa.
Lomalla nautitaan siitä paikasta ja miehet unohdetaan. Eikä mua kyllä Suomessakaan kiinnosta ulkomaalaiset miehet. Kyllähän noita kaikenmaailman äh lyjä olisi tarjolla, mutta hyi saasta.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan minuuttia tämä keskustelu säilyy ennen poistoa?
Yhden kuranheittäjän vuoksi...
Mä en ole kirjoittanut kaikkia noita jakorasian haukkumaviestejä. Mä kirjoitin ensimmäisenä, mutta en todellakaan kaikkia viestejä.
Näin miestennaisena on vielä todettava, että minä en ole koskaan etsinyt miestä, miehet ovat aina tulleet luokseni, löytäneet minut. Olen aina ollut hyvin ujo ja introvertti. Ujous yhdistettynä tietynlaiseen ulkonäköön kai jotenkin kiihottaa miehiä.
Tuli vain mieleen tuosta kun miehet kalastelevat deittiäpeissä. Itse en ole koskaan sellaisessa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tälläisen "casanovan". Kaverini on ja ei todellakaan ole mikään hyvä itsetuntoinen narsisti. Enemmänkin huonon itsetunnon omaava mies joka luulee, että lukuisat lyhyet suhteet tuovat hänelle uskottavuutta ja "respectiä".
Tässä 40v+ iässä se mitä miehet kadehtii on hyvä ja tasainen parisuhde ja hyvin kasvatetut lapset. Siihen ei moni pysty.
Hohhoijaa - nyt tänne tuli joku joka luulee että narsistilla olisi minkäänlaista itsetuntoa...
Tää " casanova " lähtee nyt justiin kohti piilopakkaa... Kulli on jo lähes nahaton :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäitkö yksin, vai mistä puristaa? Miksi haukut täällä vieraita ihmisiä?En jäänyt yksin. En vain voi sietää tuota narsisti jakorasiaa joka suoltaa tuota pa
Tuo on heseläisten tapa kerjätä huomiota. Omalla alhaisuudellaan provokaatio ja perseensä toisten naamaan hierominen.
Joskus mietin onko siellä hanavedessä jotain vikaa, vai mistä tuo sekopäisyys ja vihamielisyys johtuu. Se on meinaan aina kun sieltä joku ulostautuu niin tuota samaa passiivisaggressiivista, alhaista vihan tulimerta.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen neuvo naisille, että älkää luulko, että miehenne on sellainen, joka ei missään nimessä voi saada naista netistä tai livenä ja olet sen takia huoleton ja varma, ettei mies ikinä pettäisi. Ei kannata siis uskoa sitä yleistä narratiivia, kuinka vaikeaa miesten on saada mitään kontaktia naisiin.
Tämähän se monella naisella on, että väheksyvät miestään ja ajattelevat ettei tuo ketään saa. Sitten lopulta saattaa tulla itku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäitkö yksin, vai mistä puristaa? Miksi haukut täällä vieraita ihmisiä?En jäänyt yksin. En vain voi siet
Sekopäisyyttä ilmentää ketjussa ainakin toisia alatyylisillä nimityksillä haukkuva räksyttäjä.
Hese on muuten turkulainen firma.