Tunnetko olosi kiusaantuneeksi, jos juhlissa jollain vieraalla on täysin sama mekko tai muu asuste, kuin sinulla?
Tuli näin mieleen, kun kesä alkaa..häitä, rippi ja yo juhlia..
Kommentit (22)
Ei siinä mitään. Kumpikin kantaa saman asun.
Asuste on päähine, käsineet, huivi, vyö tmv. Ei haittaa, jos on sama vyö. Tuskinpa huomaan.
Olisin lähinnä yllättynyt, oma vaatekaappi kuitenkin hieman persoonallinen.
No, olisihan siinä vähän vaivaantunut olo. Häissä, kaksi ehkä tuntematonta naista samanlaisissa mekoissa.
Älä Rauno laita mekkoa! Laita housut! Sillä tästä ongelmasta päästään
No, tähän on jo tottunut.
- mies, musta puku
Minua ainakin kolottaa miehenä kun puen juhliin tumman puvun ja sitten huomaan että siellä on samanlaisessa tummassa puvussa, ei yksi mies, vaan kaikki miehet! Apua!
Kerran huomasin että kadulla edessäni kävelevällä papalla on aivan samanlainen ruskea takki ja mustat housut kuin minulla, joten oli pakko vaihtaa suuntaa ettei näyttäisi aivan typerältä kun kävelen sen lähelä. Toinen kerta oli kaupassa kassalla kun huomasin että kassalla ölisi joku kehitysvammainen jolla oli just saman värinen sininen t-paita ja musta lippis ja vihreät shortsit kuin minulla, oli pakko kääntyä vielä hyllyjä ihailemaan toviksi. M33
Hihkaisisin että nyt on hieno mekko.
EN, aika monella miehellä on usein samanlainen musta puku.
M52
No, tämä lienee naisten ongelma..löydät kaupasta nätin mekon ja juhlissa tulee vastaan samanlaisessa mekossa toinen. Hymyillään kiusaantuinena, kunnes joku möläyttää tekstiilikaksoset
Ei muilla ole varaa Made in Italyyn.
Meil koulus on melkein kaikilla pojilla valkoset Niket ja monil Trapstar Leized Jne tracksuit ei ketään haittaa..
P15
Kaikil drip vaatteet mintissä ei ketään kato pahasti
p14
Ei haittaa vähääkään. Suurin osa valmisvaatteista tulee liikkeisiin sarjoina, joten niitä on aina useammalla, kuin yhdellä. Ei kaikista asipoista kannata ongelmaa tehdä.
Ei haittaa vähääkään. Suurin osa valmisvaatteista tulee liikkeisiin sarjoina, joten niitä on aina useammalla, kuin yhdellä. Ei kaikista asioista kannata ongelmaa tehdä.
No en. Käyn krhumassa kuinka hänellä on kiva tyyli ja hyvä maku.