En päässyt siivoustyöhön. T. Akateeminen nainen 54
Kommentit (12)
Sama, minullakaan ei ole kuulemma riittävästi kokemusta alalle. T. Tradenomi
Hallitus on vaihtunut monta kertaa, eikä tilanne ole muuksi muuttunut.
Minä pääsin parikymmentä vuotta sitten siivoamaan akateemisella koulutuksella. Silloin näytti olleen sellainen käsitys siivousfirmallakin, että kaikki osaavat siivota ja mitä korkeampi koulutus, sen paremmin. Näinhän ei toki ole eikä ollut silloinkaan, mutta räpistelin siellä pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Minä pääsin parikymmentä vuotta sitten siivoamaan akateemisella koulutuksella. Silloin näytti olleen sellainen käsitys siivousfirmallakin, että kaikki osaavat siivota ja mitä korkeampi koulutus, sen paremmin. Näinhän ei toki ole eikä ollut silloinkaan, mutta räpistelin siellä pari kuukautta.
Tässäpä juurikin se syy, miksei siivousfirmat palkkaa akateemisia. Rekryprosessit vie aikaa ja rahaa, siksi halutaan palkata alan ammattilaisia, jotka viihtyvät paria kuukautta pidempään paikassa. Akateeminen nostaa kytkintä heti, kun löytää oman alansa töitä, ei sitoudu.
Miksi olisit?
Ei akateemisuus ole tae siivoustaidoista. Ja koulutus on ihan väärä tuohon työhön.
Hallitus vaihtoon, koska akateeminen ap ei onnistu löytämään töitä?
Joopajoo 😄
Syy on työntekijässä. Ei ole tarpeeksi joustava.
Minä pääsin. T: Akateeminen nainen 58 v. Hallituksen voisi vaihtaa muista syistä.
parhaat duunit, mitä olen tehnyt 2 akateemisen lopututkinon jälkeen oli 1) puupakkaaja Valmetilla, sain rakentaa puuhäkkejä yksin päivät pitkät 2) painepesuriautokuljettaja stadissa, pesin painepesuriautolla öisin parkkihalleja, roskiksia vessoja ja bensa-asemia, se oli coolia
2,5 vuotta ala-asteen opettajana oli tosi tylsää ja penskat oli ärsyttäviä, akateemista työtä en tee enää se on paskaa
Mooses Anderson
Tähän on tultu