Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimittaja - hävetkää suomalaiset jos ette tykkää Erikasta

Kommentit (322)

Vierailija
61/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kaikki ole tykänneet viisuihin valitusta edustajasta, mutta aiemmin silti toivottiin omalle maalle menestystä. Tämä muuttui, kun Lordi valittiin. Silloin iski shokki ja monet uhkasivat muuttaa maasta. Sen jälkeen on riittänyt järkytyksiä ja erityisesti vihaisuutta.

Vierailija
62/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain tuntuu ottavan erityisen koville nyt Erika-kritiikki. Onko Erika suorastaan heidän idolinsa siinä määrin että näyttävät itsekin samalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt on ollut murheita ja vaikeuksia ja muutakin ajateltavaa kuin se pe rsettään levittelevä lehmä laulukisoissa.

Tai ei mitään henk.koht. erikaa vastaan, mutta en tykkää ich kommesta ja tämän tyrkyttämisen takia olen alkanut toivoa että ei pärjää

Vierailija
64/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt on ollut murheita ja vaikeuksia ja muutakin ajateltavaa kuin se pe rsettään levittelevä lehmä laulukisoissa.

Tai ei mitään henk.koht. erikaa vastaan, mutta en tykkää ich kommesta ja tämän tyrkyttämisen takia olen alkanut toivoa että ei pärjää

Onko siellä kisoissa lehmäkin?

Vierailija
65/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon Erika, hauska tavata...Ja me yhdessä tullaan ja ollaan silleen...

Siis kuka nuo sanat on kirjoittanut :D  Ihan kuin jonkun yläkoululaisen kynästä

Kieltämättä. Olihan "pylly vasten pyllyä pump-pump" ihan toista.

Vierailija
66/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tulee vain Reeperbahnin iloiset linnut, mutta MIEHET kuolaavat, joten kai niitä ääniäkin sieltä suunnalta heruu. Hävettää koko keekoilu ja olemus, puuttuu vain kaulasta hintalappu.

Vierailija
67/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla on lehmiä vastaan?

Vierailija
68/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Nuku pommiin! Yamma yamma. Paljonko haukuttiin heidän ulkonäköään? Läski-Fredi? No ei. Silloin osattiin käyttäytyä. 

Vierailija
69/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Jokasella on oikeus olla tykkäämättä. Miksi kaikkien pitäs tykätä Erikasta? Kohta varmaan joutuu jo vankilaan jos ei tykkää ja kannusta ja rakasta Erika Vikmania enemmän ku mitään muuta. 

Hengitä paperipussiin.

Ilmaantuiko itse Erika ketjuun :D

Vierailija
70/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleen tulee vain Reeperbahnin iloiset linnut, mutta MIEHET kuolaavat, joten kai niitä ääniäkin sieltä suunnalta heruu. Hävettää koko keekoilu ja olemus, puuttuu vain kaulasta hintalappu.

Seli seli.

Vierailija
71/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Nuku pommiin! Yamma yamma. Paljonko haukuttiin heidän ulkonäköään? Läski-Fredi? No ei. Silloin osattiin käyttäytyä. 

Silloin ei myöskään myyty seksillä persettä revitellen, kuten Vikman tekee. Tyrkky mikä tyrkky

Vierailija
72/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Jokasella on oikeus olla tykkäämättä. Miksi kaikkien pitäs tykätä Erikasta? Kohta varmaan joutuu jo vankilaan jos ei tykkää ja kannusta ja rakasta Erika Vikmania enemmän ku mitään muuta. 

Hengitä paperipussiin.

Ilmaantuiko itse Erika ketjuun :D

Eipä ilmaantunut, mutta pääsit niin nopeasti tykkäämisestä vankilaan, että pelkäsin sinun olevan hysteerinen. Tämä oli lähimmäisen huolehtimista.

Vierailija
73/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikman oli mielestäni aivan ihana, kunnes piikitteli presidenttiä siitä miten hänen lemppari on KAJ. Siis ihmisen, joka on itse alunperin ruotsinkielinen, ja sattuu tykkäämään yhtyeestä, jonka nimeä ei heti muistanut kun piti sanoa että "se jolla on melkein sama nimi mitä minulla..." Ja tämä sai Erikan toivomaan että voi kun joskus miehet olisivat naisten takana!

Sen jälkeen en ole oikein jaksanut häntä. On ollut hienoa seurata upeaa taiteilijaa joka tekee omalle tyylilleen uskollista musiikkia, mutta siinä vaiheessa kun uhriudutaan ja naisvihaa kaivetaan joka paikasta, menee maku.

Vierailija
74/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis biisihän on aivan paska. 

Miksi pitäisi jotenkin sen enempää "tykätä" jos pääasia ei toimi?

Biisi on tosi hyvä!

Vierailija
75/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt helvetin surullista että suomalaiset näkyvästi asettuvat ruotsin edustajan puolelle ja haukkuvat oman maansa edustajan. 

Erikalle toivon voittoa jo senkin takia että saanut ihan suhteettoman paljon paskaa niskaansa. 

Se ei ole yhtään surullista, että kannustaa hyvällä maulla tehtyä ja hyvältä kuulostavaa esitystä. Onhan ne esiintyjät suomalaisia ihan siinä missä Erikakin, esiintymisen ja biisin taso vaan pesee mennen tullen jälkimmäisen.

Tuo Erikan biisi on todella surkea. Umk:ssa biisin tekijät kertoivat biisin kirjoittaneen itse itsensä, ja juuri siltä se kuulostaakin; ei ole pahemmin vaivaa viitsitty nähdä. Ihan hirveä kappale. Erikan esitys on mauton, lapsellisine fallos -symbaaleineen. Mutta kun ei taidot riitä, niitä noilla sitten on ratsastettava...

Mikä on fallos-symbaali?

symboli. Autocorrect...

Vierailija
76/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan kaikki ole tykänneet viisuihin valitusta edustajasta, mutta aiemmin silti toivottiin omalle maalle menestystä. Tämä muuttui, kun Lordi valittiin. Silloin iski shokki ja monet uhkasivat muuttaa maasta. Sen jälkeen on riittänyt järkytyksiä ja erityisesti vihaisuutta.

Eipä lordista voinut pitääkään. Eikä käärijästä. Eikä nykyisestäkään.

Tuommaiset friikkijuttut ei kiinnosta.

Vierailija
77/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika Vikman oli mielestäni aivan ihana, kunnes piikitteli presidenttiä siitä miten hänen lemppari on KAJ. Siis ihmisen, joka on itse alunperin ruotsinkielinen, ja sattuu tykkäämään yhtyeestä, jonka nimeä ei heti muistanut kun piti sanoa että "se jolla on melkein sama nimi mitä minulla..." Ja tämä sai Erikan toivomaan että voi kun joskus miehet olisivat naisten takana!

Sen jälkeen en ole oikein jaksanut häntä. On ollut hienoa seurata upeaa taiteilijaa joka tekee omalle tyylilleen uskollista musiikkia, mutta siinä vaiheessa kun uhriudutaan ja naisvihaa kaivetaan joka paikasta, menee maku.

Seli seli.

Vierailija
78/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat muuttuneet konservatiivisemmiksi. 

Ja myrkyllisemmiksi.

Totta sikäli, että sellaista tunnekylmää mustaa asennetta on suomalaisissa selvästi aiempaa enemmän.

Tämä maa muistuttaa Japania joskus 60-luvulla. Julkinen pelleily ja iloittelu ei ole suotavaa, ei oikein leikkisyyskään. Seksiasiat aika lailla tabu. Huumori joko puuttuu tai on viiltävää.

Siellä kävi niin, että pikku hiljaa saatiin se ilo elämään ja sitä sai osoittaa suorastaan reilulla kädellä. Mutta vastapainona työelämä muuttui tosi kuristavaksi.

Olen jossain määrin eri mieltä. Suomessa ongelmana nykyisin on se, että ei saa olla kuin yhtä mieltä ja se  mieli päätetään somessa. Jos poikkeat siitä, niin myrsky  syntyy. Jos et naura jollekin tv:n sketsille, jolle muut nauraa, niin saat kuulla olevasi huumorintajuton. Eihän sen niin pitäisi mennä. Jokainen iloitsee omanlaisistaan asioista.

Minun on helppo ymmärtää, että kaikki ei vaan koe Erikan biisiä tai lavashowta iloisena tai voimautuneen naisen esimerkkinä, vaan halventavana. Eikö ne toisetkin mielipiteet voisi hyväksyä ja pyrkiä ymmärtään sillä tavalla kokevan maailmankuvaa. Kaikista parastahan on, että Erika on saanut paljon uusia faneja ympäri Eurooppaa.

Itse koen Erikan esityksen, siis lavashown sopivan ihan hyvin kappaleen sanoihin. Ne siis eivät ole ristiriidassa keskenään ja Erika veti ainakin eilen tosi hyvin esityksensä. En ajattele, että lavashowssa esitetty naisen keikistely tai muut seksuaaliset vihjausket olisivat se miten seksuaalisuuden pitäisi ilmetä kaikkialla, vaan tosiaan koen, että se vain kuvaa kappaletta. ilottelua ja riemua ehdottomasti pitää olla näinä maailman aikoina musiikkikappaleissa, mutta kaikkien pitää hyväksyä ja ymmärtää se, että kaikki ihmiset eivät vain koe Erikan kappaletta tai showta riemukkaana tai iloisena tai positiivisena ja se on ihan ok. Jotkut kokee rockmusiikin, tai heavy-metallinkin aggressiivisena tai vihaisena ja preferoivat sitten vaikka iskelmää tai virsiä, kun taas jotkut kokevat virret hirvittävän raskassoutuisina ja masentavina. Sellaisia me ihmiset olemme makuasioiden suhteen.

Vierailija
79/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika kerää säälipisteitä itkemällä miten häntä muka vihataan. Biisi on surkea, siinä kaikki. Ei häntä kukaan "vihaa". Hänellä on Baselissa melkoinen lauma jengiä mukana ja silti on  "yksinäinen". Kuinka iso seurue olisi pitänyt olla?

Vierailija
80/322 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli.

Onko sinulla joku Erika-uskonto, jossa mikä vaan  Erikan typeräkin teko kuitataan tuollaisella kommentilla? Itse en jaksanut suuttua Erikalle edes siitä, että hän käytti ristiä nunnakaavun kanssa, vaikka se oli mielestäni vähän loukkaavaa meitä uskovaisia kohtaan, mutta ajattelin että hän ei sitä varmaan ilkeyttään ole valinnut. Erikan fanit taas eivät siedä edes mitään asiallistakaan kritiikkiä.