Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaanpa hetki naistenmiehistä, noista casanovista, joilla on monta naista yhtä aikaa (yleensä salaa) ja joskus jopa vaimokin

Vierailija
16.05.2025 |

Monet miehet itkevät, että ei edes Tinderissä tule kuin muutama tykkäys vuodessa, treffeille vaikea päästä ja näkispä sen ihmeen, että naiset kilpailisivat miehistä. Täälläkin jotkut naiset luulevat, että kaikilla miehillä on noin vaikeaa saada naista.

Tämähän on vain osatotuus. 

Sitten on oikeasti niitä miehiä, joilla on monta naista yhtä aikaa. Jopa naimisissa olevilla. Heille ei ole vaikeaa saada naisia ja he ottavat kaiken ilon irti tästä. He pettävät sumeilematta, kirjoittelevat useille naisille yhtä aikaa flirtaten, tapailevat useita yhtä aikaa, mutta kuitenkin useimmiten salaa. Esiintyvät sinkkuna tai sellaisena, että ovat muka vain omistautuneet sinun tapailuun, mutta sitten pettää sua selän takana.

Oletko joutunut tällaisen pleijerin uhriksi? Luulitko olevasi ainoa? Miten mies jäi kiinni, että pyöritti muitakin tai että oli jopa naimisissa? 

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen nelikymppinen, naimisissa oleva nainen, ja minulla on aina yksi sivusuhde, jonka lisäksi kymmeniä miehiä *jonossa*.

Hetken aikaa oli kaksikin päätoimista suhdetta (aviomiehen rinnalla siis), mutta jouduin jättämään toisen, koska ilmeni, että hän tapailee jotain toistakin. Ilmoitin hänelle, etten halua enää tavata. Mies loukkaantui tästä ja poisti minut Instastaan sekä Threads-kavereistaan. Ei vastaa enää mihinkään viesteihin.

Minä en siis siedä sitä, että miehillä on muita, mutta itse pidän montaa miestä samanaikaisesti.

Idiootti jakorasia täällä taas kertoilee tarinoitaan. Tossukka mies odottaa kotona kun vaimo käy jakamassa itseään. Olet selvästi narsisti joka haluaa olla miesten ainoa, mutta itse jakaa kaikille.

<

Noh noh, kylläpäs sinuun nyt sattuu kovasti. Minä en ota määritelmiä ulkopuolelta, Sorry.

Vierailija
42/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Härskein kuulemani on ollut tapaus, missä

- mies asui äitinsä luona,

- 0v lapsi yhden naisen kanssa,

- toinen nainen jonka kanssa petti lapsen äitiä, eronneet, mutta silti mies "rakasti" tätä,

- ja tinderistä uusi narutettava paikalla.

Aika tiukka tahti siis. Tämä keissi oli absurdiudessaan sitä luokkaa, ettei meinaa uskoa todeksi, mutta totta se on.

No eipä ole erityisen absurdi. Kyllä niitä on yli kymmenen naisen haaremeita nähty.

Harvemmat niistä vastasyntyneen vauvan kanssa pystyvät tai kehtaavat naisia huijata. Siis niin että se vauva on siinä paikalla. Miettikää nyt tuon lapsiparan elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaimo, jonka kanssa olen ollut yhdessä yli 20 vuotta.

Mulla on myös samaan aikaan kaksi salapanoa, toisen kanssa olen ollut yli 15 vuotta ja toisenkin kanssa melkein 10v.

Tähän päälle sitten satunnaiset sutinat.

En ole laskenut vieraiden naisten määrää, mutta onhan niitä tähän ikään mennessä kertynyt kolminumeroinen määrä.

Kaikki vieraat naiset tietävät parisuhdestatuksestani, heille se on täysin ok. Yhdellekään vieraalle en ole esittänyt sinkkua tai "just eroamassa" olevaa tms. Tämä siksi, että en halua mitään parisuhdedraamaa, vaan pelkkää seksiä ja kivaa yhdessäoloa. 

Ulkoiselta olemukseltani olen ihan ikäiseni perusmies, hiukset harventuvat päälaelta enkä arkiliikunnan lisäksi urheilua harrasta eli kropassa ylipainoa jokunen kilo. Eli en todellakaan ole mikään ultimaattinen Adonis.

Tykkään jutella ja osaan olla seurallinen, ehkä se on syynä siihen, miksi naisrintamalla ei ole saannin suhteen ollut koskaan haasteita?

M42

Vierailija
44/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

L o r t t o miehiä ovat

Ei aviomies-eikä puolisomatskua

Vierailija
45/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on sosiopaatti ja narsisti, jolla oli nuorena hirveästi naisia yhtä aikaa. Isä yritti mm. pitää salaa kahta perhettä samaan aikaan. Kaksi naista oli hänelle jopa samaan aikaan paksuna ja minä olen toinen näistä lapsista, joka syntyi. Isä on juuri sellainen päät pyörryksiin puhuva, limainen kaupparatsu.

Tällaisten miesten uhrit ovat usein helposti manipuloitavissa olevia rassukoita. Ihailtavin teko minkä äitini on tehnyt oli isän jättäminen. Äiti osoitti, ettei ollut enää isän manipuloitavissa ja alistettavissa.

Vierailija
46/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen nelikymppinen, naimisissa oleva nainen, ja minulla on aina yksi sivusuhde, jonka lisäksi kymmeniä miehiä *jonossa*.

Hetken aikaa oli kaksikin päätoimista suhdetta (aviomiehen rinnalla siis), mutta jouduin jättämään toisen, koska ilmeni, että hän tapailee jotain toistakin. Ilmoitin hänelle, etten halua enää tavata. Mies loukkaantui tästä ja poisti minut Instastaan sekä Threads-kavereistaan. Ei vastaa enää mihinkään viesteihin.

Minä en siis siedä sitä, että miehillä on muita, mutta itse pidän montaa miestä samanaikaisesti.

Idiootti jakorasia täällä taas kertoilee tarinoitaan. Tossukka mies odottaa kotona kun vaimo käy jakamassa itseään. Olet selvästi narsisti joka haluaa olla miesten ainoa

Tuo vähä-älyinen jakorasia suoltaa tuota sontaansa täällä moneen ketjuun. Narsistinen paska koko tyyppi. Voisi painua hel vettiin täältä.

Vierailija
47/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole mitään muuta kuin tyhmä h u o r a.

Ja sinä olet  m i e l e n t e r v e y s p o t i l a s.

Vierailija
48/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös samaan aikaan kaksi salapanoa, toisen kanssa olen ollut yli 15 vuotta ja toisenkin kanssa melkein 10v.

En ole laskenut vieraiden naisten määrää, mutta onhan niitä tähän ikään mennessä kertynyt kolminumeroinen määrä.

Kaikki vieraat naiset tietävät parisuhdestatuksestani, heille se on täysin ok. Yhdellekään vieraalle en ole esittänyt sinkkua tai "just eroamassa" olevaa tms. Tämä siksi, että en halua mitään parisuhdedraamaa, vaan pelkkää seksiä ja kivaa yhdessäoloa. 

Ulkoiselta olemukseltani olen ihan ikäiseni perusmies, hiukset harventuvat päälaelta enkä arkiliikunnan lisäksi urheilua harrasta eli kropassa ylipainoa jokunen kilo. Eli en todellakaan ole mikään ultimaattinen Adonis.

Tykkään jutella ja osaan olla seurallinen, ehkä se on syynä siihen, miksi naisrin

Hyi mikä h o r o  olet, eikö edes hävetä?

Vierailija
49/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tämmöinen mies.

Hän oli todella taitava flirttailemaan, koko ajan viestitteli, sana hallussa ja kaikesta osasi myös tarvittaessa vääntää vitsiä. Myös puhui pyörryksiin, kehui ja oli niin mielin kielin.

Sitten selvisi, että oli kirjoitellut muillekin noin. En ollutkaan ainoa. Kyllähän siinä putosi pilvilinnoista. Luulin jo, että päädymme naimisiin. Itse olin aivan umpirakastunut.

Naurahdin

Vierailija
50/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään jutella ja osaan olla seurallinen, ehkä se on syynä siihen, miksi naisrin

Hyi hel vetti mikä otus olet. 

Vierailija
51/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies, joka on aina saanut rutkasti huomiota naisilta. Huvitteluseuraa sen paremmin kuin tyttöystävää ei ole tarvinnut etsiä. En silti ole koskaan hyppinyt kukasta kukkaan, saati että olisin pyörittänyt montaa naista yhtä aikaa. Täytyy olla jotain sisäisiä ongelmia, mikäli on hirmuinen tarve saada kaiverrettua koloja sängynpäätyyn.

Olen nykyään naimisissa. Yhä edelleen vastaan tulee mahdollisuuksia peuhata muiden naisten kanssa, kauniiden ja itseäni paljon nuorempienkin kanssa. En silti tee niin. Rakastan ja kunnioitan vaimoani, ja koska olen henkisesti tasapainoinen ihminen ja minulla on terve itsetunto, ei toisten naisten lähestyminen tuota edes kiusausta.

Vierailija
52/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki miehet l o r t t o j a? Onko se niillä geeneissä?

Vierailija
53/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä jota kuvailisin naistenmieheksi. Alkuun oli puheissa vain se neljä eksää ja joku erityismaininta yliseksuaalisesta nuoruudesta. Sitten alkoi keskusteluissa olla niitä "deittejä" ja "tapailemaani naista" ja "olin kerran sängyssä sellaisen ja tuollaisen naisen kanssa" ja kohta tuntui ettei hänen juttunsa enää muuta koskeneet kuin eri naisia. Alkoi oikeasti vähän ällöttää, olihan tyyppi ihan komea mutta leuhkuus söi sitä viehätysvoimaa aika pahasti.

Lopulta paljastui aivan valtavan ongelmainen naiskuva, hän melkein huusi kerran kesken keskustelun "VITT U olis HIRVEETÄ olla NAINEN!" ja tämä kuulemma siksi että olis niin paljon heikompi ja tyhmempi. Siinä vaiheessa olin jo itse henkisesti matkalla ulos ovesta mutta koska olin tyypin kotona yritin vain pitää mölyt mahassani kunnes pääsisin turvallisesti omaan kotiin tai edes bussiin, tyyppi oli alkanut vaikuttaa vähän arvaamattomalta.

Joo ei hei hei Tinder.

Vierailija
54/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti jakorasia täällä taas kertoilee tarinoitaan. Tossukka mies odottaa kotona kun vaimo käy jakamassa itseään. Ol

Hyi sinua, miten rumaa kieltä käytät. Kasvoitko työläisperheessä?

Vierailija
55/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole mitään muuta kuin tyhmä h u o r a.

Ja sinä olet  m i e l e n t e r v e y s p o t i l a s.

En ole. Mä en vain ole mikään h u o r a kuten tuo luuseriäm mä.

Vierailija
56/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti jakorasia täällä taas kertoilee tarinoitaan. Tossukka mies odottaa kotona kun vaimo käy jakamassa itseään. Ol

Ja solvaa kanssakeskustelijoita erittäin hyökkäävästi ja ilkeästi. Ilmeisesti kun nauttii spermoja hupitarpeikseen niin aivot mädäntyvät.

Vierailija
57/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies, joka on aina saanut rutkasti huomiota naisilta. Huvitteluseuraa sen paremmin kuin tyttöystävää ei ole tarvinnut etsiä. En silti ole koskaan hyppinyt kukasta kukkaan, saati että olisin pyörittänyt montaa naista yhtä aikaa. Täytyy olla jotain sisäisiä ongelmia, mikäli on hirmuinen tarve saada kaiverrettua koloja sängynpäätyyn.

Olen nykyään naimisissa. Yhä edelleen vastaan tulee mahdollisuuksia peuhata muiden naisten kanssa, kauniiden ja itseäni paljon nuorempienkin kanssa. En silti tee niin. Rakastan ja kunnioitan vaimoani, ja koska olen henkisesti tasapainoinen ihminen ja minulla on terve itsetunto, ei toisten naisten lähestyminen tuota edes kiusausta.

Jeps, vähän noista tulee sellainen olo että eikö äiti rakastanut pienenä vai mistä kiikastaa. 

Vierailija
58/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ylisti miten rakastaa ja osteli lahjoja tuli ja meni välillä häiritsi työntekoa ja vei työmatkoilleen. Sitten jäi kiinni kun hääkuva oli lehdessä mutta tuli käymään silti ikäänkuin ajatuksena että kukaan ei tiedä tätä. Kehtaa ne häikäilemättömästi. Ei siinä ,  hetken päästä työkaveri avasi suunsa että oli herännyt siihen kun joku pienipippelinen tökkii sängyssä häntä. Oli tämä tyyppi juuri. Eikä sekään mutta oli myös erään muun naisen luona ollut. Ja tämä niin sanottu vaimo tollona vaan. Sepä oli kova rakastamaan sitten myös erästä tunnettua naimisissa olevaa naista. Samassa kylässä. Miten montaa eipä tiedä. Mutta sitten on myös niitä kun on vakituinen kakkosnainen mille viedään lahjoja . Ja sitten nämä jotka käyttää naisten rahoja elääkseen ilmaiseksi. Nämä on ammattilaisia. Huijareita. Voi viedä vaatteita kuin rahaa kuin ei maksa mistään mitään. Heillä on monia. Uhreja. Monessa maassa mistä näitä on tullut niin on tiettyjä jotka elää rikollisesti ja ajaa ajokortitta kuin varastaa autoja ja autorahoja kuin on heillä oma porukka jotka ottaa lahjuksia . Vaikka olisi poliisi niin rahalla pääsee. Taksi voi olla PARITTAJIA. Ulkomailla ei kannata kovin kauas hotellista mennä että kävellen pääsee. Ainakaan yöllä. Ei ne välitä vaikka nainen käy töissä maksaa asumisen mutta he asuu ilmaiseksi. Jotenkin järkyttävän moraalitonta. Yhtä paljon kuin autosta myydään huumeita kadulla. Vastuutonta. 

Vierailija
59/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinua, miten rumaa kieltä käytät. Kasvoitko työläisperheessä?

Ihan turha sitä on sievestellä kun jakorasia itse kertoo tänne jakamisiaan. Tyhmä kun kuvittelee ihmisten hyväksyvän tuollaisen toiminnan. Pettäjiä vihataan aina. Mitä sitä kaunistelemaan. 

Mun taustoilla ei ole mitään merkitystä tämän asian kanssa. Mä en voi sietää tuollaisia jakorasian kaltaisia naisia. Tuo jakorasia jankuttaa tuota asiaansa täällä jatkuvasti ja kuvittelee toimintansa olevan jotenkin hienoa. Vai, että korkeasti koulutettu. Paskat sanon mä. Tyhmempää ihmistä saa etsiä. 

Vierailija
60/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki miehet l o r t t o j a? Onko se niillä geeneissä?

Kyllä. Jos eivät ole saaneet paljon irtosuhteita niin ainakin haaveilevat niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan