Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaanpa hetki naistenmiehistä, noista casanovista, joilla on monta naista yhtä aikaa (yleensä salaa) ja joskus jopa vaimokin

Vierailija
16.05.2025 |

Monet miehet itkevät, että ei edes Tinderissä tule kuin muutama tykkäys vuodessa, treffeille vaikea päästä ja näkispä sen ihmeen, että naiset kilpailisivat miehistä. Täälläkin jotkut naiset luulevat, että kaikilla miehillä on noin vaikeaa saada naista.

Tämähän on vain osatotuus. 

Sitten on oikeasti niitä miehiä, joilla on monta naista yhtä aikaa. Jopa naimisissa olevilla. Heille ei ole vaikeaa saada naisia ja he ottavat kaiken ilon irti tästä. He pettävät sumeilematta, kirjoittelevat useille naisille yhtä aikaa flirtaten, tapailevat useita yhtä aikaa, mutta kuitenkin useimmiten salaa. Esiintyvät sinkkuna tai sellaisena, että ovat muka vain omistautuneet sinun tapailuun, mutta sitten pettää sua selän takana.

Oletko joutunut tällaisen pleijerin uhriksi? Luulitko olevasi ainoa? Miten mies jäi kiinni, että pyöritti muitakin tai että oli jopa naimisissa? 

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entä sitten?

Minkäs sille voi kun naiset ahdistelee ja houkuttelee kaikin keinoin?

Vierailija
2/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen neuvo naisille, että älkää luulko, että miehenne on sellainen, joka ei missään nimessä voi saada naista netistä tai livenä ja olet sen takia huoleton ja varma, ettei mies ikinä pettäisi. Ei kannata siis uskoa sitä yleistä narratiivia, kuinka vaikeaa miesten on saada mitään kontaktia naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tämmöinen mies.

Hän oli todella taitava flirttailemaan, koko ajan viestitteli, sana hallussa ja kaikesta osasi myös tarvittaessa vääntää vitsiä. Myös puhui pyörryksiin, kehui ja oli niin mielin kielin.

Sitten selvisi, että oli kirjoitellut muillekin noin. En ollutkaan ainoa. Kyllähän siinä putosi pilvilinnoista. Luulin jo, että päädymme naimisiin. Itse olin aivan umpirakastunut.

Vierailija
4/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa nainen tietää mitä tekee kun osallistuu avoimeen kissatappeluun miehestä ja on nähnyt muidenkin naisten avoimesti tavoittelevan häntä...

Vierailija
5/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en etsikään miestä mistään tindereistä. Jos mies on sellainen paperilla hyvä, jolle alusta toimii, niin eihän se sieltä mihinkään lähde, vaikka joku löytyisikin. Lisäksi suurin osa miehistä siellä ei ole sinkkuja. 

Haen seuraa vain livenä enkä ole joutunut tuollaisiin kuvioihin. Niin tekee suurin osa muistakin naisista.

Vierailija
6/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi en etsikään miestä mistään tindereistä. Jos mies on sellainen paperilla hyvä, jolle alusta toimii, niin eihän se sieltä mihinkään lähde, vaikka joku löytyisikin. Lisäksi suurin osa miehistä siellä ei ole sinkkuja. 

Haen seuraa vain livenä enkä ole joutunut tuollaisiin kuvioihin. Niin tekee suurin osa muistakin naisista.

Hakee seuraa joo, ja löytää mitä?

Vierailija
7/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen nelikymppinen, naimisissa oleva nainen, ja minulla on aina yksi sivusuhde, jonka lisäksi kymmeniä miehiä *jonossa*.

Hetken aikaa oli kaksikin päätoimista suhdetta (aviomiehen rinnalla siis), mutta jouduin jättämään toisen, koska ilmeni, että hän tapailee jotain toistakin. Ilmoitin hänelle, etten halua enää tavata. Mies loukkaantui tästä ja poisti minut Instastaan sekä Threads-kavereistaan. Ei vastaa enää mihinkään viesteihin.

Minä en siis siedä sitä, että miehillä on muita, mutta itse pidän montaa miestä samanaikaisesti.

Vierailija
8/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäs sitten tiedät, että sinun livenä sattumalta kohtaamasi miehet eivät ole myös siellä Tinderissä metsästämässä ja flirttailemassa?

Vierailija
9/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja entä sitten?

Minkäs sille voi kun naiset ahdistelee ja houkuttelee kaikin keinoin?

Niin just.

Vierailija
10/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai casanovalla ketään salaa ole?

Eikös se idea ole, että niitä naisia ON!

Vierailija
11/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen nelikymppinen, naimisissa oleva nainen, ja minulla on aina yksi sivusuhde, jonka lisäksi kymmeniä miehiä *jonossa*.

Hetken aikaa oli kaksikin päätoimista suhdetta (aviomiehen rinnalla siis), mutta jouduin jättämään toisen, koska ilmeni, että hän tapailee jotain toistakin. Ilmoitin hänelle, etten halua enää tavata. Mies loukkaantui tästä ja poisti minut Instastaan sekä Threads-kavereistaan. Ei vastaa enää mihinkään viesteihin.

Minä en siis siedä sitä, että miehillä on muita, mutta itse pidän montaa miestä samanaikaisesti.

Mikä on threads?

Sinä olet siis naispuolinen Casanova. Miestennielijä.

Vierailija
12/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin olisi onni ja autuus jos on monta naista kintereillä.

Herravarjele miten monta valvottua "keskusteluyötä" siitä tulee...

Toisaalta onhan sovintoseksissä puolensa kun daami on tunnekuohun huipulla ja haluaa pitää kiinni. Raskasta kumminkin pidemmän päälle.

Vierailija
13/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen neuvo naisille, että älkää luulko, että miehenne on sellainen, joka ei missään nimessä voi saada naista netistä tai livenä ja olet sen takia huoleton ja varma, ettei mies ikinä pettäisi. Ei kannata siis uskoa sitä yleistä narratiivia, kuinka vaikeaa miesten on saada mitään kontaktia naisiin.

Kyllä, min mies saisi. Ei hän halua. Hän on onnellinen tässä.

Vierailija
14/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on threads?

Sinä olet siis naispuolinen Casanova. Miestennielijä.

Vähän Facebookin tyyppinen sovellus.

Vierailija
15/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäs sitten tiedät, että sinun livenä sattumalta kohtaamasi miehet eivät ole myös siellä Tinderissä metsästämässä ja flirttailemassa?

En minä tapaa mitenkään sattumalta. Tutustun tuttavapiirin kautta ja verkkaiseen tahtiin. Tämä riittää minulle.

Tinderistä löydetyt taas ovat siellä 100% varmuudella.

Vierailija
16/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa teit bänät ja nyt hän ei enää vastaa mihinkään viesteihisi... :D

Vierailija
17/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääkö casanovat perseeseen?

Vierailija
18/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uhri vaan ihan tietoisesti olen suhteessa varatun miehen kanssa. Mua ei kiinnosta parisuhde eikä kiinnosta alkaa etsimään hyvää petikumppania sinkuista. Tältä mieheltä saan hyvää seksiä ja tällä mennään toistaiseksi. 

Vierailija
19/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa teit bänät ja nyt hän ei enää vastaa mihinkään viesteihisi... :D

Niin, en halua tavata enää. Kirjoitella voin. Mutta se mies vain kestänyt sitä, että hänet jätetään.

Vierailija
20/166 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetääkö casanovat perseeseen?

Kuiviinimettynä ei enää niin kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi